FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad irritant, maar hoeft helemaal geen probleem te zijn. Ik vind het jammer dat Nederlands elftal er niet in zit.
     
  2. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39

    Kan iemand mij hier antwoord op geven? Sorry voor het ongeduldige, maar ik moet nu de league opgeven van welke ik een live update wil. En als deze update ook geldt voor offline tegen maten kies ik een nutteloze league ipv Engeland.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook even overslaan en later invullen...
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist een chill potje!

    0-1 voor, 1-1, 2-1 achter, 2-2, 3-2 achter, 4-2 achter, dan 80ste minuut 4-3 en 86ste minuut 4-4. en in de 118de minuut van de verlenging de 4-5:D
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    zover ik weet is hij online bij unranked en offline dat live season aanstaat. weet niet of je het uit kan zetten.
     
  6. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan alles uitzetten,,,of aan
     
  7. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er ook gek van, maar als alles op semi staat lijkt het net alsof je cheat. Ik moet nog veel oefenen.
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    wat is jullie opstelling?

    Ik speel 4 4 2 met

    Cassialias
    neville, pepe, vidic, evra
    C ronaldo fabregas gerrard nani
    Berbatov rooney

    Best goed toch? Wil neville nog laten vervangen door Ramos, evra door abidal en dan evt nog Van devaart voor nani
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist mijn 9de verlies en hoe.Elke keer ik een pass geef duurt het 2 seconden voor de speler de bal geeft en ik kreeg een heel pak kansen maar de doelman pakte die altijd want ik kon niet op tijd schieten en dan op het einde scoort hij bij geluk.Heel dom als je zo verliest tegen kinderen met een klote verbinding.Maar mijn start bij fifa blijft goed 59 wins en 9 verloren
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel 4 3 3 met:

    Cassillas
    Ramos Nesta Terry Ferdinand
    Gerrard Kaka Pirlo
    C. Ronaldo Henry Ronaldinho
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom vanavond tegen elkaar dan, ik heb het schieten nu helemaal onder de knie. Je gaat eraan! Desnoods kies ik Fener. :9
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39


    Beide bedankt.
     
  13. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    bij fifa 08 was het ook al zo dat bijna iedereen man utd koos :emo: al dan niet barca. word er ook gestoord van. zeker als je be a pro mode doet, je gaat bij een team. en dan op het laatst veranderd de teamleider nog ff gauw het team. van bijv inter naar, natuurlijk, man utd :mad:
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En dan zeggen dat het moeilijk scoren is in Fifa 2009 8)
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is dat jullie Cariere team? damn hoe kom je aan het geld!
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Semi is idd een stuk gemakkelijker:)

    Als het echt een kwestie van OEFENEN is dan wil ik ook wel weer naar handmatig, maar ik heb weinig zin om iets te 'oefenen' als het godsonmogelijk is (nl, dat er echt alleen maar 8-way passing mogelijk is)

    Verder vond ik een mix van semi en handmatig ook weer zo vaag, dat ik toen alles maar op semi heb gezet.

    Ik ben er nog niet uit. Het moet namelijk wel leuk blijven (en op dit moment vind ik legendary, 2x20, semi wel ok)
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu level 8, ik heb dat mail dinges geactiveerd, idd erg handig elk potje een mailtje met statistieken, dit spel blijft verbazen:)

    Ik speelde zojuist tegen een Koreaan:+ hij wou een koreaanse ploeg nemen en hij schreeuwde koreaans door de headset8)
    De connectie was wel gewoon goed
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik wel leuk vind aan de singleplayer van fifa is dat ik op world class de ene wedstrijd met 3-1 verlies en andere weer met 3-0, 4-0 win. Je merkt nu echt het verschil tussen de tegenstanders, ook in mate van verdedigen enzo.

    Ook leuk, ik zat net te denken wanneer zal ik nou eens uit een omhaal scoren en ja hoor, binnen de minuut had ik voor het eerst met een omhaal gescoord:9
    Ik won die wedstrijd dan ook met 8-0. Misschien maar eens op legendary proberen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pas geleden een wedstrijd gespeeld tegen Villareal. Ik kreeg echt heel wat kansen maar de keeper bleef echt sterk staan. Ze konden zelf niet veel creëren dus gingen ze vol op in de verdediging, was echt een hele sterke wedstrijd. Uiteindelijk kreeg ik in de 90ste minuut een corner en kopte hem er eindelijk in, was wel blij toen. :)
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, mijn neef belde me op om te spelen, als hij online komt gaat hij me pak slaag geven:+

    Net een wereldgoal gemaakt in Old Trafford met Alves:
    http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1286251
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina