Hoi,
Eerlijk gezegt snap ik niet zoveel van static iP DHCP servers enzo, Maar ik had net gekeken of ik mijn internet kabel direct op het modum kon aansluiten maar ik wist niet waar het kabeltje in moest . En dan kijken of het aan mijn router lag.
Ik had gisteren ook microsoft gebeld, Maar die zeiden dat ik mijn Internet provider moest bellen (UPC) En vragen of die de DHCP server op enabled wilde zetten. Maar die waaren gisteren niet beschikbaar. Dus ik kijk of ik ze dalijk nog kan bellen. Want mij zusje zit nu achter een K*T WII WTF WIE SPEELT ER NU MET EEN WII??? Maar het verbaast me dalijk niks als mijn internet provider zegt dat ik Microsoft wil bellen dat hoor ik namelijk wel vaker.
Maar weet iemand wat een DHCP server is?
Nou ik wil heel graag online spelen en xbox live/marketplace verkennen dus ik hoop dat een van jullie snel met een oplossing komen. En anders ga ik woensdag terug naar de winkel waar ik de xbox heb gekocht en vragen of hun een oplossing hebben.
Maar wtf moet ik met een ethernet kabel van een nog niet eens een halve meter lang als mijn xbox op zolder staat en mijn router op de begane grond...
Dus ik pleur er gwn een internet kabel voor de PC in ik neem aan dat die ook op de xbox wertk...??? Zo niet waar kan ik een langeren Ethernet Kabel krijgen/Kopen. Van minstens 20 meter?
Maar wat is het verschil tussen een ethernet kabel en een die in de pc zit? Zijn toch gwn het zelfde of niet?
Bij voorbaat dank en kom snel met een oplossing
want ik begin wanhopig te worden!
FearZ
Laatst bewerkt: 6 okt 2008