Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb trouwens zo'n Xport besteld.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk wel dat we straks met zo weinig PES spelers zijn dat we een heel klein topic overhouden waar de liefhebbers lekker over PES 2009 kunnen praten. Zonder dat daar dus Fifa aanhangers ons komen vertellen dat hun spelleke beter is haha.

3. Robbie0345

Robbie0345 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fifa persoonlijk een stuk beter dit jaar. Heb net de demo gespeeld, en wordt er niet wild van... Ik ben geen fanboy, maar volgens mij is Fifa 09 een hele sterke van EA. Pro Evolution vind ik niet zoveel verbeterd dat het 60 a 65 euro waard is toch?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Toch wel! ;)

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Waar halen jullie die spellen toch dat ze 60 euro zijn? Ik betaal dr 54 euro voor. Trouwens over dat laat schieten in fifa. Ik loops dus ELKE keer als ik doorbreek tegen de keeper op omdat hij niet wil schieten. Ook vind ik het verdedigen bij Fifa zwaar irritant. Elke keer als ik die demo speel ga ik me er zwaarder aan irriteren. Bij PES loopt die verdediger achteruit en kan je een blok zetten, bij Fifa loopt die verdediger mee met de aanvaller waardoor de aanvaller zijn lichaam er naast zet en er langs is. Hoop alleen dat de originele versie wat betere keepers heeft dan die grappenmaker van een casillas. Die gast moet gaan zaalvoetballen met elke keer zn voetje naar de bal.

Edit:

Nu begin ik toch echt helemaal PARA van die kutkeepers te worden. Jezus wat zijn die SLECHT. Vooral degene in mijn team zitten. Duiken niet naar de bal, ballen door de benen laten gaan en gewoon NIKS klem. Daar moet Konami echt wat aan gaan doen.

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  6. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Pes nog steeds goedkoopst bij xboxhome.nl?

7. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee toch niet, Xboxhome verkoopt em nu voor 59

GCshop is het goedkoopst

bron: www.budgetgaming.nl

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tim Bakens van Volendam heeft anders een body balance van 90 8)

Volgensmij kon je vorig jaar ook zelf spelers erbij doen. Ik had iig Ruudje er wel bij. Alleen online dan niet.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zou je met zo'n Xport ook kitserver erop kunnen zetten? Ik weet nog wel dat ik PES5 op de PC met kitserver speelde, dat was echt schitterend. Alle tenues, 5000 foto realistische gezichten, 100 verschillende ballen, 400 verschillende schoenen, 50 extra stadions.. Zucht.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Met Xport kan je alle bestandshandelingen doen, dus die kitserver zal dan ook wel gaan, al weet ik niet wat het is...

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Naja het is een .exe.
    Ik vrees dus dat je alleen een option file kan transferen, en that's it.

12. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Servet is een monster, hij verdient minimaal 94 body balance.

13. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb fifa gehaald, moet gewoon weten of het een beetje speelt

don't worry, niemand heeft gezien dat ik m kocht...

snik..had ook de orgeldraaier om de hoek gewoon 60 euro kunnen geven volgens mij..maar goed, we zullen zien

14. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, dat was altijd mooi.

Had je tenminste Goodison Park, mijn favoriet was dat Kopenhagen stadion (met die hoeken) en het O. Lyon stadion_O_

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik had toen de hele Eredivisie met bijna alle faces, alle stadions en alle namen. Same voor Duitsland, Engeland en Spanje. Geweldig was dat. Was dan wel PES 6.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Maar dit soort 'downloads' komen dus wel voor de ps3 versie? Zou wel super zijn!

Edit, zie net het volgende: http://www.winningelevenblog.com/news/pes-2009-option-file-wenb-needs-you/

''Just to clarify…

We wont be editing any of the players that are already in the game. Stats will be left untouched. Players that are in the game but belong to unlicensed teams (Ribery, Toni etc) wont be re-created ot edited, just assigned to the team once we create them.

Our only concern is getting the Bundesliga and the unlicenced La Liga teams sorted.

Also, there will be no X360 option file at launch. The main reason is because we dont get that version early, just the PS3.

A full guide on how to install the OF will be published when it comes out.

Thanks for all the help so far guys! We get the game over the next few days (its been sent out to us), expect consistent screens of the OF in developement this week!''

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Trouwens wat ook veel meer bij fifa is volgens mij; vervelende mainstream.
    PES is altijd voor hardcore geweest, dat merkte je ook vaak aan de potjes.
    Bij fifa zullen veel meer "noobs", "irritante blagen" en "quitters" zijn dan bij PES. Nog een reden om PES te kopen.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ben ik voor zover ik op LIVE heb gespeeld wel met je eens, maar ik heb ook gehad dat ik bij rust 2-0 voor stond en dat na rust plotseling de verbinding zó slecht was dat er aan de andere kant van het lijntje waarschijnlijk een zware download gestart was... Die heb ik toen maar een negatieve feedback gegeven...

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    hoe doe je nu eigenlijk fake shot?
    hij doet hem nu vooruit ofzo (panna?)

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Was dat niet de schiet en pass-knop heel snel achter elkaar indrukken? Dacht het wel....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina