FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in de verdediging ben en ik schakel net over tot het rennen naar de dieplopende spits, dan lopen mijn verdedigers altijd veel langzamer en kan ik er nooit meer naast komen.

    Ligt dit aan mij en doe ik iets fout? Ik begin gewoon op dezelfde lijn of zelfs iets gunstiger voor mij maar ze lopen altijd net iets sneller. Zelfs aan de bal :eek:
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet, ligt aan de bouw en snelheid van de spelers. Zorg dat je echt op tijd begint te lopen. LT werkt bij mij ook wel eens. Dan draai je met je gezicht naar de bal.
     
  3. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ManU is echt te goed man. Ik word helemaal para. Ik speel met mijn broertje 2 vs 1. Wij zijn Inter, we hebben 60% balbezit, we creeeren de beste kansen. Alleen.... aan de andere kant heb je de supersnelle, alles afmakende Rooney en Ronaldo! Een kleine uitbraak en weg zijn ze, 4 schoten 4 doelpunten. Ik vind het echt zonde, zo makkelijk kan je scoren met ze. Het is ook niet realistisch.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa doe ik nu ook. Ben pes gewent en daar zette ik altijd met 2 man tegelijk druk. Dat is in fifa dodelijk tegen die spelers. Ik speel nu met Ac milan want met arsenal lukte me het niet te winnen. Nu gaat het beter!
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    7x ranked gespeeld en 6x tegen man u. Zo heeft ea wel het online gebeuren verneukt. Ik ga iig niet meer ranked spelen!
     
  6. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je spitsen dieper laten staan?
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Belonen voor elke keer dat ze buitenspel staan:+
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij bij formations. Daar kun je de formatie die je hebt editen/wijzigen. Dus bijvoorbeeld je spitsen iets dieper laten staan;)
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, net 2 games online gedaan tegen dezelfde. 2-0 en 3-0. Je merkt trouwens best goed dat je online zit, regelmatig haperingen, alles gaat een stuk trager en het spel reageert langzamer.

    Maargoed, ik moet nog veel leren in ieder geval. Met alleen overspelen kom je er niet. Jammer dat de aanvallers zo fucking snel zijn tov mijn verdedigers en andersom ik ze niet eens voorbij kom met rennen. Ook zag ik dat men tegenstander heel veel de bal afschermde, geen idee hoe dat kan.

    Aannemen en draaien is er bijna niet bij want dan hebben ze je alweer meteen. Aannemen en schieten duurt veel te lang vergeleken met offline en met bijvoorbeeld PES.
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    net een leuk potje ajax - feyenooit gedaan. 3-2 gewonnen :D
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat heb je in elke game.

    Van die zielige kids die alleen maar willen winnen omdat ze anders gaan huilen, dus nemen ze het best team.

    EA en een hele hoop andere devs kunnen tegen verwende en zielige kids echt niets doen.

    Anyway, alleen al daarom speel ik geen ranked. En niet omdat ik niet tegen mijn verlies kan, maar vanwege de misselijke sfeer die er hangt ... quitters anyone


    Maar goed, even iets anders ...

    Mijn keeper kwam zonet mee naar voren met een corner:) Laatste minuut was dat. Volgens mij omdat ik mijn team op FULL OFFENSIVE had gezet met de D-pad (kwam ik bij toval achter) ... wellicht dat je zo ook verdedigers mee kan laten komen bij bv een corner. Iemand?
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan dan een stuk of 9 medespelersin strafschopgebied. Dat lijkt me wel genoeg toch? ;)
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mja liever cannavaro dan robben toch?;)
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist verloren op strafschoppen ik haat dat.Nu 63 wins en 11 keer verloren.Ik haat het om met strafschoppen te verliezen zeker als je heel de match baas bent
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Man wat een trage aanname/handeling heb ik elke keer. Is er ook een button om snel aan te nemen en goed weg te draaien ofzo?? Elke keer neem ik aan en voordat ik kan passen oid ben ik 'm alweer kwijt. Vooral bij het 16 meter gebied.

    En ik heb elke keer een dik betere tegenstander, ik heb 160 punten en 3 tegenstanders al meer dan 100000 punten :eek:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet meer wie het zei, maar was wel een goed idee. Dat je gewoon online eigenlijk elk team 5 ster moet doen. Moet je natuurlijk wel een beetje tweaken op de een of andere manier, maar het idee is er dan kan je ten minste een keer met je favoriete of gewoon met rare teams.
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Jammer dat het online weer zo is dat je bijna perse met de beste teams moet. Terwijl het zo mooi zou kunnen zijn.

    Bijvoorbeeld dat je met Heracles verliest van Man U. met slechts 2 doelpunten verschil. Diegene met Heracles zou dan in mijn ogen meer punten moeten krijgen dan diegene met Man U.

    Het zal wel onmogelijk zijn ofzo...
     
  18. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook m'n eerste potje gewonnen. Juventus tegen Man United eerst, 2-0 verloren ofzo maar wel het ging wel gelijk op, dus ik wou rematch, toen werd hij overmoedig en koos standaard luik, hij 2 keer rood in de eerste helft en ik had bijna met 3-0 gewonnen........tot hij quitte
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net men eerste pot gewonnen met 2-1. Inter tegen Real.

    Hij had pas 600 punten dus dan is het voor mij ook een beetje leuk. Kan ik trouwens een knop weer cancellen als ik hem al heb ingedrukt? Bijvoorbeeld uitkomen van de keeper en ik ben er toch eerder bij met men verdediger? Zo heb ik al een eigen goal gehad :eek:
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Afschermen van de bal doe je met de sprintknop als je stilstaat. Met de "mannetjes-wissel-knop" draai je naar de goal van tegenstander toe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina