Kan iemand mij nog een invite voor t team sturen, de vorige kon niet gestuurd worden omdat ik nog niet online had gespeeld
Kunnen we de 10 tegen 10 potjes niet voor de avond sparen. Nu willen een hoop mensen voetbal kijken of moeten ze zelf voetballen. 20:00 is wel een mooie tijd na Studio Sport etc..
Hey ik weet niet of jullie nog iemand nodig hebben ofzo maar ik zou het ook wel leuk vinden om mee te doen. Mijn gamertag: TDP Stylaz Dus als jullie me nodig hebben stuur maar een invite
De eerste potjes gingen slecht, dat had ook te maken met het feit dat ik gewoon niet scherp was. Toen we met zijn 7en en of 8en waren liep het wel goed en hebben we zelfs een keer met 5-1 gewonnen! Uiteindelijk hebben we dus redelijk gepresteerd. Vanavond 20:00 Dressingroom Dan gaan we nog even wat test potjes doen, Barogan wil binnenkort een vat team van zo'n 13 mensen maken zodat we een echt team hebben wat goed gaat draaien, dus allemaal je best doen op de positie waar je staat want hij houdt iedereen in de gaten!
Gister ging niet zo best bij mij allen de voorzetten kwamen nog redelijk aan. Vind wel dat iedereen wel zit te zeuren af en toe. Als je iemand probeert te omspelen en het lukt niet gaan ze gelijk allemaal zeuren. Zal er proberen te zijn vanavond. type dit nu op mn ipod zit op veejaardag bij me opa nu
Ik ben er vanavond ook! Gister ging het inderdaad een stuk minder dan vrijdag. Maar ondanks dat toch wel redelijk. Bij mij liep het echter niet, had echt een off-day. Hopelijk vanavond beter
Is er ondanks de openingspost misschien toch nog ergens een plekje vrij? Zo ja, dan zou ik graag een plekje als links/rechtsback of controlerende middenvelder willen opeisen. Vanavond zou ik ook mee kunnen spelen in principe.
Ik ben vanaf morgen weer volledig beschikbaar, ik loop vandaag met een enorme kater rond, dus ik kan niet me volledig inspannen in een topwedstrijd.