Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    3 rode lampjes na 3 jaar, help!

    Hallo,


    Na een paar weken inactief te zijn geweest wou ik vorige week weer is op mn xbox gamen, toen ik mijn xbox opstarte kreeg ik de drie rode lampjes, ik het internet afzoeken was het probleem is en het bleek een hardware storing te zijn.

    Nu is mijn vraag ik heb mijn xbox 360 vanaf de release, ik heb nu toch geen garantie meer ? zo wel dan hoef ik toch niet mijn harde schijf op / mee te sturen ?
    Ik kan natuurlijk ook mn xbox opsturen, hoe duur zou dat zijn om mn xbox te laten repareren ?

    Nu weet ik dat dit vast ergens in 1 van de threads staat maar ik heb geen tijd om het nu op te zoeken.

    Tips zijn meer dan welkom.

    Alvast Bedankt, Kepro 360
     
  2. Blitzzz

    Blitzzz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  3. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    die website van support klopt ook geen hol van zeg,bij mijn reparatiestatus staat dat het service centrum mijn xbox nog niet heeft ontvangen terwijl ze door de telefoon zeggen van wel:confused:en dat ze hem al en paar dagen hebben staan:'-(
     
  4. Robbie0345

    Robbie0345 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox HDMI 20 gb (PRO) maakt krassen op de spelllen.
    Ga hem nu omruilen voor een nieuwe, maar dat is dan een 60 gb.

    Weet iemand hoe ik mijn savegames overkrijg op de nieuwe console?
    Kan ik de savegames gewoon op een USB stickje kopieren, en moet ik dan ook de account kopieren?
    Dat is demo's opnieuw moet downloaden, dat vind ik niet erg. Maar ik wil niet dat alle savegames en alles voorgoed weg is. Wie o wie kan mij helpen!!!

    Edit: Ik heb dus even geen Xbox, dus moet ze op mijn computer of een stickie krijgen zodat ik ze op de nieuwe er weer op kan zetten. Kan niet van HD naar nieuwe HD...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt, er zit een bug in dat systeem en daar sleutelen ze al vanaf het begin aan. Meestal als je er over begint aan de telefoon, dan schieten ze in de lach. Dat zegt al genoeg! ;)
    Saves kun je overzetten m.b.v. een Memory Unit (MU), maar even ter info: NIET ALLE SAVES KUN JE OVERZETTEN, O.A. VAN DOA EN BURNOUT-GAMES.
     
  6. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu voor de 2e keer een rrod, maar ik dacht ach laat ik even kijken of die het doet.... dus ik doe dat laatje open.... komt er uit de onderkant van dat laatje een elastiek uit rollen:confused:
    Ik dacht egt wtf... dus ik heb Microsoft gisteren gebeld rond een uur of 5 dat die gemaakt moet worden en ze stonden vandaag om half 1 al voor de deur:)
    Daar was ik tog wel blij mee, maar nu wel weer 3 weken wachten op mn xbox en dat net terwijl de vakantie eraan zit te komen:mad:
     
  7. darmit

    darmit Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dit dus nu ook :confused:
    Vanmorgen nog gekeken , toen was hij er nog niet. Terwijl op de site van UPS stond dat die afgeleverd was.
    En log net weer in om te checken, vindt die ook geen geregistreerd apparaat :confused:
    Is het bij jou al veranderd inmiddels? of nog steeds hetzelfde?
     
  8. _jesper_

    _jesper_ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox eindelijk weer terug

    Ik heb vandaag mijn gerepareerde xbox360 (ROD) teruggekregen. Ik heb hem op 25 september verzonden en hem dus op 7 oktober terug gekregen. Hij is dus gerepareerd vanwege het bekende Ring Of Death probleem. Op de bijgeleverde factuur staat dat ze zowel het moederboard als de DVD-drive vervangen hebben. Zover ik kan zien is het een BenQ-drive geworden. Ik heb hem in omge****de toestand verzonden en terug na reparatie speelde hij gewoon weer alleen de originele spellen. De gebackupte spellen werkten niet meer. Al met al vond ik het echt een prima service. Ik heb de reparatie eenvoudig via xbox.nl en ups.com kunnen volgen en zoals het er nu naar uit ziet werkt ie weer perfect (vraag is alleen voor hoe lang). Ik heb er bovendien gratis een maand xbox live bij gekregen. Topservice dus als je het mij vraagt. Hij loopt weer soepel en klinkt een stuk beter.

    Hopelijk verloopt het traject voor de mensen die hem nog op moeten sturen precies hetzelfde, succes!
     
  9. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je geluk dat ze hem uberhaupt gerepareerd hebben. om****en geeft M$ het recht je garantie te laten vervallen
     
  10. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt helemaal gek hier, omdat mijn xbox 2 dagen geleden is opgehaald en hij is nu al op weg terug naar huis:)
    Dat vind ik toch wel dat microsoft echt een Super service heeft!!!:9
     
  11. pielle007

    pielle007 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0



    binnen 4 dagen was me 360 gefixt van de RROD, maandag opgehaald door UPS en vrijdag retour gestuurd door MS, dinsdag UPS aan de deur.... zeer snel gefixt allemaal... maar ja t blijft toch bagger dat MS t probleem van de RROD niet meteen uit de wereld heeft geholpen ondanks dat ze er vanaf wisten... crappers
     
  12. pielle007

    pielle007 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    je hebt 3 jaar garantie erop... dus kost niks noppes nada...
    (ik moest puur en alleen 360 opsturen zonder alle accesoires)
    Als je garantie idd verlopen is zou ik proberen de handoek truck uit te voeren, dus 360 met 2 dikke handdoeken helemaal inwikkelen, ongeveer 40 min aanzetten zonder hardeschijf he ;) hierna laten afkoelen voor zo´n 30min... hierna zal ie weer werken maar dat zal maar enkele dagen goed functioneren... iig 2 coolers erbij zetten en die claw op het mobo installeren

    ben je totaal maximaal zo´n 50 euri kwijt, andere optie koop een niewe arcade met HDMI voor 130 euri klaar...accessoires heb je toch al
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je hebt nog steeds garantie, want ook al heb je hem vanaf de release dan heb je op RROD nog steeds garantie t/m december 2008.
     
  14. blackmambo

    blackmambo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox doet raar

    mijn xbox doet heel raar ik ging vanmiddag gamen met een vriend van me loopt die ineens vast dit gebeurt wel is vaker dus ik dacht niks aan de hand. Maar toen ik hem weer opnieuw opstarten bleef m'n beeld ineens vastlopen.
    Dat had ik later niet meer toen kon ik ff gamen en toen liep m'n 360 weer vast. Als ik hem nu opstart hoor ik een piepje en kom ik niet eens bij het hoofdmenu:'-(

    Zou iemand me kunnen helpen..??
    en ik heb geen ring of death denk ik want ik het geen rode lampjes
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je grafische kaart is kapot. Opsturen word het dus. => http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  16. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, na 4x wordt m'n launch 360 eindelijk vervangen voor een gloednieuwe. Heb m nog niet binnen maar kan aan het serienummer zien dat 'ie van 2008 is. Alleen vraag ik me af of de garantie nu ook weer volledig is of geldt nu gewoon de resterende garantie (2 maanden)? Tnx
     
  17. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je nu gewoon weer 3 jaar garantie:D
     
  18. paroxysm

    paroxysm Xbox-lanner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie...

    Een jaar geleden is mijn 360 vervangen vanwege het maken van krassen. Toen ik met de nieuwe console ook problemen kreeg en 'm op liet halen, kreeg ik de 360 terug met de mededeling dat de garantie vervallen was. De garantiesticker was namelijk niet meer aanwezig. Zelf heb ik nooit aan deze sticker gezeten en ik weet dus zeker dat er een fout is gemaakt bij Microsoft, ofwel bij het opsturen van deze console een jaar geleden of bij het in ontvangst nemen, deze zomer. Dit wil Microsoft echter niet toegeven en ik kan het natuurlijk niet aantonen. Heeft iemand misschien een idee wat ik kan doen?
     
  19. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien geven ze geen garantie meer als je eenmaal een nieuwe console krijgt?
     
  20. depyromaan

    depyromaan Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou kunnen dat je de garantie verliest, maar je zou in principe omdat je een nieuwe xbox krijgt opnieuw garantie moeten krijgen, btw, weet iemand van jullie hoe het kan dat mijn xbox spellen kapot maakt, het is wel vreemd want:mad:hij is wel omgebouwd)
    - Het is een hitachi dvd speler
    - Op niet alle spellen maakt ie krassen, zoals bij saints row 2:confused:
    - Saints row 2 heeft geen krassen, maar hij loopt heel vaak vast

    Nog een vraag:
    ik zet de brander meestal op 1x, maar dan gaat ie met 6x branden, hoe kan dit?:confused::confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina