Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat kwamen we de vorige game niet te weten, Legget was in de vorige game op pad met 2 andere gasten, en die zijn neergeschoten alleen Legget leeft dan nog, daar kwam je de vorige game niet achter wat er gebeurd is. Hij kwam die Engelsman tegen net voor Hill 30 en daar wordt die neergeschoten door die tank

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Oooh vandaar, thanks. Ik denk dat ik nadat ik deze uit heb gespeeld EiB ook maar nog eens ga spelen.

3. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever gezien dat ze de crosshair gewoon hielden, dat lijkt misschien niet zo realistisch voor een "authentic mode" , maar in het echt heb je je hand-oog coördinatie die je verteld waar je op richt en het gevoel dat je een echt wapen in je hand hebt, op een scherm komt dat niet echt over, zeker niet vanuit dekking waarbij de camera hoek niet constant is.
    Maar ironsight vanuit dekking was ook goed geweest, een beetje raar ook dat je Baker duidelijk ziet opstaan en langs zijn geweer ziet kijken, maar toch geen ironsight te zien krijgt.

Als ik nog een paar minpuntjes moet noemen, zijn het de simplistische tank stukken, de lage moeilijkheidsgraad en het wat sentimentele , en niet altijd even volgbare verhaal.

De stukken met je squad(s) vind ik echt fantastisch, een aantal van de levels zal ik zeker nog 10tallen keren spelen. De GFX heb ik me, behalve tijdens de tank stukken niet aan gestoord. Ook erg mooi hoe ze alles hebben nagemaakt, Veghel, Eindhoven, Son, allemaal herkenbaar.

Hier wat oude foto's van Veghel voor vergelijk:

[​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG]

Het zijn foto's uit verschillende tijden, dus het ronde kioskje is niet op alle foto's nog aanwezig, en het raadhuis (het grote witte gebouw meteen aan de rechterkant als je van de brug afkomt in het begin van het level "Weather the storm") is enkele malen verbouwd, waarbij het van kleur is veranderd.

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  4. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    viel me net op dat in de nederlandse auto's de sturen aan de rechterkant zitten???????? Hoe kan dat??? Hebben ze niet goed hun huiswerk gedaan!

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Speel de game nu de hele avond al en het is echt heel nice, maar ik vroeg me iets af en ik heb de handleiding ff niet bij de hand (verhuizing, hele huis staat vol met spul wat ik moet uitzoeken,maar BIA zat nog in de 360 :) ) wat zijn de iconen voor ammo dumps? Want je kan dus weer kogels krijgen bij speciale ammo supply dumps ofzo....dat zou erg welkom zijn want m'n Thompson is leeg...:p

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op je map staan ook iets van een afbeelding van een vogel dacht ik, dat is de ammo dump.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Volgens mij een afbeelding van een parachute

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Parachute is dacht ik de objective. Voor ammo op de kaart moet je zoeken naar een plaatje van een magazijn dacht ik.
    Zojuist het eerste tanklevel uitgespeeld.
    Dag Pieter! Dag Nicolaas!

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    De game is erg cool. Zit nu in missie 4, maar ik geniet al met volle teugen. Alleen door de lange periode Bully spelen wil ik telkens van wapen verwisselen met RB, wat dus de granaat is :+

Anyway, weet iemand hoe het zit met de gemiste Killroys als je de game uitgespeeld hebt? Kun je gewoon de Killroys die je hebt gemist zoeken als je de desbetreffende chapter in het menu kiest?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat kan, hij onthoud ook welke je gehad hebt. Er is ook een code die zegt wanneer je bij een Killroy in de buurt bent.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Review van Gametrailers:
    [GT]40836[/GT]

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag dat die zo laat komt.

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zei ik ook al tegen vrienden van me. Normaal reviewen ze heel snel maar dit keer egt super laat. Terwijl ik JUIST deze game gereviewd wou zien op GT.

14. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zo sterk te twijfelen over deze game... ik hoor zoveel verschilende verhalen. is het nou 60 euro waard of kan ik beter wachten tot hij classic wordt ?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is het wel waard, maar als je echt geen 60 euro wilt uitgeven, kan je ook even kijken in de bazaar, ik zie dat mensen hem verkopen voor 40 euro.

16. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn eerste BIA game, en ik meot zeggen dat et toch niet echt voor mij is. Singleplayer is wel lache, die shootouts enzo, aimen vind ik wat minder goed verwerkt. En de levels zijn eigenlijk een soort rechte lijn.

De graphics leken in de trailers veel mooier :confused: vooral online is et erg lelijk en onafgewerkt, ook merk ik dat het soms bestwel lang duurt voor de textures volledig zijn geladen :|

Tempo online ligt ook erg laag en maar een game modus is bestwel saai :mad: hoorde dat er ngo eentje aankomt, maar had eigenlijk op co-op gehoopt.

Ik speel hem nog even uit en dan verkoop ik hem weer denk ik. Die 100daagse achievements zal ik dus wel niet halen :p [edit] oh ik lees dat je door clock terug te zetten je die achivement meteen kan halen :eek:

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb op zich wel genoten van de singleplayer van Brothers In Arms maar de multiplayer is echt om je voor te schamen.

Ook vind ik dat Gearbox ons gedeeltelijk bezeikt heeft door dat de trailers die ze lieten zien en zelfs de gameplay video's veel beter uitzagen dan dat de game is. Dit betekent niet dat de game slecht is maar hij is heel anders qua sfeer en vibe dan ze ons hadden willen doen geloven.

Voor degene die niet precies snappen wat ik bedoel check onderstaande link maar eens van een gameplay video die in 2006 gereleased was:

Grappige is dat de game ruim 2 jaar later een stuk gaarder uitziet waardoor ik me afvraag wat ze in die 2 jaar gedaan hebben.

GAMEPLAY VIDEO AUGUSTUS 2006

Dingen die anders zijn:
    - De scene in de speelgoedwinkel is compleet verdwenen.
    - Het verhaal wordt nu verteld door cutscenes ipv ingame dialoog
    - Het hele verhaal van Stella (de bazooka) zit niet erin verwerkt
    - Je kunt niet plat op je buik liggen wat je in deze video duidelijk ziet gebeuren.
    - Enemy scouts die vanaf het dak alles in de gaten houden heb ik niet gezien.
    - Burgers kom je tijdens het spelen niet tegen wat ze hier wel laten zien.
    - Soldaten die gewonde teamgenoten helpen, of struikelen terwijl ze over een muurtje klimmen heb ik niet gezien in de game.

Zo kan ik nog wel even doorgaan

Kortom als ik bovenstaand filmpje kijk zie ik dat Brothers in Arms veel meer potentie had en er een stuk levendiger "uitzag" in een eerder stadium.

In vergelijking met bovenstand filmpje vind ik de uiteindelijke game een uitgeklede versie van hetgeen dat ze ons beloofd hadden.

18. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben het volledig met je eens! Had een totaal ander spel verwacht eigenlijk. Vind het dus ook een miskoop. Jammer van gearbox...

shit die video is echt zoveeeel toffer dan het spel nu :/ mooier, meer dingen ops traat, levels meer open, mooiere graphics, niet die dikke blur al op kleine afstand..
    Lijkt alsof deze techdemo op iets snellers dan de xbox draait ofzo.

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  19. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    helemaal mee eens. heb die demo uit 2006 op mijn xbox staan en weer effe bekeken. man, man, man wat een verschil. niet alleen in sfeer, maar ook in graphics. en alles waar randy het over heeft zit niet in de game. Gearbox shame on you!!!!!!!

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou het niet wat te maken hebben met de beperkte opslag op de DVD's voor de 360? Had de 360 niet een HD-DVD ingebouwd moeten hebben voor games, of een BR speler?

Jij doet alsof Gearbox een wanproduct heeft gebracht. Vind dat iets ver gaan. Het is niet geworden wat we gezien hebben maar het is verder wel een goede game.

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina