Nou, je zou zeggen een vriend van me ofzo die het spel ook heel fanatiek speelt. Maar het is m'n zus geweest Serieus. Ze heeft de laatste tijd vrijwel al m'n High Scores verbeterd op zowel Hard als Expert en is op die laatste dus ook verder gekomen dan waar ik vast ben komen te zitten. Ik heb RTTH zelf weleens voor de gein geprobeerd in Quickplay, maar echt nog nooit uitgespeeld gekregen op Expert. Zoals ik al zei zat ik vast bij The Reaper en was het laatste blok in de Solo Tour tot gisteren niet eens beschikbaar voor me. Ik zat er vanmiddag naast en ze deed het gewoon ineens. Ja je leest het goed. Mijn zus drumt RTTH op Expert. Het moet niet veel gekker worden Ze heeft um op niet meer dan 3 sterren gehaald maar toch, ik krijg het voorlopig nog niet voor elkaar denk ik zo. Won't Get Fooled Again had ze daarna ook in 1 keer, met 4 sterren. Ze is nu dus officieel gewoon beter dan mij op de drums
Nee ik heb zwaar respect voor haar. Ze gamed echt nooit want ze vind er over het algemeen niks aan maar Rock Band (en dan ook echt alleen de drums) vind ze helemaal geweldig, met dit als resultaat ! Ik bedoel, heb Rock Band nu een klein half jaar. Speel zelf de drums sinds een maand of 5, en zij doet het nu de laatste 2-3 maanden overdag als ik niet thuis ben. Ze zit gewoon op mijn account want ze speelt ook weleens online geloof ik. Like wtf
Oh, ik heb btw inmiddels op het nieuwe album van de Peppers en een stuk of 8 losse tracks na, alle DLC voor Rock Band. Alles, inclusief de ge-exporteerde setlist op disc, bedraagt nu 8,0 GB+ op m'n HDD Dat word van het eind van het jaar een 120 GB HDD erop knallen dus. Gekkenhuis ! Dus mensen, voor Online Band Quickplay en een grote keuze aan tracks :
<----- \o/
Laatst bewerkt: 4 okt 2008