Als ik daadwerkelijk mensen aan het negeren ben, waarom ben je dan de enige die hier op zijn invite wacht? Ik heb je overigens al eens geinvite. Ik verwacht nu op zijn minst een hattrick van je in de eerste wedstrijd, ook al ben je een verdediger.
Je heb me inderdaad gelijk aan het begin al eens geinvite maar toen had ik nog geen online match gedaan dus kwam die invite niet aan ofzo. Maja, The next hattrick I score will be dedicated to you.
Vanavond zal ik ook eens meedoen, het gaat wel goed in 10 v 10 met willekeurige mensen, alleen die zelfzuchtigheid van 80% van de spelers is minder
Over het algemeen gaat het wel goed en is niemand een egotripper. AC/DC, zou je niet een paar mensen extra manager kunnen maken om andere mensen te inviten?
Inderdaad, net ook ff een paar potjes gedaan, sta ik spits ben ik alsnog de enigste die verdedigt, vind verdedigen opzich niet zo erg, maar als je verdedigers als spitsen functioneren is de lol er snel af.
Spelen jullie gewoon matches van 5 minuten per helft of wat ? Wil wel eens meedoen, maar als jullie bijvoorbeeld 20 minuten per helft doen dan zal ik niet komen.
Dat vraag ik me ook af ik ben 69, er zijn mar een paar mensen met een rating en dat zijn mensen die wat vaker met het team speelden volgens mij
Ja daarom is het zo raar want ik heb wel vaak gespeelt en heb bijna altijd 8 of hoger. Jou rating is 73 trouwens
Waarvoor? Er komt nog één invite en dan is het klaar voorlopig. Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.
Jij mag zeker wel meedoen, heb ik je al geinvite? Ik las ergens dat je voor PES09 ging en had je overgeslagen met de invites. Ik zal nu even kijken.