Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

    SysanApse Guest

    vergeten link te plakken :/

    [yt]3Nu4xa4LZNg[/yt]

    De laatste die ik doe.
    1e is vooral het kijken waard , en de laatste 3 zijn ook wel dope :+
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 2 profielen. 1 = Prestige 7 en andere 10 :) 16 dagen speeltijd :D
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja bedoelde aantal pogingen. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo lang over heeft gedaan :+
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is er nou zo bijzonder aan dat filmpje? in ieder geval erg saai om te kijken.

    CoD4 online in ieder geval niets voor mij. Op veteran uitspelen en dan op de bazaar denk ik.

    Heb zo het idee dat veteran nog frustrerend gaat worden :+
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Minstens één keer online spelen, dan ben je ook gelijk om :cool:
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Valt reuze mee. Denk dat er 3 stukken inzitten waar je een stuk of 3 controllers sloopt. Zolang je die op voorraad hebt, ren je er in een paar dagen doorheen.
     
  7. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Wees er maar trots op dat je de afgelopen paar maanden niets anders hebt gedaan dan Cod4 man.
    Way to go!:lol:
     
  8. SysanApse

    SysanApse Guest

    Valt reuze mee.
    Je moet gewoon je hoofd erbij houden en dekking zoeken.
    Geen noob spray - rush acties.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    COD online niks voor jou?Hahaha...is de beste online shooter ever!!!
    Als je voor het eerst online speelt, moet je na een paar potjes ff wat anders gaan doen, doordat je in een enorme adrenaline rush zit.Is echt te wreed gewoon.Ik had het met de eerste paar potjes en ik ken er nog tientallen die dat hadden.
     
  10. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde eerst altijd Rainbow Six Vegas:eek:, en dacht echt wtf?!, wat gaat dit snel :lol:
     
  11. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    COD 4 Online is supervet! Zeker ook je skills opwerken etc.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same here, toen speelde ik na COD4 weer RSV2 en dacht ik WTF gaat dit langzaam :D maar COD is op UTIII na de snelste shooter op de consoles volgens mij (die ik gespeeld heb zowieso)

    het gekke is met COD4 dat je als je een tijd niet speelt zomaar weer in het ritme zit en dat je binnen een paar potjes weer op niveau mee kan knallen terwijl dat bij bijv RSV wel anders is.

    Toch kan het me niet echt meer boeien, ik blijf het een topspel vinden maar zou het geen avond lang meer willen spelen
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Quake 4 is de allersnelste, maar jij zei al: die ik gespeeld heb.
    CoD 4 is idd een game die je gelijk weer oppakt, ik had het egt heeel lang niet meer gespeeld en paar dagen geleden speelde ik et weer. Nou, elke game een ratio van boven de 2:D
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Call of Duty online is gewoon fantastisch. Moet je gespeeld hebben! Ben nu lvl 29 en het is gewoon leuk om te doen met die levels en de challenges. En het speelt zo fantastisch. Ik speel nu elke dag wel een paar potjes, even lekker knallen.!
     
  15. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat dit misschien niet het juiste topic ervoor is, maar zouden er mensen zijn die mij willen toevoegen? Ik vind het namelijk supergaaf om COD 4 online te spelen en doe dat ook erg veel. Daarom lijkt het me leuk om met wat mensen van hier te spelen! Mijn gamertag is cv8x

    Alvast bedankt!!!
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zo, vandaag de laatste achievements geshipt! Wat een vette game zeg. Vergeleken met deel 3 echt enorm veel beter en minder frusterend!

    Mocht iemand deze game nog willen spelen kan ie hem van mij overnemen :)
     
  17. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Herfstvakantie, ik heb nu mijn oude account weer terug dus ik ram door naar de laatste prestige als een gek, bijna 30 levels in 2 dagen :D
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het wordt wel tijd voor nieuwe gamemodes en nieuwe maps.................. pfff
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zit nu bij Shock and Awe een beetje vast. Ik kom net bij dat team wat je moet assisteren richting LZ, maar ik weet niet hoe ik hier door moet komen. Die gasten blijven oneindig komen. Dus dan probeer ik te forceren dat ik in dat huis terecht kom aan de rechterkant, lukt echter niet. Ga het nog een keer proberen als ik straks terugkom van School. Tips? :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    youtube is je vriend, er staan een paar hele goede filmpjes van goede routes op. Vooral op de hogere moeilikheidsgraden moet je vooral goed timen wanneer je van huisje naar huisje rent. Het is niet te doen om alle vijanden neer te schieten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina