ikke heb al geprobeerd in verschillende threads te vragen alleen dan krijg ik geen antwoord enzo dus probeer ik het zo maar ik heb een router (sweex lw 050) en ik kan niet op xbox live waarschijnlijk licht dat aan dat ik poorten moet openzetten maar hoe doe je dat ik ben al in mijn internet browser naar "mijn ip adres" met het einde .1 dan moet ik inloggen om in de router te komen heb ik gedaan, maar dan... iemand tips>> ??? alvast bedankt
das grappig dat je dat zegt want ik heb hem hier op computer staan: alleeen mijn router staat er niet bij
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sweex/LW050/LW050index.htm dat is de page voor jou router, nu alleen nog opzoeken waarvoor je wil forwarden uit de lijst eronder
het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? en he lijstje invullen en dan beschrijven wat je foutmelding is of wat je Nat waarde is ..
Gooi toch een slotje op deze thread. Jouw vraag staat namelijk al in de [Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3] thread. Soms duurt het wat langer voordat je het juiste antwoord krijgt.