FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Be a Pro Mode begonnen als spits. Is wel keigaaf om met mezelf te spelen, ziet er echt leuk uit. 4 Matches gespeeld, 2x gescoord. Speel bij Ajax, maar er zijn 2 gasten in mijn team met mijn achternaam. Had een tijd geleden een persoon gemaakt en bij Ajax gezet en die speelt nu ook mee, lachen. :+

    Mooi over de verkopen, verdienen ze. Een prachtige game, gewoon een totaal pakket voor een voetbal liefhebber.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net met Blackburn Rovers een interactive league match 5-0 van Man Utd gewonnen_O_

    het stond 5-0 en toen leavede hij, teld dat dat nog?
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar word ik ook wel een beetje gek van. Het lijkt wel alsof iedereen met Manchester United speelt. Ik heb een afkeer tegen de Engelse competitie, dus kies nooit een Engelse club. Ik wil ook wel eens met Ajax spelen, maar iedereen kiest altijd een 5 sterren team. Dan kies ik ook maar een club als Real Madrid, Inter of AC Milan.
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    De score op mijn EA Football world zetten 8) Ik win telkens maar me win komt daar niet op te staan door een stomme leave:mad:
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan 3-0
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gisteren heb ik echt iets super wazigs meegemaakt!
    Ik speelde met Fc twente tegen inter milan.
    En de rechts buiten van hem, was onzichtbaar? bug ofzo? was in ieder geval echt zéér frustrerend. Als mijn links back de bal had, en ik wou op bouwen.. ik zag dus niemand staan, dus fijn doorwandelen, ga ik opeens vol op mijn gezicht.. en zie ik de bal opeens helemaal alleen op de goal af gaan. even later kwam ik er dus achter dat de rechtsbuiten onzichtbaar was.. dus ik kon daar niet op verdedigen. Echt zeer vervelend, en hoe kan dit? normaal met Inter heb je toch geen bug? Of zou het nog komen omdat ze gisteren-avond met de servers aan het kloten waren? Uiteindelijk via penalty's gewonnen, maar wat was dat irritant zeg. En volgens mij kon hij de speler wel zien, want hij maakte er juist het meeste gebruik van, steeds op die onzichtbare rechtsbuiten spelen die ik maar niet kon verdedigen.. was echt even een what-the-fuck-moment...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  7. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    echt ontzettende noobvraag en normaal gebeurd dit mij ook niet,

    maar hoe kom ik online met fifa09? heb hem nu net en had al een EA account bij alles wat ik probeer moet ik de dienstvoorwaarden ofzo doen.
    Kom ik op EA.com kan ik daar niks over vinden en op de xbox laat hij me nergens op internet toe, mn gamertag is als het goed is al gekoppeld want kon ook gewoon 08 spelen?
     
  8. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben julie online ook dat de hele aanvallende linie compleet afwezig is en je dus met 8 tegen 11 speelt?
     
  9. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    8)8) ik word hier gek van ik kreeg bij fifa 08 de achievements niet dat ik een interactieve league match had gespeeld dus zie ik in fifa 09 dat je er nu 5 moet winnen heb er ondertussen al 7 gewonnen en nog geen achievements :'-(

    Tips?
     
  10. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    He dat dienstvoorwaarden heb ik ook...
    Heb fifa09 nog maar net, wel account aangemaakt, gekoppeld ook...
     
  11. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hoor er meer mensen over echt benieuwd hoe het is op te lossen


    laat even weten als je het hebt opgelost ibrahim
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat had ik ook toen ik met iemand speelde die ik kende. Hij bracht Drenthe in en opeens was niet alleen hij inzichtbaar, maar ook Diarra, Raul en volgens mij nog een paar.

    Best een uitdaging.

    Is er niet een of andere knopje Accept dat je over het hoofd heb gezien op je tv. Ik heb geen HDTV en soms is het best onduidelijk. Over het algemeen kan je die voorwaarden gewoon op je Xbox accepteren en hoef je helemaal niks met je computer te doen.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  13. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is het niet ik wou dat ik in zon menutje kwam maar alles wat met live te maken heeft kan hij niet openen omdat ik voorwaarden moet accepteren,
    Ik denk dat het een dagfout van ea is ofzo want een andere jongen lukt het ook niet en ook ibrahim heeft blijkbaar dezelfde foutmeldingen
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zie ze nog niet, heb er echt 2 geupload. Snap er niks van!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb wat screenshots geupload, maar kan ze nergens vinden. Iemand ?
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kan dat ook?
     
  17. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.eafootballworld.com/en_GB/photos

    alle screens,

    als je inlogt met je ea account ken je bij profile je screens en video's zien.
     
  18. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb er nu een paar uurtjes FIFA opziten en ik moet zeggen, dit is een fantastische footie. Al meer dan een decennium ben ik een fervent aanhanger geweest van PES en ISS, maar de laatste paar jaar heb ik weinig plezier gehaald uit de PES reeks. Online is waardeloos, de scheidsrechter fluit elke paar seconde en de graphics zijn erg matig.

    Wat me als eerste opviel bij FIFA: de vele spelvormen, geweldige animaties, erg sfeervolle wedstrijden, eindelijk (!!!) normaal online kunnen voetballen en het voetballen zelf...wat heerlijk. Ik kan gewoon lekker doorvoetballen zonder dat de scheids me iedere paar seconden affluit. En het spel speelt ook zo rustig, in PES ben je altijd iedere seconde in beweging. Rustig de bal overspelen op je eigen helft zit er echt niet in bij PES, omdat je constant onder druk wordt gelegd. Als je dan met Brazilië tegen RBC speelt en RBC legt je onder zoveel druk, dan verdwijnt het realisme al gauw. In FIFA zit veel meer rust.

    De overstap van PES naar FIFA is me trouwens erg meegevallen. Hardcore dat ik ben, begon ik meteen op Legendarische modus en dat ging me helemaal niet slecht af. Ik moest wel de controls op alternatief zetten, want anders schiet ik terwijl ik wil passen en andersom :9 Ik heb ook al een paar online potjes er op zitten en zelfs van de 3 wedstrijden er 2 gewonnen.

    O ja, hier is mijn aller aller eerste doelpunt ooit met een FIFA game:

    Ajax (ikke) tegen Volendam op legendarisch. Geen bijzonder doelpunt, maar toch een mooi aandenken.

    http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1204440

    En dit is ook weer een van de vele pluspunten van FIFA tov PES. Filmpjes online zetten met een simpele druk op de knop, hoe geniaal.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg me helemaal toe aan de reactie hierboven. Ik hou echt heel erg van het engelse voetbal en vond het toch wel erg jammer dat PES dit niet echt had, en hier heb je zelfs 4! competities in engeland. 1e wedstrijd met Reading wel met 0-3 onderuit tegen Swansea maar dit maakt me niks uit. Ik merkte dat ik veel moeite moest doen en het dribbelen en simpele kapbewegingen maken is er niet meer bij, je moet echt veel moeite doen en goed overspelen. Al wel 2x op het houtwerk geschoten maar meer nog niet :eek:.

    Ik ga eerst lekker wat trainen en offline wat knallen, dan ga ik online en proberen wat te winnen.

    Ik schrijf pes09 nog niet af op voorhand maar Konami moet van goede huizen komen willen ze deze footie overtreffen!
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Alleen lastig voor mensen die geen internet op hun console hebben die wel een goal willen opslaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina