1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360
    ~
    Uitgever
    Electronic Arts
    ~
    Developer
    BioWare
    ~
    Genre
    Real-time role-playing
    ~
    Release datum 29 januari 2010

    [GB]Informatie:[/GB]
    ^top

    [GB]Screenshots:[/GB]

    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Artworks:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [GB]Trailers:[/GB]




    ^top

    [GB]Achievements:[/GB]

    [​IMG]

    ^top

    [GB]Boxart:[/GB]
    [​IMG]

    ^top

    [GB]Officiële website:[/GB]
    www.masseffect.com

    ^top

    [GB]Opmerkingen:[/GB]

    Ik moet nog steeds het eerste deel kopen, maar ik kijk nu al uit naar deel 2. :)

    Inmiddels gekocht en gespeeld. Ik kijk nu nog meer uit naar deel2

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan zou ik toch maar eens beginnen aan deel 1 ;) November 2009 is een mooie datum denk ik. Ik moet deel 1 ook nog uitspelen. Ben ruim 10 uur onderweg in deel 1. Ik heb nog wel even te gaan. Daarom sta ik nu nog niet te springen voor deel 2, maar over een jaar zeker wel. Het zijn leuke RPG's, al kunnen er wel zaken beter. De NPC's lijken zo op elkaar, daar irriteer ik me soms aan. En soms gaan de gesprekken een bepaalde kant op, maakt niet uit welk antwoord je kiest. Dus in de gesprekken wil ik ook meer vrijheid hebben. Maar over het algemeen vind ik deel 1 tot nu toe zeer vermakelijk, al vond ik Jade Empire beter.
     
  3. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat we in deel 2 veel meer open werelden krijgen,en veel meer aanpassingen van personages.Grafisch vond ik het al goed,al mogen de laadtijden langer zijn,zodat alles textures goed worden geladen :).
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb Mass Effect nog steeds niet uitgespeeld. Is ook alweer een hele poos geleden dat ik het heb gespeeld. Binnenkort maar weer 's mee verder gaan. :)
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk lijstje, maar ik denk dat het gewoon verzonnen is.
    Met een beetje brainstormen had ik zoiets ook wel kunnen bedenken.

    Dat er nog een "squad member" in leven zou zijn zou trouwens echt f*cking lame zijn!

    MAJOR SPOILER voor de mensen die de game nog niet uit hebben:

    Ik heb echt vet lang zitten twijfelen over wie ik op die planeet achter zou laten. Het ging me echt aan het hart dat je een personage moest laten sterven. Zou het echt zwaar kut vinden als die hele keuze achteraf voor niks blijkt te zijn geweest. :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik ook zeker van plan! :)
    Maar ik weet dat deel 1 heel goed was (reviews), en dus zal deel 2 hoogstwaarschijnlijk ook goed zijn.
    Ook de setting bevalt me sowieso al, dus er is al genoeg reden om uit te kijken naar deel 2

    (was deel 1 btw regiovrij? Hier in NL is ie nog steeds full-price, maar dat trekt mijn beurs niet in deze dure maanden)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoe eindigde de pc versie anders dan de 360 versie dan? :eek:

    edit:

    Optie die veel mensen wouden hebben in eerste deel. Tof dat het er nu in zit.

    Cool. :eek:

    Edit 2:

    Wat was ook alweer de keuze op noveria? Ben ik vergeten. 8)

    Was dat de Rachni?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar moest je kiezen of je ashley williams (vernoemd naar het personage van Bruce Campbell in de Evil-Dead serie)of Kaiden alenko(saaie fokker die ik nooit mee nam) wou laten sterven :D

    edit:// ik lieg dat ik barst , tis inderdaad de Rachni :D vet! (ik laat ze altijd leven, ben benieuwd of nu het hele universum ervan vergeven is
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Klinkt al zeer veel belovend,maar dus niet het vervolg op je keuze vanuit de eerste deel op de 360?

    Enige wat ik graag verbetert wil zijn de gebieden,die mogen levendiger.
    Ook mag de game groter dan deel 1 worden,en keuzes meer invloed hebben.
    Kleinigheidjes in de Graphigs en frames zoals schaduwdetails en de kleine hakkelingen mogen ook aangepakt worden,en voor de rest ben ik zeer benieuwd.:)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mass Effect vond ik heel erg tof, prachtige grahpics, leuk verhaal, heerlijke sfeer en vond het tof om met iedereen te praten. En de sex met Ashley.. :+

    Hoop alleen dat er meer leven is op verschillende planeten, er was gewoon weinig te doen. Alles leek op elkaar. Er mag wel wat leven op sommige planeten, kleine steden enzovoorts. :)
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet deel 1 nog uitspelen haha ! maar jah komt wel goed !
     
