[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is opgelost
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  2. FearZ

    FearZ Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Failed Bij IP Check
    Welke provider?: UPC
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Ong 200kB per Sec
    Modem

    Welk merk modem heb je?: Scientific Atlanta
    Modem type?: Ik zou het niet Weten.
    USB/ Ethernet?: Denk USB maar weet het niet.

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Avast

    Router

    Welk merk router heb je?: E-TECH
    Welk router type?: Router with Printserver
    Welke firmware?: Weet ik niet.
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet ( kabel die ook achter in een pc zit )

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: IP Failed
    Wat heb je geprobeerd?: Het IP te veranderen ( geen Effect ). Het mac adres veranderd ( geen Effect )
    Waar stopt de test?: Bij het IP
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): ??

    Groetjes FearZ Hopelijk kan iemand me helpen!


    Heb je nog meer info nodig dan zeg het maar en ik kijk wat ik kan doen!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je de router uitzetten .. en dan weer aan zetten als je de kabel verwisselt hebt.. Werkt het dan wel? Als je toch een router hebt kan je nog een ethernet kabel kopen en deze direct naar je xbox trekken dan hoef je de kabel niet te verwisselen.

    Werkt na het uitzetten je xbox nog niet, dan moet je mogelijk een andere ethernet kabel proberen.
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nou ik heb nog steeds problemen om uberhaupt mijn Sweex Broadband router LB000021 te installeren met dyn. ip, static ip lukt wel maar dat is geen oplossing ...

    Ik heb nagenoeg alles wel geprobeerd maar als er iemand is die mij nog een andere oplossing kan bezorgen gaarne , degene met de oplossing krijgt van mij 1 maand xboxlive ;)

    Ik heb nog wel ADSL modems met ingebouwde routers liggen maar die kan
    ik zeker niet zo gebruiken dat ze puur als router werken ?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Static Ip is een goede oplossing hoor .. waarom zou je een dyn ip willen gebruiken?
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Omdat UPC een dyn. ip gebruikt... de volgende heb ik gewoon weer een ander ip. Ik heb het 1 dag static ip gelaten en de volgende ochtend had ik geen internet meer .... ik had nl een andere ip ;)

    Is het een idee om alle kabels incl. degene welke vd modem afkomt gewoon op de ehternet poorten aan te sluiten :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  7. FearZ

    FearZ Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,


    Eerlijk gezegt snap ik niet zoveel van static iP DHCP servers enzo, Maar ik had net gekeken of ik mijn internet kabel direct op het modum kon aansluiten maar ik wist niet waar het kabeltje in moest|:- . En dan kijken of het aan mijn router lag.

    Ik had gisteren ook microsoft gebeld, Maar die zeiden dat ik mijn Internet provider moest bellen (UPC) En vragen of die de DHCP server op enabled wilde zetten. Maar die waaren gisteren niet beschikbaar. Dus ik kijk of ik ze dalijk nog kan bellen. Want mij zusje zit nu achter een K*T WII WTF WIE SPEELT ER NU MET EEN WII??? Maar het verbaast me dalijk niks als mijn internet provider zegt dat ik Microsoft wil bellen dat hoor ik namelijk wel vaker.

    Maar weet iemand wat een DHCP server is?

    Nou ik wil heel graag online spelen en xbox live/marketplace verkennen dus ik hoop dat een van jullie snel met een oplossing komen. En anders ga ik woensdag terug naar de winkel waar ik de xbox heb gekocht en vragen of hun een oplossing hebben.

    Maar wtf moet ik met een ethernet kabel van een nog niet eens een halve meter lang als mijn xbox op zolder staat en mijn router op de begane grond...
    Dus ik pleur er gwn een internet kabel voor de PC in ik neem aan dat die ook op de xbox wertk...??? Zo niet waar kan ik een langeren Ethernet Kabel krijgen/Kopen. Van minstens 20 meter?

    Maar wat is het verschil tussen een ethernet kabel en een die in de pc zit? Zijn toch gwn het zelfde of niet?


    Bij voorbaat dank en kom snel met een oplossing
    want ik begin wanhopig te worden!

    FearZ
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Je kan maar mijn weten een gewone kabel nemen voor je xbox , netzoals
    bij je pc. DHCP server heeft te maken met dynamische IP adres , UPC gebruikt dus 1 dyn. ip adres wat voor mij dus ook probs geeft gezien ik
    ook geen xboxlive/internet via mijn router krijgt met dyn. ip , static ip (vast ip adres) lukt me wel.

    ik neem aan dat je wel internet hebt ?

    staan alle poorten open in je router ?
     
  9. FearZ

    FearZ Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb internet en we hebben hier in huis 2 pc 1 xbox en 1 wii ( maar die staat niet aangesloten op internet ) maar waar en hoe kan je poorten open zetten op je router. Maar hij geeft een melding mij more info dat het IP adres al op een ander apparaat wordt gebruikt of zoiets.

    Als je de exacte melding wilt weten dan moet je het maar even zetten dan typ ik het wel even over.

    In iedergeval bedankt voor je snelle reactie!

    FearZ
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb je exacte router type nodig om je te vertellen of laten zien hoe je je poorten kan openzetten ;)
     
  11. FearZ

    FearZ Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat alleen E-TECH op router with print server. Maar ik heb een afbeelding op google kunnen vinden:
    http://www.e-tech.nu/producten/1150.gif
    Dit is hem



    Heb een link van de router op de site maar als ik de link geef heb je niet meteen de router dus hier ff wat instructies om er te komen:
    Site: http://www.e-tech.nu/
    1.Klik op Producten
    2. Dan Netwerk en Usb
    3. dan staat ie in de rechter rij als 5de
    E-Tech Router with Printserver
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Mijn probleem heb ik eindelijk opgelost , een nieuwe firmware heb eindelijk gevonden en een net iets andere handleiding dan mijn boekje heeft de truc gedaan :thumbs:
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Poging 2.0 (helaas nog met incomplete gegevens)

    Ik heb een computer met een internet kabel, dit werkt gewoon. Als ik diezelfde internet kabel in mijn 360 stop werkt hij niet. Als ik nu de internet kabel van mijn buurmeisje(studentenhuis) gebruik dan werkt die zowel op mijn pc als op mijn 360..

    Als ik haar internet kabel in mijn router stop dan werkt dat niet helemaal. Hij geeft op mijn pc aan dat ik internet heb. Rechtsonder staat ook gewoon dat ik internet heb, het werkt alleen niet.

    Als ik in log in mijn router en dhcp probeer uit te zetten dan werkt dat niet, telkens als ik terugkeer naar die pagina dan staat het ineens weer aan. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Want ik denk dat dat de laatste blokkade is.

    Ik hoop dat het duidelijk is en dat iemand mij kan helpen.

    Grtz
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je al geprobeerd om de kabel te vervangen?
     
  16. FearZ

    FearZ Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog eens bij more info gekeken en daar staat 'Make Sure you'r DHCP server is enabled' Ik heb met microsoft gebeld en van hun moest ik mijn internetprovider bellen om de DHCP server op enabled wilden zetten. Ik ga ze daarom nu bellen! Wens me suc7!:)


    FearZ


    EDIT: Ze zeggen dat ik de pc's en de xbox moet uitzetten dan de stroom van mijn modem voor ong een min eraf halen. Wachten tot alle lampjes branden. Dan de stroom van de router af halen voor ong een min en dan zou hij automatichs de DHCP server op enabled moeten zetten. Nou ik hoop dat het werkt!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  17. PimIaden

    PimIaden Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje?
    Ik heb de kpn experia box en de siemens gigaset 108 usb adapter kan ik hiermee draadloos met xboxlive connecten?? En hoe moet ik dit doen moet ik die usb adapter aansluiten aan me router en dan die cd van die usb adapter in de xbox(360) doen??
    Alvast Bedankt!
     
  18. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Alleen de wireles usb adapter van de xbox 360 werkt voor de xbox 360 .. de gigaset 108 usb dus niet
     
  20. arrowrocket

    arrowrocket Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    b]Het Probleem[/b]

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Kan niet verbinden met DNS
    Welke provider?:Euphony
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:download 3.7mbits/upload1mbits ofzo

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:geen idee wat ICS is
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:windows

    Router

    Welk merk router heb je?:confused:weex adsl modem/adaptor
    Welk router type?:confused:witch
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:dns failed
    Wat heb je geprobeerd?:manueel adressen in te typen/poorten te openen
    Waar stopt de test?:bij dns (ip is confirmed)
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):de provider contacteren

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:zover nog niet geraakt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina