Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf vind het ook een domme zet. Echter wist ik dit al 2 weken ofzo. Is niet echt nieuws en het is elk jaar zo bij PES. Gelukkig hebben we een editor >D

2. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Editor ook voor online? Dat lijkt me onmogelijk, veel te revolutionair voor Konami. Maar ik wilde vooral HanTerp zijn woorden lezen hierover, zo lyrisch als hij kan worden soms.

Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je een punt, voor online heeft het geen nut.

Geef je groot gelijk dat het een hele domme zet is, maar dat ben ik zo onderhand wel gewend!

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Al jarenlang maakt Konami de onbegrijpelijke fout dat ze na 1 augustus geen transfers meer doorvoert. Bij elke serie. Je hoeft dan ook niet te denken dat dat aan een build ligt, dat is een domme politiek.
    Wat wèl kan, is dat Konami direct bij de release de eerste downloadable content geeft.
    Dat is denkbaar omdat ze gezegd hebben dat met PES 2009 downloadable content zou komen. Je ziet heel vaak dat gamemakers dat direct na de release doen.

5. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Nu nog een reactie op mijn laatste post Han, kunnen we toch niet omheen? ;-)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat bedoel je?

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit bij PES wel degelijk verschil tussen de online versies van PS3 en de Xbox. PS3 users moeten zich aanmelden bij Konami om een Konami ID te bemachtigen voordat ze van de servers gebruik kunnen maken.

Xbox users hoeven dit niet te doen, waarom dit zo is weet ik niet maar het doet me sterk vermoeden dat xbox users niet gebruik maken van de servers van Konami?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat denk ik ook niet. PSN netwerk waar de PS3 gebruikers onder vallen hebben met een heel ander netwerk te doen dan LIVE. Of dat een voor - of een nadeel is weet ik niet.

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je blijft mij verbazen, HanTerp. Het is onbegrijpelijk.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is gewoon een domme politiek van Konami, toch? Na 1 augustus geen transfers meer doen?
    Wat is daar verbazingwekkend van t.o.v. mij?

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mag ik ook even reageren:
    LEKKER BOEIUHHH

Van mij part speel Ronaldinho bij MVV Maastricht.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens de geruchten speelt hij daar ook volgend jaar.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in en wacht gewoon af totdat ik het zelf getest heb. Dat speculeren van gare internet sites wordt een beetje vermoeiend.

13. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    _O_

14. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Of Hennie Meijer bij Ajax...
    Als fucking online maar goed is.

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dikke bullshit. Als het allemaal niet boeit, hadden ze net zo goed een voetbalspel met fictieve teams kunnen maken. (nog wel beter misschien) Hou toch op, je wilt toch gewoon dingen goed geregeld hebben, de juiste transfers enz horen gewoon in zo'n game, het is gewoon slecht dat zulke dingen niet op orde zijn!
    Tuurlijk wil je gewoon een goede game spelen, en komen zulke dingen op de tweede plaats. Maar dat is toch de kracht van voetbal, je hebt mindere en goede teams. Kloppen transfers niet (en zou ronaldinho bij MVV spelen) dan is dat hele idee gewoon zoek.

16. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Laat mij het wel ff vooraf weten, dan hoef ik wellicht geen 60 euries weg te flikkeren

17. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    fifa iets voor jou?

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een punt. Maar als een paar spelers niet kloppen(ongeveer 1 per team) vind ik dat echt niet erg. Daardoor is een teambalans niet opeens heel hoog of omlaag en veranderd het 0,0 aan de sterkte van de teams, voetbal doe je immers met zn 11en.

19. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het jullie niks boeit wie waar speelt , wtf ben je dan voor speler. Je wilt toch zo'n echt mogelijk team.

20. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Heb sinds jaren weer FIFA, ben nu 2dagen aan het spelen en ik vermaak me er erg goed mee. Maar ben een groter PES fan! Maar in PES baalde ik er van als huntelaar blond haar had, of zoals jij zegt dat transfers niet belangrijk zijn. Ik vond het heerlijk om bijvoorbeeld met sparta te spelen, maar ik wil dan echt Polak er wel bij hebben. Heb ik die niet, doet dat echt afbreuk op de game voor mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina