FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Manual shooting is verschrikkelijk moeilijk. Ik speel op Semi maar het is vooral frustrerend dat je online een nadeel hebt. Zo zouden iedereen op semi moeten laten spelen!
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Toegevoegd :thumbs:

    Ben nog geen topper maar wellicht een leuke sparingspartner :)
     
  3. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel van fifa 09 is dat veel schoten op de paal belanden..
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ook Jows bevestigde maar weer eens hoe mijn verdediging als los zand aan elkaar zit! 1-1 en na penalty's verloren. Maar wat was mijn verdeding met vlagen toch weer gatenkaas. Wat doe ik verkeerd? En waarom creër ik vrijwel geen kans?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze staan te ver uit elkaar denk ik, probeer is je team width wat lager te zetten dan blijven ze dichter bij elkaar.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die ene goal van jou ;) Mijn vriendin kwam binnen en begon een heeeel verhaal tegen mij te vertellen. Dus ik twee dingen tegelijk doen en dat gaat niet als mijn keeper de bal heeft :p

    Verder vond ik het redelijk gelijk hoor :D
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Buddha, heb jou volgens mij ook geaccepteerd. Doe vanavond nog wel ff een potje (kijk wel ff of je dan online bent).
     
  8. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu echt heel erg te twijfelen of ik deze game zal halen, meestal heb ik bij voetbalgames dat ik het een beetje saai ga vinde na een tijdje maar ik hoor zoveel leuke en goede dingen over deze fifa, en van vrienden hoor ik ook hoe goed die is.

    Maar ik heb nog wel een vraagje, je kan zeg maar op je pookjes drukken, alleen bij de demo kan je daar geen knoppen aan binden, kan dat in de echte game wel?
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het was me inderdaad ook effe een kutgoal wat ik maakte. 8)
    Ik denk dat 't probleem gewoon is dat jij. en veel andere mensen waar ik tegen speel, gewoon veel beter kunnen opbouwen en de vrije man vinden etc.
    Ik ben soms veel te gehaast, en als er een gaatje is dan hou ik me net in waardoor 't de aanval weer niet ten goede komt.
    Vanavond nog een potje ?
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Had ik inderdaad ook al aan gedacht. Ik ben steeds een stap of 2 te laat en dan is de tegenstander natuurlijk al weg met de bal. Ik heb ze dichter op elkaar gezet, en het gaat ook iets beter, maar toch blijft het af en toe een zooitje. En ja, aanvallen is sinds gisteren ook een probleem. Vanaf vorige week woensdag, tot gisteren, heb ik online echt goed kunnen voetballen en lekkere combinatie's kunnen maken. Nu is het echt zo dat ik vrijwel nooit scoor, en als ik scoor kom ik niet verder dan 1 goal. Het kan ook zijn dat ik 20 redelijke tegenstanders heb gehad waar ik wel van kon winnen, en ik nu opeens 15 achter elkaar hebben die mij van de mat vegen.... maar dat lijkt me ook niet echt 't geval.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jij bent net als ik waarschijnlijk PES gewend.... Je moet nu iets rustiger zijn aan de bal, maar ook weer niet zo rustig dat de bal afgepakt wordt. Ik verspeel de bal ook vaak, omdat ik te gehaast dingen doe...
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Same here, ik moet echt 8 jaar pes uit me syteem krijgen. ;)
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ralluf vanavond zin om onze laatste 2 potjes te spelen in de xbw competitie? had je ook voice gestuurd maar geen reactie.

    Kontschopper NL ben ik.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik kom nog weinig voor de goal dus dan valt dat niet zo op8)
     
  15. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips om de Bicycle kick makkelijker te doen. Ik begin me te ergeren omdat die verdamtte ventjes steeds gaan koppen.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, heb inderdaad nogal veel pes gespeeld!


    Is prima vanavond;) invite maar
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kan regelmatig niet inloggen op de EA server. Dan ben ik wel gewoon op live en kunnen mn vrienden wel gewoon inloggen. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen?

    Ik ben overigens wel een paar keer ingelogd geweest, dus kennelijk is het voor mij niet onmogelijk...
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, EA-servers lagen even eruit, nu werkt het weer ;)
     
  19. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, als het goed is, valt FIFA09 morgen door de brievenbus \o/

    Ik ben erg benieuwd... De afgelopen 14 jaar ofzo heb ik alleen maar ISS/PES gespeeld, wordt dus een interessante ervaring.

    Vanmiddag nog even de demo gespeeld. Op de moeilijkste stand heb ik in een stuk of 15 wedstrijden maar 1 doelpunt gescoord, maar net scoorde ik gewoon eventjes 4 doelpunten in 1 wedstrijd. Dat was wel even vaag, maar goed.
     
  20. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is 10 vs 10 online?
    Duurt het lang voordat je een wedstrijd kunt beginnen?
    Is het tijdens de wedstrijd niet een grote chaos,en rent iedereen naar de goal van de tegenpartij? Wat overigens wel komische beelden oplevert denk ik :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina