Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    24 oktober gaat ie z'n interview online zetten neem ik aan :cool:

    En is er nou al iets bekend over de achievements van deze game? Ben namelijk wel errug benieuwd, achieves zijn een groot deel van een Guitar Hero game imo.
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gelukkig maar, want ik ga echt niet met twee drumstellen thuis zitten. Er zijn nog wel grenzen ;).

    Vind je dat nou echt? Als er 1 game is die ik niet speel voor de achievements is het Guitar Hero wel. Vooral sinds de vele vreemde en voor casual spelers onmogelijke achievements van deel 3 ben ik afgehaakt.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  3. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    jeej net de gitaar bundel bestel bij gcshop :D.

    wat ik me nou wel afvraag, kan je ook je microfoon gebruiken om te singen :+?
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind GH ook juist een spel die niet bedoelt is voor achievements, maar eerder voor highscores en verbetering van skills. :)

    Die achievements hebben maar weinig met je skills te maken. Meestal kost het alleen tijd. Zoals die coop achievements, wat een bullshit. :9 Ik speel echt nooit carreer coop. :{ Quickplay vind ik gewoon leuker en gezelliger. :thumbs:
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    elke usb microfoon geloof ik. En als je het andersom bedoelt (GH microfoon om normaal te zingen) dan moet ik ook ja zeggen. Het is volgens mij gewoon een standaard usb-microfoon
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hmmm ik denk dat ik mijn pre-order ga annuleren. Ik heb gisteren 66 nummers beluisterd die in de game zitten en ik ben helemaal niet overtuigd. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar veel nummers vind ik totaal niet in Guitar Hero passen Michael Jackson? Kom op zeg!

    Een paar nummers die ik wel leuk vind, kan ik ook als DLC halen voor Rockband. Helaas, maar ik vind het zonde geld om 100+ Euro uit te geven voor een game met een voor mij zo'n karige saaie setlist.
     
  7. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga denk alleen de gitaar bundel halen aangezien ik die drumstel van rockband gewoon kan gebruiken ???
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Imo maakte de achievements van GH2 de game leuker en uitdagender. 3 was idd onbegonnen werk, daarom is het belangrlijk dat ze bij World Tour weer goed zijn :)
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb ff een vraagje! Ik heb nog nooit een Guitar Hero game gespeeld (geen idee waarom, heb er gewoon nooit aan gedacht dat dat ook wel leuk kon zijn :9), maar ik heb laatst de demo van GH: Aerosmith gedownload om toch eens te kijken wat het nou precies is. En ik moet zeggen dat ik het toch wel erg leuk vond, ondanks dat ik dus met een controler speelde en niet met een gitaar!
    Nou wil ik graag van jullie weten wat ik het best kan doen? Wachten tot GH: World Tour uit is en dan die aanschaffen (drumstel lijkt mij ook erg vet aangezien ik zelf heel lang gedrumd heb!), of eerst eens een oude GH aanschaffen, om te kijken of ik het écht leuk vind (en om voorlopig ff wat geld te besparen)?!
    O en voor de mensen die aanraden eerst eens een oude GH te proberen, welke dan? GH2 of GH3 en waarom (las wat over achievements in deze thread, die zijn voor mij wel belangrijk 8), liefst haal ik elke game 1000/1000G ;)) en van welke versie is de gitaar het fijnst??
    Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen :thumbs:!
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou wachten op Guitar Hero Wold tour.

    GH: Aerosmith is met achievements het makkelijkst maar je hebt
    een keer zo weinig nummers als GH:III (Schande).

    GH:III is echt onmogelijk om 1000G te halen.

    GH:III is een goede game met redelijke achievements alleen is de gitaar toch echt
    wel wat minder als GH:III en Aerosmith.

    Mijn Conclusie:
    Koop GH: Wold Tour. Je houdt van drummen, De Gitaar is beter, je hebt meer moeilijkheids niveaus dus dat is positief voor nieuwe mensen zoals jij.
    Bovendien hou jij van drummen en ik denk dat de Achievements van GH:Wold Tour niet zo makkelijk worden als Aerosmith, maar ook niet zo moeilijk als GH:III

    En bovendien zitten er in deze Guitar Hero meer nummers dan elke andere.
     
  11. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gitaar van GH2 fijner als die van GH3 hoor (Mn broer heeft gh3, ikzelf Gh2. Misschien komt het ook omdat ik Gh2 gitaar gewend ben)
    Guitar hero 2 + gitaar + verzendkosten is maar 60 euro (kijk maar is op www.budgetgaming.nl , meerdere sites die heb voor 60E aanbieden :))
    Dusja, je kan het aan jezelf vragen. 60 euro waard om dat maandje ff af te wachten tot Gh4 uitkomt, kijken of je het vet vind, én makkelijker achievements halen?

    Als je daar 60 euro voor over hebt zou ik GH2 kopen. Dan kan je een maand oefenen tot GH4 uitkomt en kan je die kopen met het drumstel erbij.
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten. GH:4 blaast de oude delen weg.
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wachten tot gh4, en de achievements van gh3 zijn inderdaad onmogelijk
     
  14. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel eigenlijks eerder bijvoorbeeld je micropfoon van je headset gewoon gebruiken (kon met rockband toch ook of vergis ik me nou?)
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah oke. Wist ik niet. Werkt het andersom ook? :)
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  17. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 16 dagen als het echt 24 oktober is!
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    GH4 is wel vet. Drummen is ook wel aardig, maar had er meer van verwacht.
    Drumkit maakt behoorlijk wat geluid en dat kan best storend zijn als je zelf drumt, of iemand naast je drumt. Daarbij hoor je de drums niet meer, en dus ook niet of je raak of mis slaat. Bij de PS3 heb je al ietsjes last van de vertraging. Soms denk je goed te spelen en dan zit je ineens in het rood. En als je een beetje kan drummen, lijkt dat eerder tegen te werken. Ik en een ander hadden met een nummer behoorlijk wat moeite, terwijl het het basis drumdeuntje is. Iemand anders doet hem wel gelijk aardig.
    Anyway, is dus erg lastig om met het drummen in het goede ritme te komen en te blijven.

    Medium met gitaar lijkt nu stuk makkelijker dan medium bij GH3. Bij de bass moet je af en toe snel switchen tussen fret buttons en slider, en dan mis je snel de nodige noten, omdat je niet gelijk blindelings weer in de juiste positie komt met je hand.

    Mis ook nog een beetje de echte metal nummers. Zit wel wat van Metallica, Korn en Tool in, maar nummers waarbij je echt flink losgaat, zoals bij Reign in Blood of het nummer van Dragon Force, ben ik nog niet tegengekomen. Het nummer van Korn, Freak On A Leash, valt ook ietwat tegen. Je zou denken dat er een paar momenten bij zitten waarbij je flink los kunt gaan, maar in de game heb je dat helaas niet.
    Verder wel een aardige, gevarieerde en uitgebreide tracklist.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe heb je het al kunnen spelen dan?

    En tegen diegene die 24 oktober zei, 28-11-2008, volgens mijn bestelling bij GCshop.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Previewversie was een dagje bij ons aanwezig. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina