FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    - dat is niet intestellen volgens mij maar dat zie je automatisch, soms een trapveldje, anders een Dome in Tokio..

- ik denk niet dat je je ''geld'' kan terugkrijgen, verder snap ik er ook niet veel van, vandaag was er een roster update waardoor Drogba 79 is geworden en Rooney 94!

- vast wel, moet je ff naar Team Management gaan en dan naar Makaay toe, right stick klikken en dan zie je al zijn stats en leeftijd etc, waarschijnlijk staat er ook bij hoelang hij gebleseerd is!

2. mucc

mucc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoorden. Bij de laatste vraag bedoelde ik eigenlijk meer of Biseswar beter wordt als hij speelt.

Bijvoorbeeld bij EURO2008 kreeg een speler ervaringpunten als hij speelde die je automatisch of handmatig kon verdelen.

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik voeg je toe: vanmiddag 16.30 een potje doen?

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond ging ik met een maatje die bij me was met zijn 2en tegen de CPU (Professional)

Wij Utrecht, de CPU Ajax.

Denk dat we in totaal zo’n 65-75% balbezit hadden, maar we verloren iedere keer met 0-2, 1-2, of zelfs een keer 0-3.

Kansen creëren is erg moeilijk, de CPU verdedigt erg goed, en als zij in de aanval waren dan tikten ze ons helemaal weg omdat wij nogal eens onze spelers uit positie lieten lopen.

Heel frustrerend, maar toch tof.

Kan niet wachten op onze 1e overwinning, dat wordt ongetwijfeld schreeuwen. ;)

En oh ja, kun je geen Be A Pro doen met zijn 2en ? (iemand die bij je thuis is dus)

Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  5. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Kan je wel dacht ik.. moet je even ergens op Y drukken als er guest staat

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    En dan bij online BEAP zeker ?

Want bij offline BEAP stond ''this is singleplayer only''.

Zal vanavond eens kijken.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren ook zeer relaxte potjes gespeeld. Ajax- Helsinborg 1-0 gewonnen, tweede verloren met 1-2 en ook nog HSV - Atletico gespeelt. Vind ik veel leuker dan bijvoorbeeld Man U vs Barca.

8. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    hey, weet iemand hoe die een lekker kort hoog lobje kan maken? ik doe LB en dan 2 x b, maar dat helpt niet echt, het word meer een lange boogbal, die niet erg hoogkomt, ik wil een lob die een korte afstand aflegt, te gebruiken als de keeper half uit komt, en dan netjes er over heen lobben ;) alvast thx!

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel erg veel gelijk in de managermode op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik weet altijd wel te scoren maar de tegenstander maakt vaak ook wel weer gelijk. Ik heb nog niks verloren btw.

10. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve de Interactive League! Enige manier om aan Man U te ontkomen!

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Trouwens stom, want een quittende gebruiker levert jou een winstpunt op. Dus ja? Kun je beter even doorspelen en proberen er nog wat van te maken.

Ik heb twee keer een gast gehad die na de 2-0 zoiets hadden van "laat maar". Zij stopten ermee, maar zag dus wel dat ik er een winstpunt bij had.

Wel goed systeem dus!

12. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch wel ongestraft quitten nog voor het starten van de match toch? Dus bij het kiezen van de teams?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Be A Pro is vet! :cool: Ben nu eerste keus van het reserve elftal. Alleen mijn medespelers, helemaal zwart, blond haar, blauwe ogen en een blonde snor. WTF! 8)

Wel vet, speelde net tegen PSV. Zongen ze kampioneee. :+

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het schieten op Assisted gezet en ik scoor aan de lopende band, heerlijk.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik weet van het winstsysteem, maar vind het gewoon jammer. Wil gewoon de volle 90 minuten afmaken.

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met LB gaat de aanvaller of vleugelspeler, wie je ook in de buurt hebt, naar voren lopen zodat je een pass kunt voorbereiden. Een soort een tweetje zonder hem te doen.

Dit ken ik, ik speelde gisteren tegen iemand van level 12(bleek achteraf). Ik stond al op 1-5 met rust en de speler quitte. Vervolgens kreeg ik een mailtje van EA met hoeveel skill points er bijgeschreven waren. Het voelde niet alsof ik echt gewonnen had, ook al is die 7 levels hoger.

Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Na de wedstrijd staat er toch hoeveel punten iemand heeft en hoeveel erbij of afgaan?
    Speelde net een wedstrijd, won ik met 1-0. Kregen we beide +20 terwijl ik 410punten ofzo had, en hij iets van 500...

Spelen gaat steeds beter, kan de bal behoorlijk goed in de ploeg houden en geef vrij weinig weg. Krijg alleen nog weinig kansen (kansen die ik krijg gaan er bijna altijd in), alleen hoe geef je een bal goed voor? gewoon B? Of kan je net als bij PES 2xB = strak, 3xB strak laag enz?

18. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het werkt net als PES.

Je kunt trouwens je e-mail invoegen bij de opties, dan sturen ze je na elke wedstrijd een mailtje met een bevestiging voor wat zekerheid. Ook kun je zien wat voor level je tegenstander heeft/had. het ziet er zo uit:

Code:
    Bardogan [Level 4] vs soshart75 [Level 1]

2 - 0 (final score)

Skill Level Points = 26

-------------------------------
    EA SPORTS™
    http://www.EASPORTS.com
    Ook krijg je een mail als je een level omhoog of omlaag bent gegaan. Daar heb ik zo geen voorbeeld meer van.

19. mikeee

mikeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen,

ik heb een vraagje, ik ben er nog niet helemaal uit welk spel ik haal FIFA09 of PES09. ik denk dat fifa dit jaar erg goed is. de demo's moet ik nog spelen maar de vraag is, is de demo ongeveer het zelfde als het echte spel? of is het teveel verschil en zou je het echte spel moeten spelen? en is dat het zelfde met PES?

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook PES is hilarisch genoeg representatief aan het eindproduct. Dat betekent dus dat ook de niet uitgewerkte transfers gewoon in de volledige versie zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina