FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo van FIFA aardig, maar ben door een aantal mensen hier overtuigd dat het spel veel beter tot z'n recht komt bij langere wedstrijden. Heb de game gehaald, en kan ze alleen maar gelijk geven. Nu ik langere wedstrijden speel, neem ik rustig de tijd voor het opbouwen van een aanval..
     
  2. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, en qua gameplay en snelheid is het ook het zelfde?
     
  3. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    De steekpass (semi) valt altijd goed als je bijv. met Chelsea speelt, manual vind ik toch veel realistischer. Gaat wel een tijdje duren voordat ik het onder de knie krijg.
     
  4. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Steekpasses moet je veel tactischer inzien. Stel je hebt een Torres rennen, voor hem een Vidic. In werkelijkheid rent Torres Vidic er makkelijk uit, ook dit hebben ze in het spel goed uitgewerkt. Je kunt een lange steekpass geven vanaf de onderkant, ook al staat Vidic dan dichter bij de bal. Vaak, als je genoeg ruimte hebt en de pass is goed, rent Torres Vidic eruit, terwijl de verdediger een 2/3 meter voorsprong had. Voor je het weet sta je dus voor het doel met je spits en kun je los gaan.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik meld even op voorhand aan dat op dit forum nogal snel wordt geschreeuwd op vragen als: zelf uitzoeken !!! etc, maar deze vraag is gericht enkel aan personen die bereid zijn ff nek voor een ander uit te steken en ik heb bovendien gisteren uurtje of 2 lopen kloten ermee, maar het lukt me niet.

    Ik heb Fifa 09 voor PS3. Ik zou graag mijn Avatar van mijn EA account (ea.footballworld) zien verschijnen onder in beeld in mijn ps3 en ik zou graag vervolgens mijn geuploade video's (herhalingen van goals etc) willen terugvinden onder mijn naam op ea.footballworld. Krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee. Ik gebruik voor de EA account hetzelfde email-adres als voor PSN, alleen mijn gebruikersnaam van de PS3 is bij EA al bezet, dus gebruik een andere naam op EA account dan op het PSN.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  6. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar geen goede voorzet geven vanaf de zijkant, als ik 2x op 'X' druk krijg ik altijd zo'n slap balletje. Is het de bedoeling dat je 2x snel op 'X' drukt en dan hem wat langer ingedrukt houdt voor een goede hoogte? Of moet je eerst 'X' 1 keer indrukken om vervolgens daarna nog een keer 'X' te drukken voor een middelhoge voorzet?!
     
  7. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om bij 10 v 10 online met z'n tweeën vanaf één 360 te spelen in een team?
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit snap ik ook niet. Heb jij ook bij elke voorzet dat die hem gewoon helemaal scheel aangeeft? Dat die met een boog helemaal buiten het zestienmeter gebied gaat in plaats van gewoon naar voren in het vijf meter gebied.
     
  9. mucc

    mucc Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet zeggen "Zoek het zelf uit..."

    Maar ik heb 2 weken geleden via de support van EA een mail gestuurd met al mijn info (ps3 naam, EASPORTSWORLD inlog gegevens en EASPORTSWORLD wachtwoord etc...), en binnen 24 uur deed mijn EASPORTSWORLD account het in het spel, en met mijn replays.

    EA Supportpagina: http://support.ea.com/

    Succes.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, bij Be A Pro mode word ik wel eens op een andere positie gezet. Ben spits maar soms moet ik als vleugelspeler spelen + helemaal achterin verdedigen. Dus met balbezit moet ik snel naar voren maar bij balverlies moet ik weer helemaal naar achteren, en dat kost me steeds punten. ( - Position ).
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was aanvallende middenvelder, wordt ik als rechtback opgesteld....en na rust als linkersbuiten....
     
  12. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan moet je met L1 erbij geven maar dan gaat ie alsnog niet zoals FIFA08:confused:
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb twee vragen over Fifa.

    * Als je het adidas live season aanzet van bijvoorbeeld Engeland, dan worden
    sommige spelers beter en andere slechter. Geldt dit dan alleen als ik een Engelse competitie speel of ook als ik bijvoorbeeld tegen een maat offline speel met Chelsea vs Man U.? Of kan je dan ook bijvoorbeeld voor een default optie kiezen?

    * Tijdens het online spelen krijg je meer winstpunten als je van een "hogere"
    speler wint. Maar stel wij spelen het spel allebei voor het eerst en zijn dus beide level 1. Ik win van hem met bv Stoke vs Chelsea krijg ik dan meer punten dan dat hij zou winnen met Chelsea vs Stoke?

    Ofterwijl worden er behalve de skill van je tegenstander ook de skills van de teams meegewogen? Of is er online alleen maar AC Milan vs Barcelona, omdat je toch niet extra beloont wordt voor bv. Stoke vs Barcelona?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is één van de gebreken van Fifa.. beetje bij beetje wordt het je vanzelf duidelijk dat fifa niet zo'n goede game is als het op het eerste gezicht lijkt.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    als jij passt naar iemand dan loopt degene die hem gepasst heeft naar voren toe, dus een middenvelder passt een spits aan en als je dit met LB+A doet dan loopt de middenvelder naar voren.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    kijk, dit is nou nog eens een echte forum-reactie. Thx.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, maar zit je bij HANDMATIG dan niet vast aan die 8-way passing????

    Bij mij lijkt het alsof ik alleen maar in 8 richtingen een Y (Thru pass) kan geven. Doe/Zie ik iets verkeerd. Ik zou graag HANDMATIG gebruiken maar werd gek van (het gebrek aan) richting die ik de Y pass kan geven.

    Edit: ACDC/BoertjePSV bedankt voor de LB uitleg
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Online is soms echt raar...

    Ik speelde 3 wedstrijden 5 - 2 7 - 1 6 - 0. En daarna speelde ik weer en alles ging mis en hij scoorde 2x met geluk. 1 - 2 verloren :mad:
     
  19. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voetbal he;) Ik heb er ook veel last van, ene potje gaat heerlijk, zit ik met een bigsmile op me gezicht. Wedstrijd erna wordt ik gek en wil niets meer lukken.
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is klote, hele tijd Man U, ik word er ziek van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina