FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op professional te spelen. Heb vanmiddag de finale van het "kampioenenbal" met 1-2 verloren als Ajax tegen Tottenham Hotspur. Jammer, volgende keer beter. Ik heb nog steeds moeite met een goede tactiek. Nagenoeg elke wedstrijd val ik aan via de flanken, maar vaak verdedigt de tegenstander de hele 16 dicht; eindigt dus steeds in van die krappe 1-0, 2-1 wedstrijdjes. Ik zou dan ook niet weten hoe ik op Wereldklasse 2 minuten op de helft van de tegenstander moet voetballen. >_>
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteren had ik voor het eerst een potje gedaan op legendary, uhm dat ging niet goed, haha, ik werd een beetje weggespeeld, verloor ik even 0-5 =(
     
  3. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je screenshots uploaden? Video's lukt me wel.
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een brute wedstrijd online gespeeld. Wéér tegen Man United, ik met Juventus.
    1-0 voor door penalty, geef de hele wedstrijd niks weg, tot in de 88ste minuut. Bal uit de kluts komt bij m'n verdediger, pass ik heel stom breed in de voeten van Rooney. 1-1
    90ste minuut zelfs 1-2, 92ste 2-2.
    In de verlenging een heerlijke volley in de lange hoek over de keeper: 3-2
    Daarna gelukkig niets meer weggegeven.

    Was eerste echte wedstrijd dat ik zoveel fun had als bij PES altijd.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik moest een squad update downloaden toen ik net online wou gaan, is dat die ene waardoor oa' Torres nu 95! is. Mag hopen van niet, verpest alles. Normaal was alles goed, dit is overrated.

    Net voor het eerst 10 tegen 10 gedaan, veeeeeeet! Zolang je maar een microfoon hebt en geen ego bent is het echt heel leuk. Was linker verdediger, had toch heel wat aanvallen tegen gehouden, maakt je toch trots tegen over je team. Kan niet wachten om vanavond met wat XBW'ers in een team te spelen. En alles loopt zo goed, geen lag niks. _O_
     
  6. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    game vanmiddag gekocht, mijn eerste indruk valt een beetje tegen, maar ik zou wel ff door moeten zetten, kben ajax met eredivisie en het voelt alsof ik iedere wedstrijd tegen een italiaanse club speelt. aanvallers kunnen geen aktie maken en worden veel te kort gedekt, de 3 uitslagen van de wedstrijden die ik heb gespeeld zijn dan ook 0-0.

    maar even een vraagje wat moet ik nu met dat adidas live season? ik kan maar in competitie kiezen wil dit zeggen dat ik eerst 60 euro betaal en daarna nog lekker per competitie kan betalen?

    grt
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik wil ook wel 10 tegen 10 met xbwers.. Zou geniaal zijn als we 20 man kunnen regelen..

    Laten we even een lijstje maken ofzo?
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wil ik me 1e wedstrijd ranked gaan doen, liggen de servers er volgens mij weer uit. :confused:
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah, ik stond 2-0 voor en dan is het afgelopen, ik denk ow hij is weggelopen zegt iedat ik niet een potje binnen kan, maar na elke ranked match die teld krijg ik een mail met statistieken maar die heb ik niet gekregen, dus me tegenstander heeft mazzel..
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik krijg dat nooit
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    een mailtje ? nog nooit gehad geloof ik, waar kan ik dat checken
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zoals Fiasco hier volgens mij zei, in fifa 09 moet je bij settings van xbox live goed zoeken en dan kan je ergens je e-mail adres intikken, als je dat doet hoef je verder niks te doen en krijg je na elk potje een bevestiging dat het potje meeteld, ook zie je welk level jij en je tegenstander zijn.
    Ik krijg nu net gvd alsnog een mailtje binnen.. dat ik 3-0 heb verloren:mad:
    kut EA ik sta godverdomme 2-0 voor in de 2de helft en ik had een winningstreak van 10!!!

    hier een voorbeeld van me laatste mailtje..

    Weet iemand wat het level betekend en kan je ook omlaag gaan?
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    oke thnx viktor, ga ik zometeen gelijk even instellen
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wie is TotalSOLO?
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Viktortje007, accept mijn friend request ff ;)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet niet of deze Gamespot review al gepost is, maar zo niet bij deze:

    Gamespot review.

    Erg positief allemaal. Erg goede video review ook trouwens... gedetailleerd, gebalanceerd en professioneel (al heeft de reviewer wel een zwaar accent). Een mooi voorbeeld om een goed spel aan te prijzen!

    EDIT: De link verwijst naar de PS3 review, maar de reviewer bespreekt ook elementen van de 360 versie.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  17. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik ben volgens mij wel erg slecht. Verlies alleen maar online, net met Juventus nog wel een leuk potje gespeeld tegen At. Madrid, ging gelijk op maar uiteindelijk 2-0 verloren door wat simpele verdedigingsfoutjes...

    Hoe kun je trouwens hard en laag schieten, ál mijn schoten gaan hoog ook al tik ik b maar heel even aan??
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik irriteer me een beetje aan FIFA dat ik bijna altijd op de lulligste manieren verlies. Heb ik 4000% procent balbezit met 20 duizend schoten waarvan er 19 duizend op de paal zijn belandt, komt die andere gozer er een keer uit met dat mietje van een Ronaldo en schiet ie hem gelijk achter zijn standbeen onderkant lat van 400 meter.

    En nee, ik doe niet aan overdrijven.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb ik ook last van, veel op balbezit spelen en genoeg kansen krijgen, Tegenstander 2x een counter en verliezen met 2-0. En iedereen weet ook hoe ze 1 op 1 moeten scoren. Stoppen en stap naar rechts en schiten en hij hangt altijd!
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldo is goed, maar er zijn genoeg andere hele goede spelers, die ook dezelfde dikke tricks kunnen uitvoeren.

    Iedereen online speelt met Man United. Ik pak dan zelf ook wel een goed team, maar zoek wel een team die door anderen weinig wordt gebruikt. Bayern Munchen en Juventus vind ik wel relaxed spelen.

    Edit:

    @danny: 1op1 weet ik de laatste wedstrijden goed te voorkomen. Ik sprint gewoon naar achter, ipv in te stappen op de man met de bal
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina