irritant, 25 gewonnen, 4 verloren en 2x gelijk. ik speelde tegen Shad0w, stond na 60 minuten 2-0 voor, liep me xbox vast en krijgt shadow een 3-0 overwinning, het was me al eens gebeurd tegen Jojo nl.. Nu heb ik dus 2 x onterecht verloren... Verder liep hij wel lekker ook mooie goals gemaakt!
Vanavond geen tijd, hoef morgen niet te werken dus als mensen zin hebben in een potje ben ik beschikbaar!
haha pff 2x verlore maar wel ff faking mooi doelpunt gemaakt van 25 meter me tegestander ook trouwens
Gisteren met 9-0 verloren van Alpine, jezus. Ging me allemaal veel te snel, en hij liet me duidelijk zien dat ik kwa verdedigen er helemaal niks van bak.
Alpine is leuk om tegen te spelen ik heb gister 4 oefenpotjes tegen hem gespeeld. 3 gewonnen en 1 na penalty's verloren. Bij hem moet je op je hoede zijn want hij kan echt uit het niets scoren en goed verdedigen
Maar in principe hoef je niet goed te zijn om ook goed in het team te zijn en andersom, het is ten slotte maar 1 positite waarop je moet presteren!