  12. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 Ik heb zeker een half uur naar mn scherm zitten staren voor ik kon kiezen 8)
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, Mass Effect 2. Heb deel 1 zo'n 100 uur gespeeld en heb er alle achievements van. Ik hoop dat er snel een teaser van komt, alhoewel er ook mensen zijn die zeggen dat als je het spel (Mass Effect 1) opstart en je wacht, dat er dan al een soort van vervolg is.
     
  14. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week m'n eerste playthrough afgerond.
    Wat een vette game is het toch, jammer dat ik nog een jaar moet wachten op deel 2.

    Zo lang nog :mad:

    Is er verschil? ik ken de pc versie niet.

    Ik speel nu Saints Row en valt het me op dat de animaties in Mass Effect bijzonder goed waren. Ik had dikwijls het idee dat ik naar een film aan het kijken was (ala Final Fantasy)
    Leuk maar ik betwijfel of het me op zou vallen. Zolang blijf ik nooit op 1 plek staan.

    Meer tweaking is altijd leuk (Oblivion/Morrowind :D)

    Citadel vond ik best klein.

    En wat is het nut van een basis?

    Zullen andere keuzes ook effect hebben?
    Moet ik straks het hele spel opnieuw spelen vanaf level 1 om de keuzes nu eens goed doordacht te maken?
    In m'n eerste playthrough was ik soldier, maar ik denk dat ik een volgende keer eerder Vanguard zal spelen. Ik ben nu even aan het spelen met een adept, maar de 100% focus op bionische krachten vind ik te defensief. Ik wil een kamer al wildschietend binnen kunnen stormen, daarbij een hoop vijandjes omver 'throwen' ze met veel machtsvertoon om zeep te helpen (blitzkrieg tactieken) en dat tenauwernood overleven, ipv m'n squad genoten steeds vooruit te moeten sturen (wat ik nu met de adept character moet doen).

    Ik zou eigenlijk betere schilden op de Mako willen installeren.

    knap hoor een atoombom overleven.


    Ik ga me nu eerst richten op het afronden van Saints Row en Oblivion en daarna ga ik Mass Effect wel eens opnieuw spelen als Vanguard. Nu vind ik het nog te irritant om alles opnieuw te doorlopen (ligt te vers in het geheugen).
     
  15. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ding snap ik niet aan de mogelijke 'details' van Mass Effect. Er staat dat de keuze die je op Noveria hebt gemaakt van invloed is op Mass Effect 2, maar wat gebeurt er nu als je met dezelde character 2 playthroughs hebt gedaan; 1x hielp je 'hun/hem' en in de tweede playthrough vermoordde je 'hun/hem' ?
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je het apart gesaved hebt, zal het afhangen van de keuze in de save. Heb je je eerste playthrough overschreven, dan zal het afhangen van de keuze die je gemaakt hebt in de 2de.

    Een andere manier kan ik niet direct bedenken.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Naja maakt niet uit. Gewoon even 2 aparte save games maken. Eerste keer em niet dood gemaakt en de 2e keer wel. Ben benieuwd wanneer we wat te zien gaan krijgen van Mass Effect 2, kijk er echt weer naar uit nu ik weer bezig ben met het eerste deel.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan niet wachten.

     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    ''Een squadlid uit het eerste deel blijkt nog in leven in deze sequel, zijn verhaal leer je dan ook in deze missie.''

    Dat kan volgens mij alleen maar Ashley of Kaiden betekenen. Ik hoop dus dat het Ashley word.

    P.s. Ik dacht dat ik hier ook al eens een topic over had gemaakt?
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    ben echt heel benieuwd wat Bioware ervan gaat maken,maar ik denk dat deel 2 zich meer gaat richten op zijn mens/alien verhouding en het algemene Mass Effect gebeuren zoals al aangegeven word in die post van HybridTheori.En het derde deel zal dan vol in het teken staan van de Reapers,als finale stuk lijkt me dat het meest spannende maar ook tegelijk voor de hand liggend.;)

    Wachten dus op Maart,en daarna.:b:

    Edit

    De game is wel nog gepland voor 2009 voor zover ik wist,maar ik denk niet dat we daarop hoeven te hopen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina