Probleem met Xbox live (Ipaddress/dns)
Ik heb een probleem met Xbox Live. Het werkte voorheen al eens goed, maar gisteren kreeg ik het al niet aan de praat. Vanochtend werkte het gewoon weer, maar nu ik vanmiddag weer wou spelen krijg ik weer het probleem van gisteravond.
Als ik wil inloggen krijg ik de melding: 'Cant connect to xbox live'. Als ik vervolgens test connection doe dan zegt hij bij ip-address 'failed'.
Dit gebeurt ook als ik rechtstreeks mijn internetkabel in de xbox stop (dus zonder tussenkomst van de router).
Ik weet dat wij hier een variabel ipadres hebben. Zit in een studentenhuis en hebben glasvezelinternet via OnsNet.
Weet iemand wat de oorzaak van het probleem kan zijn?
de status codes:
W: 0000 - 000B
X: 4000 - 1001
Y 0000-000
Z 0000-0000
Deze vraag had ik verkeerd geplaatst. Inmiddels heb ik router gereset en hij doet het nog altijd maar soms. Hij geeft nu echter bij DNS failed terwijl Ip address nu wel 'confirmed' is.
Status codes zijn nu:
de status codes:
W: 0000 - 000B
X: 4000 - 0011
Y 0000-0000
Z 8015-1904
Oftewel, de foutmelding is veranderd maar het probleem dat ik soms wel soms niet op xbox live kan is nog altijd aanwezig! Overigens loopt mijn internetverbinding sinds de reset soms ook te kutten maar een 'repair' voldoet dan.
Als iemand mij kan helpen, mijn grote dank!
O ja nog iets raars, kan niet inloggen @ mijn router: The server at 192.168.2.1 is taking too long to respond.
Laatst bewerkt: 12 okt 2008