Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gewoon afwachten, Tyrant. Het kan heel goed prima in orde zijn. Eén dezer dagen krijgen ze op PESFan ook de Xbox-versie en dan weten we het zeker :)

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ach PES 5 was alles behalve lag free en toen hoorde je niemand zeuren. 1 helft speel je altijd met iets van lag. De andere is lag free.

Zolang ik maar 2vs2 online kan doen op het niveau wat ik ook kon met PES 5.

Edit:

Wil ook graag weten of die gast tegen iemand in Timboektoe heeft zitten ballen of een nederlander. Want Bungie claimt ook geen lag te hebben als ik tegen amerikanen speel, maar dat lagt als de klote. Alleen zij kunnen dat mooi wegwerken zodat het geen lag lijkt. Maar als ik 2 extra bursts in de kop moet knallen voordat ze neer gaan, dan word ik daar pissig over.

Dus we kunnen gewoon een friendlist opzetten van mensen met PES 2009, zodat we de best mogelijke connectie creeren.

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heeft iemand al een adres waar de game het goedkoopst is te krijgen dadelijk?

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Its different ONLINE then offline. I have played about 20 games ONLINE in pes2009 now.

Bad things:

Slower and bad response. Players can stop when they hit eachother for 2 sec and the ball is dead, then both wake up and run for the ball.

When u do airborne throwballs the defence dont respond fast and its truley that the ball goes throw.

When u want to change player u have to swith several times to get the right player, not like manual in earlier pes versions.

Its easy to score vs auto keeper and i think that this will be one of the main parts that makes pes boring.

Good things:

More realistic and fun games.

Not so much goals like pes08 even if it might be more later on when u get better on the game.

Defence are much better now with is the best thing so far i think.

mmmmmmzzz... minder!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klinkt allemaal echt te gaar. Sorry, maar de vooruitzichten zijn bar slecht. Ik geloof er niet meer in, online gaat zwaar zuigen. Het is nog even afwachten, maar Konami zuigt echt zwaar. Want waarom horen we niet van Konami de garantie dat het online lagloos gaat zijn. Konami houdt stijf de kaken op elkaar, dat heeft een reden. Want ook Konami weet dat de gamers eigenlijk lag verwachten in PES2009. Waarom ontkracht Konami de gedachte van de gamers dan niet? Omdat er gewoon vette dikke lag is. Sukkels daar, ik gun het ze dat ze zo weinig verkopen dat ze ermee nokken en terug gaan naar de ontwerptafel.

Wel een kleine kanttekening op wat die gast zegt: Het is makkelijk scoren tegen de keeper (als hij 1vs1 bedoelt dan vind ik dat logisch, in het profvoetbal worden die kansen alleen op de keeper af ook regelmatig benut) zegt hij, maar aan de andere kant zet hij bij de pluspunten dat er niet zoveel gescoord wordt als bij PES 2008. Bij de pluspunten zegt hij dat het realistisch en leuk is online. Vervolgens bij de minpunten zegt hij weer dat PES 2009 saai gaat worden online. Beetje tegenstrijdig en onduidelijk.

Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Schietknop indrukken en voor het loslaten of vollopen van het balkje de passknop. Geef je geen richting aan dan doet hij hem vooruit. Geef je een richting aan (links of rechts dus) dan gaat hij dus ook die kant op.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nog even met mijn oordeel totdat de game daadwerkelijk uit is, maar als het echt zo is dan is het toch ongelofelijk slecht en hoop ik idd dat ze terug naar het begin gaan.

Anyway, ik koop hem wel. Voor mij is het belangrijk om elke zaterdag avond een paar potjes PES te kunnen doen tegen vrienden.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik koop hem zelf ook wel, ik speel ook graag zaterdagavond met vrienden offline. Daarvoor haal ik hem wel. Maar het is zo balen dat het online weer drama LIJKT te gaan worden.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal gelijk in, al heb ik doordeweeks verder toch 0,0 tijd om online te spelen maar het slaat helemaal nergens op en ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen.

Edit; lees net dat er geen mogelijkheid is om plaatjes via je HDD te importeren in de xbox360 versie! KUT MS...

Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  12. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Same here, vrijdag is tenslotte matchday hehe.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waar komt dit bericht vandaan en hoe lang geleden speelde hij on-line ( zaken kunnen verbeterd zijn ). Welk console was dit?? PSN is wel wat anders dan Xbox live natuurlijk!

Ik heb via WENB vernomen dat er voor de PS3 'just a little bit of lag at times' is. Dat klinkt mij heel anders in de oren...

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cannagia van het WEB poste het volgende:
    I just came from the servers. They've revisioned them. And there's another 4 digit number instead of the serverversion.

Dus ze zijn er nog volop mee bezig!

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, zie je wel, dat bevestigt mijn verhaal. Bedankt voor de post Kwdje :)

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    np :D
    struin ook alle forums af, dag en nacht ;)

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hanterp, dit komt van WENB. Gaat dus idd om de PS3 versie, maar toch. Ook die moet gewoon lagvrij zijn.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Trouwens met PES6 op de PS2 was de eerste week na de release servers plat, niemand kwam erdoor, zieke lag etc. etc. etc. en daarna deed hij het gewoon goed.
    Maargoed als deze game me niet online bevalt ruil ik 'm gewoon voor fifa. Koop hem gewoon niet meteen op de release eerst jullie reacties lezen ;)

19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Heeft geen zak met PSN te maken, althans het zou niet moeten. Heb fifa 09 een weekje voor de 360 gehad en nu voor de PS3; geen enkel verschil, immers ook op PSN compleet lagvrij. En geloof mij, ik ben zo uber-kritisch op het onlinegedeelte in sportgames en FPS, omdat met lag die spellen gewoon online kut zijn.

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HanTerp, hoe reageer je op het feit dat Konami zo goed als alle belangrijke transfers compleet niet heeft uitgewerkt, en het gewoon ook in de definitieve versie heeft laten liggen?

Een oude build toch? Zou dat betekenen dat het hele eindproduct gewoon van een oude build is? Dat zou niet kunnen, wel zou het kunnen betekenen dat er nooit een nieuwere build geweest zou zijn. Een oude build is niet zomaar oud.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina