Geen verlenging in de poulfase, beide 1 punt dan. Zal het updaten! Cris en Clerc mag je in de volgende wedstrijden weer gebruiken trouwens, want je heb ze al niet geselecteerd in de 2e wedstrijd!
Inter Milan (jojo NL) 0-2 Juventus (Ralluf) Doelpuntenmakers: Zanetti Del piero Juventus (Ralluf) 2-1 Inter Milan (jojo NL) Doelpuntenmakers: Del piero trezeguet ibrahimovic (Inter Milan)
Ik heb mijn pouletegenstanders nu toegevoegt op live. We spelen onze wedstrijden wel als we online zijn
viktortje007 - Colingaming 6-0 Liverpool - Barcelona 5x Torres 1x Keane Colingaming - Viktortje007 2-6 Barcelona - Liverpool om te laten zien dat ik het zonder Torres ook kan: 1x Kuyt 1x Gerrard 3x Keane 1x Torres 1x Eto'o 1x Xavi viktortje007 is dus klaar met zijn poule en heeft de volgende score: 6 gespeeld 13 punten 20 goals voor 9 goals tegen
Mooi, jullie zijn de enigste poule die echt actief is. Jammer dat de meeste niks van zich laten horen, en ik heb nog wel een message gestuurd. Tevens zijn wij Nederlanders en is de prijs een game, zou je toch denken dat je meteen de wedstrijden zou spelen. maar nog steeds zo weinig gedaan. Kom op, voetballen gasten!
Juventus (Ralluf) 1-1 Barcelona (colingaming) Doelpuntenmakers: Del piero Eto'o Barcelona (colingaming) 0-5 Juventus (Ralluf) Doelpuntenmakers: 2x Del piero 3x Trezeguet Een heerlijke vrije trap in de 90'ste minuut. Tevens mijn eerste goal uit een vrije trap Ik heb nu alles gespeeld! Statistieken zijn: 10 punten, 10 goalen gemaakt en 9 goalen tegen.
@Fiasco - Idee: Iemand die niets van zich laat horen vervangen door iemand die wel wil spelen?? Heb komende avonden wel tijd voor een paar potjes
Voor mij is de Rosterupdate echt super chill Ik ben Liverpool en zij waren 4 1/2 ster maar nu zijn ze 5 sterren! Torres is van 88 naar 95 gegaan en is nu de beste spits van het spel! en door stijgingen van de verdediger Skrtell en Carrager heb ik nu wel een goede verdediging Echt extreme rosterupdate trouwens, ik was Arsenal maar nu zijn die slecht, Fabregas is wel 95 maar Van Persie is naar 79 gedaald evenals Walcott, Bendter is 82.. Drogba is 79 en Anelka 88! Van der Sar is nu 90, terecht! En inderdaad Fiasco, gooi de mensen die niet reageren er gewoon uit voor wel ijverige mensen als Buddha!
Telt dat ook online Viktor ? Dus als ik een ranked match speel heb ik kans dat ik tegen een Torres van 95 speel. Slaat nergens op, dat is te overrated. Ik geef de mensen die nog geen een keer hebben gespeeld of gereageerd hebben een kans tot Vrijdag, mocht het dan nog niet zo zijn dan zoek ik iemand anders en is het exit voor die persoon. Zal zo de laatste scores updaten!
Je hoeft toch pas maandag de scores te hebben, dus als je in het weekend al je wedstrijden wilt gaan doen word je eruit gebonjoerd?
Nee, want jij hebt al gereageerd. Ik doel op mensen als Jack GUNIT en KWH Monkey. Al is het wel beter om gewoon te wachten tot Maandag ja.
Ja dat teld online, daarom ben ik er blij mij aangezien Liverpool het zwakste team uit me poule was, maar een team als Juventus heeft dit weekend verloren van Palermo dus daar zullen misschien wat speler omlaag gaan, dit heeft ook voordelen als je niet liverpool bent hoor, Man utd had een zwakke competitie start dus het zou lullig zijn als zij ten onrechte het hele jaar het beste team hebben