1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    I can has Recon? :+


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360
    ~
    Uitgever
    Microsoft
    ~
    Developer
    Bungie Studios
    ~
    Genre
    Eerste Persoons Shooter
    ~
    Release datum
    22 september 2009

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Meer:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ^top

    [gb]Trailers[/gb]
    [gt]41060[/gt]





    ^top

    [gb]Achievements[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart[/gb]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website[/gb]
    www.bungie.net

    ^top



    [gb]Speler zoekt Speler[/gb]

    Ben je op zoek naar een co-op maatje? Iemand om samen al het gespuis in Firefight mee om te leggen?
    Check dan onderstaand plaatje voor meer mensen die een mede speler zoeken.

    Vergeet niet je eigen gamertag toe te voegen, anders weet niemand dat je een maatje zoekt!

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe

     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nice lijkt me vet.. vraag me af of er dezelfde kwaliteit van graphics aan te pas komt.. maar ik denk dat het meelee'en van brutes en etc niet meer gaat lukken..
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil, ik wil, ik wil! Verder hoop ik snel het nieuws te krijgen of het een DLC word die aan de huidige 500 extra GS is gerelateerd of dat het een nieuwe disc word. Persoonlijk hoop ik het laatste ^^.
     
  4. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word echt een game denk. Halo 3: Recon komt pas in herfst 2009 dus lijkt mij dat ze er echt een hele apparte game van gaan maken. Ik persoonlijk hoop dat we ook nog die extra campaign missies krijgen waarvoor de 'Mythic' achievements zijn.

    Zal wel een beetje raar worden denk, halo zonder MasterChief !
    In de halo spellen werden die UNSC marines altijd een beetje humoristisch neer gezet, met droge opmerkingen. Bij dit spel moeten ze er dan ineens stoer uitzien, dat word ook wennen.

    Uiteraard kijk altijd uit naar nieuw Halo materiaal dus ik zeg kom maar op !
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Lijkt me aparte game.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Coool! Die foto moet ook in de startpost Dulle :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Na de trailer gezien te hebben lijkt mij het een shooter als GRAW met Halo dingetjes te gaan worden. Maar kan het geheel fout hebben.

    Halo zonder Master Chief is :eek:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Done. ;)

    Wat ik hoop:
    • Dat Recon op een aparte disc komt
    • Dat de hunor van die gasten bewaard wordt. :9
    • Dat ik Master Chief ergens te zien krijg. (ik mis hem nu al)
    • Dat het een FPS is
    • En als het een TPS wordt meer richting de GoW dan GRAW

    Ik zal wel meer hopen, maar ik kom er even niet op :+
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit bevestigd dus mijn vermoeden dat het een stand-alone disc word! Echt super! Je weet met Halo vrijwel zeker dat het value for money is, zeker als het online gedeelte je ook interesseert.

    Wanneer kunnen we hem pre-orderen?

    (Oud nieuwsbericht)
    Hij stond in het eerste filmpje waarschijnlijk geplanned voor 6 Januari a.s., dat blijkt dus een beetje bijgesteld te zijn.

    Bungie.net
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik verwacht!

    Master Chief zit nog op het schip richting aarde of waar hij ook heen ging. Ondertussen is er een nieuwe leider ontstaan voor de brutes en zijn ze opzoek naar iets. Tevens weten de marines het ook en sturen ze de zus van Master Chief een andere marine naar een planeet waar dat ding moet zijn, daar vechten ze het uit en komt Master Chief op het einde terug bij de marines, praat met de marines en stapt in een schip om zijn zus andere gast te redden die op die planeet is gevangen door de brutes, alleen is dat voor Halo 4. :lol:

    Klopt geen bal van maarja ^^
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Aan de foto van Cybeln is te zien dat dit sowieso geen DLC is maar echt een apparte game.

    Wat ik denk:
    - Meer stealth. Je ziet ook dat hij een silencer op zijn machinegeweer heeft zitten. Ik denk dat er dan ook echt missies komen waar je gewoon doodstil een paar brutes moet doden zonder opgemerkt te worden.
    - Dit betekend dus dat er nieuwe wapens komen.
    - Dat de levels wat donkerder zijn als we gewend zijn.
    - Dat dit spel multiplayer heeft.
    - En Co-op

    Wat ik hoop:
    - Dat ze niet gaan klooien met Third person view. Ze moeten gewoon de stijl zo houden anders is voor mij het Halo gevoel er toch een beetje af.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wtf.
    Ik wil Chief.
    Ik wil Halo 4. Niet een Halo 3: Recon dat pas in eind 2009 verschijnt.
    Zijn ze wel helemaal lekker ofzo. 8)
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Stealth past over het algemeen niet echt bij Halo... Zo'n silencer lijkt ook gewoon cool en maakt je niet direct Splinter Cell.

    Ik wil ook absoluut niet dat Halo 3rd person word, want dan is het geen Halo meer :/.

    De rest spreekt redelijk voorzich, maar is nog niet een basis voor serieuze verbetering (Alhoewel, voor mij voldoende hoor, 5 nieuwe maps, beetje campaign, 3 nieuwe wapens en een nieuw ras en mijn Halo-vibes kunnen niet meer stuk).

    Halo4 kan eigenlijk niet hé. Heel veel mensen zouden zich dan bedrogen voelen aangezien het een triologie is.

    Je zou dan net als Halo Wars "Vooraf" kunnen doen, maar dan word het geen Halo 4.

    Ze zijn overigens ook met 3 Halo games bezig, dat zouden Halo Wars, Halo Recon en Halo (4?) kunnen zijn.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja, Peter Jackson's Halo Prject, Halo Recon en halo Wars zijn dat dan volgens mij. :) Ja maar toch, ik wil chief man..kweet niet hoe deze nieuwe knakker is,maar als t nou eens gewoon begin 2009 verschijnt, zou ik t nog wel diggen.
    Eind 2009! Man! Dat is echt lang wachten voor een..addon? :eek:
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, klinkt interessant. Eindelijk geen MC meer, grauwer sfeertje en hopelijk meer teamplay. Daarnaast hoop ik dat ze de Covenant eens een ander uiterlijk geven, meer angstaanjagender en dreigender dan die vrolijk gekleurde beestjes.

    Eind 2009 is wel heel erg ver, als ze voortborduren op de gfx van Halo 3 hoef je daar in ieder geval weinig van te verwachten. 4 man co-op klinkt daarentegen wel erg lekker!
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    er staat bij de trailer download op marketplace gewoon first person shooter.. dus geen worries over third person ofzo!

    + mijn two cents: ja ik heb er wel zin in eigenlijk.. ze hadden gewoon zoiets van.. we brengen halo 4 op de nieuwe generatie.. dus ff een nieuw hoofdstukje nog voor de 360!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Thank God. _O_

    @kwdtje: Die kleurtjes horen gewoon bij Halo. Zou ik zonde vinden als ze dat allemaal zouden gaan omgooien.
    Het speelt zich immers toch allemaal in hetzelfde universum af?
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ze dingen gaan doen met allemaal stealth enzo hebben ze de stijl van Halo al helemaal verkloot voor mij.

    Ik hoop dat ze Halo 2 PRECIES gaan namaken (met de BXR en RRX enzo erbij), maar dan met beter graphics :). Al zal dat er wel niet inzitten.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gezien de stand-alone disc zal het wel niet "Slechts een add-on" zijn. Ook zijn ze er al een jaar mee bezig en hebben ze nog een jaar te gaan. In 2 jaar kunnen ze vast ook wel iets aan de graphics pimpen, wat in mijn ogen niet eens in extreme mate nodig is.

    En ik zou best MC willen houden, ook vind ik de huidige sfeer perfect. Die skull dat ze confetti hoofden hebben bijvoorbeeld, is humor :+.

    4 man co-op is sowieso ultiem in Halo3, die lijn moeten ze goed door blijven trekken ^^.

    Helemaal mee eens en goed nieuws!


    Ik las overigens ook al ergens dat er een nieuw ras te spelen valt? Dat zal dan waarschijnlijk ook weer een arsenaal nieuwe wapens opleveren :)? Iets over The Zerg en The Flood.
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg, dit wordt een musthave. Bungie is en blijft de beste! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina