[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Shoot em up: naam zegt het: 4/10
    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull: leuk. raar verhaal maar leuk: 7.5/10
    Rambo: hij blijft lekker grof: 6/10

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Shoot Em Up een 4? :eek:

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Shoot 'Em Up is wel meer waard imo, maar goed het is natuurlijk maar wat de gek ervoor geeft!

Gister El Orfanato gezien, goede film beter dan al die cliche horror films 8/10

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister Death Race gekeken.

Gewoon tof. :cool:

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Requiem for a dream gezien. Dit was voor mij de eerste keer dat ik de film zag en wat een goede film is het. Verhaal is top (ik heb het boek niet gelezen) en de manier waarop alles in beeld is gebracht is ook top. Mensen die in de put zitten, krijgen hoop om hun leven te verbeteren, raken verslaafd (of nog erger verslaafd) en uiteindelijk komen ze nog dieper in de ellende te zitten.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vorige week The Simpsons Movie weer is gezien, blijft leuk.

Tevens ook alle afleveringen van Bottom gekeken, heb ze allemaal al een paar keer gezien, maar het blijft zo ongelofelijk geniaal. _O_

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gister Alien 3 zitten kijken. Aardige film, maar minder dan 1 en 2.
    Deze week deel 4 eens kijken.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Die is nog minder ;)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    4 vind ik veel beter dan deel 3.
    Leuke hoofdrolspelers, keer wat anders met die chick en zo.

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The departed. Uitstekende kat en muis spel thriller!

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Death Race Stoere film, vette actie 8/10

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    deel 3 had echt zo fantastisch kunnen zijn maar die is in de ontwikkelfase helemaal uitgekleed en ontdaan van alle originele ideeen. In een van de originele scripts ging het niet om een afgezaagde gevangenis planeet maar om een (hele) kleine planetoide, helemaal van binnen uitgehold en met houten constructies volgebouwd waar een kloosterorde op/in woont en waar Ridley en de alien in terecht komen.

Vincent Ward & John Fasano
    The screenplay by Ward and co-writer John Fasano had Ripley's escape pod crash landing on a monastery-like, wooden planet. The AlienĀ³ special features disc also explains how they would come about creating the story for a wooden planet. However, the inhabitants of this planet would view the arrival of Ripley as that of a religious trial from their "god." By having a woman on their monastery planetoid, their trial would be one of sexual temptation. To avoid this, the Monks of the wooden planet would later lock Ripley into a dungeon-like sewer. The early draft, which featured the Alien creature coming with Ripley, had the wooden planet Monks believing that the Alien was in fact the Devil. There are scenes and illustrations featured on this disc that show the "Wooden Planet." Aspects of the monastery/Monks of the early draft were later utilized in the final production of the film by having the male inmates participating in the religion shown. The screenplay featured a vast number of scenes set in different locations on the wooden planetoid, ranging from an internal 5 mile wide sea to wheatfields on its surface. Ward's intended version of the film proved hugely problematic, opposed by the studio who hired Greg Pruss and later Larry Ferguson for further rewrites, and eventually Ward left the film in frustration.[citation needed]
    Het zou een hele nieuwe fantasy achtige draai aan de serie moeten geven maar die klootzakken bij Fox hebben de boel mooi veneukt, en daarom zitten we nu met afgezaagde meuk als AVP:2 ipv een serie die elke keer wat nieuws probeert te proberen.

kijk maar s op de wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/AlienĀ³#William_Gibson

zelfs William Gibson's (cyberpunk schrijver extraordinaire) script is afgekeurd door die lamzakken :D

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    tja zo goed istie niet.. leuke actie maar verder? het is TE over the top, het verhaal is bagger, de acteurs zijn niet briljant.. tja ik kom niet verder dan een 4

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag het hier ook maar ff aangezien dit de film thread is;

Sir, we are surroundend . Exelent now we can shoot in any direction.

Dat moet volgens iemand op Kongregate van een film zijn.
    Geniale quote maar welke film is het?
    Google helpt niet veel, populaire quote blijkbaar.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Over de Alien reeks,

'k zal wel de enige zijn, maar ik vind 3 beter dan 2 :eek: Ondanks dat 3 beter had kunnen zijn idd, vind ik de film nog steeds tof in elkaar zitten. Ik vind deel 2 een beetje overrated (dat zeik kind vooral). Als ik sterren zou moeten geven zou ik 1 op 5 sterren zetten en 2 en 3 op elk 3 sterren met een voorkeur voor Alien 3.

4 begin ik verder niet over, behalve -1 ster. Ja dat is een min. :cool:

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Cursus google:+

*Start google. Fixed spelfouten, voegt delen in:

Geeft originele quote:
    "So they have us surrounded. Good that simplifies the problem. Now we can shoot in any direction..."- General Lewis B. Puller

Zoeken op General Lewis B. Puller:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chesty_Puller

Scrollen naar quotes. Dus niet van een film..

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gisteravond Coach Carter gezien op tv. Nooit gezien en heb niks met basketbal maar ik vond echt een hele mooie film. Samuel zet echt een sterke rol neer als Carter vond ik, vond iedereen wel sterk overkomen. Geweldige film! _O_

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist The Strangers gezien. 1/10 wat een crap. Er zitten heus wel een paar momenten in maar:
    Een film waarin 2 mensen in een huis eindeloos worden geteisterd en dan uiteindelijk afgemoord worden door onbekenden die ook onbekend blijven en er ook geen reden voor hebben. Ja dat kan mijn kat zelfs maken, cheap ass shit waste of fucking 90 minutes...

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Death Race

Gewoon een dikke film.

8/10

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ^^ Eens. Kijkt lekker weg, snelle acties e.d. Van het verhaal moet de film het niet hebben, maar hij is wel vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina