Ik vind de M16 in dit spel echt een kut wapen, alleen al door die mislukte ironsights... De XM8 is het beste wapen in de assault rifle. 1 op 1 in mid/close range win je daarmee van een M16 omdat de XM8 een hogere fire rate heeft.
Op long range is de M16 beter maar dan gebruik ik wel een VSS voor ownage.
Toen ik het voor het laatst speelde gebruikte ik eigenlijk alleen nog maar de Sniper klasse met een VSS. Ook op kleinere levels is die kit geweldig door de tracer balls. Daar kan je echt mee winnen, vooral als verdediger zijnde. Mijn tactiek op kleinere levels (als attacker zijnde) is bijna altijd: als een gek rushen --> tracer ball gooien --> kijken wat noodzakelijke targets zijn, anders vermijden --> bom plaatsen --> tracer balls gooien en dan kan het knifen beginnen. *) Ik ging eigenlijk alleen nog maar voor knife kills en had dan ook vaak rong de 15 knife kills in een ronde. Ook om veel punten te halen is knifen erg handig.
@ Loonens, daar ben ik het mee eens. Ook Harvest Day is mijn favoriete map en als die punten die je noemt beter uitgewerkt waren had het echt een toppertje kunnen worden. Nu is het gewoon een goede game (in mijn ogen nog steeds een topper), niets meer.
Laatst bewerkt: 8 okt 2008