FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net voor het eerst Fifa gehaald,voornamelijk voor het online gedeelte.
    Alleen in de 10 vs 10 modus geeft ie steeds aan dat ie niemand kan vinden...Wordt dit weinig gespeeld? Of moet ik iets veranderen aan mn instellingen of zo? Want hij geeft ook steeds aan dat ie niemand kan vinden met een vergelijkbaar vaardigheidsniveau of iets...?!

    Wat moet ik doen?
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je je voorzet heb gegeven niet meteen als een dolle op schieten gaan drukken, eerst je speler waar de bal naar toe gaat goed positioneren, zodat de bal perfect op zijn hoofd komt. Dus niet dat de bal achter hem zit --> dan krijg je een slap kopballetje. Pas als je je speler goed hebt gepositioneerd op schieten drukken en dan goed richten;)

    Wanneer kan je trouwens de nieuwe live season update downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen maar belasting, hé Yi-Long!!
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, daar wordt je wel zat van inderdaad.
    Gelukkig ben ik al wel een paar keer mensen tegengekomen die een leuk potje tegen me wilden voetballen met "normale" teams.
    Zo heb ik al een keer met Groningen tegen Roda gespeeld online..en met Groningen een keer tegen een Engelse en een keer een Franse subtopper..dat is veel leuker.
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelfs een keer Feyenoord-Kalmar FF gespeeld:+ Ook de klassieker 1x gespeeld en natuurlijk gewonnen:9
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Snap ook nog steeds niet waarom ze in online sportgames niet een optie maken die alle teams qua rating gelijk maken.

    Dat je dus met FC Tietstjerkstradeel tegen AC Milan kan spelen, en ook daadwerkelijk een kans maakt.

    Ik speel het liefste alles met FC Utrecht, maar het is gewoon niet te doen tegen een Man U ofzo, hun spelers rennen 3 keer zo hard als die van mij….
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Seizoen erop zitten, 37 punten verschil tussen nummer 2. En dat op Professional. 8) Daarna tegen Real Madrid voor de cup gegaan, ze kwamen al snel op 0-1, en niks lukte bij mij. Uiteindelijk een run met Eto'o en heerlijk binnen geknald. Vervolgens in de 89ste minuut via een corner gescoord met Keita die ik er net in had gewisseld inplaats van Iniesta. :cool:

    Nu ga ik maar aan zo'n Be A Pro seizoen beginnen! Iemand die trouwens weet hoe je foto's kan maken ? :confused:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Screenshot bedoel je?
     
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar denk eens realistisch, in het echt zijn ook de helft van alle Man utd spelers sneller dan die van FC Utrecht. Meestal spelen de kleinere teams dan heel klein met een korte samenspel zodat ze er niet uitgerend kunnen worden.

    Dit kun je ook instellen in je taktieken en toch een kans maken, net als in het echt. Het is best een uitdaging maar als het je lukt, dan heb je ook niet zomaar een overwinning.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rechterpookje in drukken.
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt die dan in-game direct een screenshot?
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik snap ook wel dat het in het echt ook zo is, maar geef ons dan iig een optie om niet realistische ratings te hebben, zodat mensen hun favoriete team kunnen kiezen zonder dat dit gevolgen heeft voor de kans die je hebt online.

    En die uitdaging lijkt me best leuk, maar voorlopig verlies ik met 0-7 van goede spelers die Man U oid kiezen. ;)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee, in het replay menu. en dan upload die hem naar je account.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Net een coole achievement gekregen via een online potje,

    Ik kreeg net 20g voor de achievement A.Bell.Fever

    Catch a A.Bell.Fever by beating the creator or someone who has already has the fever
     
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik nu ranked blijf verliezen, kom ik dan uiteindelijk tegen de mindere goden te spelen, zodat ik ook een keertje kan winnen, of werkt dat niet zo?
    Ik heb het idee dat ik niet veel te zoeken heb in Europa met Ajax, wat dan wel weer erg realistisch is :'-(.
    Maar ik weiger gewoon iets anders te kiezen, en vind het ook een schitterende uitdaging. Het is voor het eerst dat ik een fifa online speel, dus leek het mij niet verkeerd om het gewoon met een veel minder team te leren.
    Wel een harde leerschool, ik leer wel incaseren.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo werkt het wel.... Je krijgt punten bij winst en verliespunten bij verlies. Je speelt bij ranked matches altijd tegen lui die ongeveer dezelfde rating hebben als jij.

    Straks een potje tegen mij met "B" clubs?

    Genoa tegen Alt. Bilbao ofzo? :D
    Ben 16.20 thuis, voeg me maar toe!! :D

    Mister Jows
     
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben de hele avond online, dus ''B helden'' zijn van harte welkom.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Voeg me maar toe... Ik wil overigens ook wel eens een vriendschappelijk potje spelen tegen een team als Inter. Zelf wil ik dan een wat minder goede club zijn. Gewoon om even te kijken of ik mijn tactiek dusdanig kan bepalen dat je er gewoon FOKKING moeilijk doorheen komt :D

    Lekker op zijn Duits op de counter spelen :D
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had online met ado van inter gewonnen, maar die gast bakte er dan ook niks van. Tegen viktortje van dit forum met gemiddeld 6 tegendoelpunten verloren in 3 wedstrijden:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina