Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. JoeLou

JoeLou Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of dit al bekend was maar dit vind ik best wel vet.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat moesten ze in feite wel doen, meer speelbare characters. Als ze alleen het verhaal van naruto zouden volgen, dan zouden ze te weinig content hebben om een volwaardig spel te maken. Daarom kan je nu ook met wat andere personages spelen, zodat ze meerdere verhaallijnen kunnen volgen. Dan wordt de singleplayer wat langer. Maar ik verwacht geen hele lange singleplayer, een beetje hetzelfde qua lengte als deel 1. Maar ik koop hem toch wel. Dit is 1 van de spellen waar ik het meest naar uitkijk.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [GT]40760[/GT]
    Nieuwe trailer, ik heb er gelijk zin in! Één van mijn favoriete themes op een heerlijke trailer gezet. Ik wil een demo! :cool:

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor dit spel hoef ik geen demo hoor. Het zou ook geen recht doen aan het hele spel, omdat het spel meerdere gameplay elementen met elkaar combineert. Ik kijk uiteraard wel uit naar de volledige versie. Samen met Gears of War 2 zijn dit de 2 spellen waar ik het meest naar uitkijk. Ik kan niet wachten op een extra portie Naruto.

5. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een vette trailer, hij is toch wel weer wat mooier dan deel 1, wel iets grimmiger.
    Oh bij deel 1 kan ik echtniet die forest of death exams achivements halen online :mad:.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ook niet. Alleen Gaara is me gelukt. Eigenlijk ook Temari, maar heb ik nooit een achievement voor gekregen. De nieuwe online 2 vs 2 mode is ook iets waarnaar ik uitkijk. Altijd leuk om samen met een ander een team te vormen.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is vaak beter om inplaats van een substitution een sidestep te doen, en vaak combos niet afmaken aangezien het vaak een opening geeft voor de vijand. Deel 1 helemaal grijs gespeeld en ga dan ook zeker deel 2 kopen, ik hoop wel dat bij de multiplayer/online mode je nog wel characters uit deel 1 kan spelen. Omdat er een heel nieuw verhaal is, en Haku en Zabuza hier geen rol in spelen zou het best kunnen dat ze eruit worden gelaten in de mp mode. Zou zonde zijn want van deel 2 verwacht ik toch wel echt de helft meer characters bij de release dan deel 1.

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had bij iedereen de Forest of Death Exam gehaald behalve Haku. Ook met Shikamaru, die je gratis kon unlocken, had ik het gehaald. Gaf mij telkens weer voldoening maar oei wat een frustratie als je net niet in de laatste ronde wint!

9. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me niks aan vergeleken Naruto: Narutimate storm.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Want? Uitleg graag. ;)

11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is weinig veranderd ten opzichte van deel 1. En narutimate storm heeft een veel betere gameplay(De demo was leuk)

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ha, narutimate storm? Wel leuk dat je je eigen woorden verzint ;) Je bedoelt Naruto Ultimate Ninja Storm. Het vechten is daarin zeker beter uitgewerkt, maar van de platformelementen heb ik nog weinig gezien. Met the broken bond weet ik tenminste wat ik in huis haal, aangezien deel 1 geniaal is. Ook vind ik het juist lekker dat het vechten niet zo diep gaat. Mijn interesse in diepe vechtgames zoals Soul Calibur en Virtua Fighter is tot een nulpunt gezakt. Alleen DOA kan me nog bekoren. En het belangrijkste, met the broken bond kan je online knokken. Dat verlengt de gameplay voor mij enorm. Ultimate Ninja Storm kan je alleen tegen de computer spelen. En daar heb ik dus geen interesse in.

13. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Umm net filmpje gechecked, ziet er wel vet uit ook dat andere camera perspectief vind ik tof en dikke actie. Maar tis alleen een vechtgame die he? Lijkt me snel saai worden.. vind die op de xbox met adventure toch leuker dan..

14. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /facepalm Jij bent zeker zo'n persoon die pas naruto begon te kijken toen het populair werd. Anders zou je weten dat de ps2 games allemaal Narutimate hero/accel heten en de ps3 versie Narutimate storm

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor, de PS3 game heet wel degelijk Naruto Ultimate Ninja Storm. "Narutimate" slaagt op niets omdat de merknaam Naruto er niet eens in voorkomt (wat vrij dom zou zijn aangezien het hier om een licensed game gaat).

Verder ga ik ook akkoord met Surpremacy NL, over de PS3 game is nog weinig bekend. Ok, het is bekend dat het vechten dieper is dan de 360 game maar persoonlijk vind ik het vechten het minst interessant aan die games. Geef mij maar het free-roaming/platform element in Konoha en daarover is juist weinig bekend, enkel een paar beelden (die er wel vet uitzagen).

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De demo op de ps3 was zeker super. Iaw gewoon Broken Bond EN Ultimate Storm halen lijkt mij :9

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik ook van plan (tenzij het free-roaming/platform element echt tegen slaagt in UNS) :9.

18. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate storm is de engelse naam....|:-

19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten op deze game.. weet iemand de release date?

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het is dan ook de naam die hier in onze contreien gebruikt wordt ;). En wees de volgende keer eens compleet, het is Naruto Narutimate Storm. Dacht echt dat je bedoelde dat Naruto niet in de game titel voor kwam :+. Maar goed, weeral eens iets bij geleerd en ben toch blij dat we hier niet de Japanse titel gebruiken (zou hier ook niet verkopen zo).

Ergens in november dacht ik.

Deel Deze Pagina