FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de achievement gehaald dat je een kopgoal moet maken, maar hoe moet je duikend koppen?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik maak ze vaak als de aanvaller dan de eerste paal komt en dan geef ik hem met 2x b voor en meestal koppen ze hem dan duikend.
     
  3. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ga het zometeen eens proberen.
     
  4. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @ AC/DC: thx dude!! ik had bijna genoeg van fifa... nu is er een uitdaging..
     
  5. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,
    Ik ben van plan om fifa 09 te kopen maar heb eens een vraag.
    Is het mogelijk om via xboxlive met een vriend een match van 90 minuten te spelen?
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit deze schietbalk in elkaar eigenlijk? Net als bij PES dat je heel nauwkeurig schiet hoe dichter je bij de 50% zit of niet?
     
  7. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,
    Ik ben van plan om fifa 09 te kopen maar heb eens een vraag.
    Is het mogelijk om via xboxlive met een vriend een match van 90 minuten te spelen?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij wel ja.
     
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
  10. GMEENEEN

    GMEENEEN Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik wil graag toegevoegd worden aan het XBW team.
    Ben altijd een meelezer geweest maar wil graag de club joinen.

    IK heb ook 2 vraagjes,

    1: Als ik een voorzet geef dan scoor ik daar nooit uit, de plaatsing van de spits is nooit goed, hoe plaats je de spits zo dat bal goed komt of komt het pur door de voorzet (die overigens keurig tussen keeper en verdediger komt als ie geschoten word.

    2: Welk trucje te gebruiken om een man eindelijk eens voorbij te komen, ik word er ziek van dat ik nooit een man voorbij kan gaan.

    AVB.

    (BTW mn xbox live nick is Ultra NL)
     
  11. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    kan je dat misschien aub nagaan want anders koop ik het spel niet
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer semi of manual crosses te doen. Misschien dat je zelf wat kunt bijsturen.
    Ik ben niet thuis, anders had ik het voor je gedaan.

    Ook hoeven jullie niet je posts te herhalen als je geen antwoord krijgt.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eindelijk mijn eerste vrije trap in FIFA09 gescoord. Speelde Portugal tegen Italie, en een verdediger had me weer eens keihard getackeld, 2e rode kaart voor de Italianen ( REALISTISCH! Ze blijven me maar tackelen die Italianen :+ ). Ronaldo staat klaar, doet als of hij de hulk is en knalt hem er lekker in. Was ook rond de 35 meter, dus die achievement ook gekregen. Yippie! \o/
     
  14. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Be A Pro mijn eerste transfer gemaakt, van real Zaragoza naar Chelsea:)
     
  15. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    damn lekker torres... ik vind het wel kut dat je geen goals kunt opslaan. gisteren een teringlekker goaltje met pandev gescoord. die upload ik vanavond wel en die post ik dan wel in het goals topic.

    ik ga denk ik een be a pro cariere beginnen in polen ofzo en dan als rechtsback. kijken hoe ver ik het kan schoppen :D
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Quitters! :mad:
    Je hebt een win, maar ik wil gewoon normaal winnen. Stond met 3-1 voor, gaat ie snel weg..
     
  18. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag toch maar fifa gehaald. Al jarenlang pes gespeeld en vond deze versie van fifa toch zeer goed. Vooral de be a pro modus is geweldig. Ben nu bezig met real madrid en m'n eerste hattrick is al binnen. Binnenkort met een "minder" team beginnen.

    Opvallend iets: ik had een spelersprofiel aangemaakt in be a pro maar vergeten m'n uiterlijk te veranderen. Toen een geheel nieuw spel gestart met de juiste info (tevens bij real madrid) en hier kwam dus ook mijn eerdere personage tegen. Heel vreemd. :confused:
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje tegen Reetkever en nog iemand gedaan.

    Zij waren Arsenal en ik een half sterren team uit de coca-cola league 2. Ik heb gewonnen met 2-1. Hun eerste goal was een terugspeelbal waar de keeper gewoon langs liep, dus was het een ED. Eerste goal van mij was een penalty en in de 90ste minuut uit een voorzet nog de 2-1 erin geschoten. Op het einde hadden zij 0 schoten op doel en ik 10 8)
     
  20. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nu een gewone wedstrijd gaat spelen met real madrid zitten je Be a Pro personages er ook bij,
    ik ben begonnen bij real zaragoza en na 1 seizoen de keus uit een hoop clubs en gekozen voor chelsea waar ik er nu 2 wedstrijde op heb zitten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina