Klinkt allemaal echt te gaar. Sorry, maar de vooruitzichten zijn bar slecht. Ik geloof er niet meer in, online gaat zwaar zuigen. Het is nog even afwachten, maar Konami zuigt echt zwaar. Want waarom horen we niet van Konami de garantie dat het online lagloos gaat zijn. Konami houdt stijf de kaken op elkaar, dat heeft een reden. Want ook Konami weet dat de gamers eigenlijk lag verwachten in PES2009. Waarom ontkracht Konami de gedachte van de gamers dan niet? Omdat er gewoon vette dikke lag is. Sukkels daar, ik gun het ze dat ze zo weinig verkopen dat ze ermee nokken en terug gaan naar de ontwerptafel.
Wel een kleine kanttekening op wat die gast zegt: Het is makkelijk scoren tegen de keeper (als hij 1vs1 bedoelt dan vind ik dat logisch, in het profvoetbal worden die kansen alleen op de keeper af ook regelmatig benut) zegt hij, maar aan de andere kant zet hij bij de pluspunten dat er niet zoveel gescoord wordt als bij PES 2008. Bij de pluspunten zegt hij dat het realistisch en leuk is online. Vervolgens bij de minpunten zegt hij weer dat PES 2009 saai gaat worden online. Beetje tegenstrijdig en onduidelijk.
Laatst bewerkt: 8 okt 2008