FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net met 5-0 gewonnen online, hij was Barcelona. Speelde met Inter en denk dat ik maar met hun blijf spelen, geweldige team met een monster van een spits. _O_
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand nog corner tips? :)
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    1. Geweldig.
    2. Valt mee, soms zijn er vervelende mensen die maar niet op ''ready'' drukken.
    3. Valt ook ontzettend mee, de meeste mensen proberen echt te voetballen.
     
  4. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al ideeën voor die verdamde Bicycle Kick?
     
  5. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, nou gisteren had ik een potje en dat verliep best chaotisch. Maar wat helemaal irritant was, was dat er gewoon amper gepasst werd. Telkens als ik goed vrij stond om de bal aangespeeld te krijgen kreeg ik hem niet.
    Dit wekt veel irritaties op bij mij. Heb dat ook wel laten horen :+

    Maar als er 'gewoon' gespeld wordt is het echt hartstikke vet. Het is van eminent belang om met serieuze spelers te spelen die denken in teamverband.

    Maar het leuke is ook dat je niet per se met 10 vs 10 hoeft te spelen. Zo kun je ook geweldige potjes spelen met bijvoorbeeld 6 man.
    Gisteren speelden we met 4 spelers. Mijn teamgenoot nam Ronaldo, ik nam lekker de rest :9 Heerlijk potje was dat (4-0).
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Werkt bij mij nog steeds niet. Ook lijkt me dit sowieso niet de oplossing, hoe zou het anders kunnen dat mn vrienden wel konden inloggen?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb hem ook gehaald vandaag, blij dat ik 'm heb! Gelijk een potje online gespeeld, 2-1 gewonnen met Arsenal - Juventus. Prachtige solo van Wallcot, ik deed een schijnbeweging op randje 16 en daarmee ging ik tussen twee verdedigers en liet ik de keeper kansloos. Een schot mooi binnenkant paal, prachtig! Daarna ook nog even de robot dance doen. :cool:
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Schiet hem meestal met binnenkant voet, balkje laat ik gaan tot hij een stukje geel wordt. Krijg hem bijna altijd wel op mijn hoofd, scoor dan ook vaak via corners. :)
     
  9. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar potjes online gedaan en de laatste was gewoon ownage ik won met 0 - 10. Ik was barca hij liverpool en we gingen rusten met een 2 - 0 voorsprong voor mij en daarna gingen alle remmen los. Eto'o 6 keer gescoord XD
     
  10. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met carriere was ik de Spurs heb ik Van persie voor 10 mil kunnen krijgen omdat ie op de TL stond hij heeft nu in 5 wedstrijden 8 doelpunten op wereldklasse.
     
  11. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW zojuist een meesterlijk potje gespeeld in Manager Mode. Speel met Arsenal.

    Ilorrus
    Sagna-Toure-Gallas
    De Rossi-Toualan
    Fabregas-Nasri-Wallcot
    Vela-Adebayor

    Tegen West Albion en die speelden echt bagger en bij mij zat alles mee. Adebayor dubbele hattrick, Wallcott nog 2 keer en van Persie viel later in en maakte ook een hattrick. 11-0.

    Mooiste goal was de 4de van Adebayor. Hij krijgt even na de middellijn de bal mee met een steekbal en laat de 2 verdedigers echt ver achter zit. Ik kom de 16 binnen en besluit mijn RS eens te drukken en meteen op B te rammen. Hij lift de bal dus tussen zijn voeten op en ramt hem meteen weg in de kruising. Meesterlijk doelpunt \o/

    Goed speel wel op amateur maar speel niet heel veel en heb tegen clubs als Everton soms al best moeite om tot scoren te komen. Laten we over ManU of Chelsea maar niet beginnen. Speelde tegen Stoke City zelfs gelijk8)
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ goh 10-0, 11-0 ... het lijkt net 'echt voetbal':)
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Liggen die servers er nou de hele tijd uit?
     
  14. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er ook last van, weet niet ook niet waar het aan ligt
     
  15. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    naah niet echt,
    ik bedoel net als dat je ranked match kiest en dan een guest (met y) kan uitnodigen, kan dit ook maar dan met 2 xboxen ? :confused:_O_
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan volgens mij niet:lol:
     
  17. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, maar ik zei toch al dat het een uitzondering was, alle andere uitslagen zijn gewoon realistisch.
     
  18. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook vaak last van vastlopers? Muziek speelt gewoon door, maar het speel freezed meestal in de menu's. Tis niet de xbox die vastloopt dan.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen heeft het op dit moment. :)
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Net een wedstrijd gespeeld met ongelofelijke lag en kan bijna niet op de servers komen, gaat lekker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina