FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je nou met meerdere mensen op 1 xbox online spelen?
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja je kan met ze 2en tegen 1 ander persoon op XBL
     
  3. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meestal het probleem online dat ik gewoon echt weinig kans maak tegen die gasten. Maar doe dan meestal ranked, en dan wacht ik tot diegene een team pakt en dan blijkt dat weer Manchester te zijn ofzo. Best wel triest. Maareh, heeft hier iemand een link voor een youtube filmpje of een soort van tutorial wat je het beste kan doen met voorzetten e.d.? In Fifa 07 had ik niet echt problemen om vanuit de linker of rechterkant voor te zetten en dan met een kopbal ofzo te scoren. Maar nou komt de bal niet aan bij mijn speler, of de bal gaat gewoon niet richting mijn speler 8)
    Enneh, soms disconnect het spel bij mij, stond een keer voor met 1-0 en de 2-0 ging er bijna in, blijkt dat de mijne disconnect. Verlies ik alsnog...:x Enneh ranked quick match werkt 5 van de 10 keer niet omdat de match dan niet meer bestaat of iets dergelijks.
    Offline is me opgevallen dat de spelers veel te lang de bal vasthouden als je niet zegt van pas naar mij toe...
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen manchester moet je gewoon super verdedigend spelen
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Top:thumbs:

    Moet je niet continue me ass kicken:+

    Iemand tips coor combinatievoetbal vlak voor het 16 meter gebied? Vaak pakt de verdediger snel en gemakkelijk de bal af. Snel passen is ook niet de oplossing, zit er weer de tegenpartij tussen.......

    Merk wel dat met mindere clubs (kleiner dan 2 sterren) combineren steeds moeilijker wordt, het aannemen en doorpassen gaat trager omdat de spelers gewoon slechter zijn :)
     
  6. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gebruiken altijd quick ranked, dat host gedoe duurt te lang. Maar het probleem is dan wel dat je de ene keer tegen een ManU ho speelt en de andere keer tegen een noob zoals ik.
     
  7. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zó snel een wedstrijd gevonden, dat als ik een Man United kom ik rustig het spel verlaat en opnieuw een quick match opstart. Duurt nog geen 20 seconden.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wel 2 lekkere potten gehad.

    Hij koos al snel Man Utd dus ik ook maar genomen de 1e keer :+

    Ik kom al redelijk snel op 2-0 terwijl hij al 60000 punten had en ik nog geen 2000 :eek:. Maargoed, hij vol op de aanval en met geluk maakt hij de 2-1. Daarna lekker uitgespeeld en geen problemen meer gehad.

    Ik denk, revanche die hap! Ik nam Chelsea en hij weer Man Utd natuurlijk. Hij komt via een bijna onmogelijke bal (Rooney gedekt door 2 man, ik druk op de 2 zet-druk buttons en hij knalt ongehinderd in...beetje jammer!) op 1-0 en ik scoor pas in de 90e minuut de 1-1 via Drogba. Wel veel meer kansen gehad en hij stond nog maar met 10 man op het veld :D. Daarna meteen de 2-1 gemaakt in de verlenging en hij had nog een paar grote kansen op de 2-2 maar maakte ze niet af.
    In de 2e game heb ik ook nog een penalty gehad maar die heb ik nu al 3x gewoon door het midden geschoten :confused:. Terwijl ik wel de hoek ingedrukt houd waar hij in moet maargoed....

    Begin nu goed door te krijgen dat je met de rechtstick bij aanname snel voorbij de laatste verdediger kan komen. Indrukken en de kant kiezen waar je heen wil, heeft me al veel kansen opgeleverd :)

    Schieten jullie trouwens altijd gericht of gewoon normaal?
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben na jaren PES weer teruggegaan op FIFA, maar nu bak ik er vrij weinig van.
    Single player speel ik proffesional, maar heb elke wedstrijd hetzelfde probleem.
    Heb altijd meer balbezit, weet ik hoeveel schoten op goal, maar ze knallen bijna allemaal of op de paal of op de lat of die rotte keeper zit ertussen.
    Iemand een hint hoe ik vaker kan scoren als ik 1 op 1 tegen keeper sta?

    Misschien nog andere tips voor single player ook?

    Trouwens die scheidsrechters geven voor elke schijt een kaart. Gelukkig maak ik weinig ovetredingen maar de tegenstander heeft vaak 1 of 2 man minder op het einde:lol:

    PS: Ik kies wel altijd een hoek ja ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  10. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 op 1 op de keeper afgaat en je houdt LB in en je schiet dan, dan lob je 'm vaak mooi over de keeper. Als de hoeken goed vrij zijn kun je ook goed met RB en dan schieten, dan kun je de bal lekker in het doel plaatsen.

    Ik schiet de bal trouwens buiten de 16-meter gewoon hard op doel en dichtbij de keeper plaats ik 'm of lob ik hem vaak. Fijne van de harde knal is, dat als de keeper de bal niet kan pakken de bal weg moet stoten en soms 'n andere speler van mij ''m kan afmaken.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet bijna alles met RT ingedrukt. Voor een beetje gericht schot..

    Ik vind de scheidsrechter niet echt top trouwens, laat soms echt te veel doorspelen wanneer iets echt duidelijk een overtreding is!
     
  12. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, moet jij ook iedere keer op ja drukken voordat ie gaat zoeken bij quick match? Een of andere update. Best wel irritant.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eerste seizoen met Be A Pro mode afgelopen. Heb een transfer naar Bayern Munchen gekregen. Bij Ajax kwam ik niet goed tot spelen toe, meeste bleef ik bij de reserve spelen en mocht ik dan een keer met de grote jongens meedoen, dan moest ik op de plek van Suarez terwijl ik toch echt een diepe spits ben. Bij Bayern gaat alles lekker tot nu toe, 2-2 tegen een club gespeeld waarvan ik de naam niet meer weet, 3-0 tegen HSV waarvan ik de eerste scoorde en de andere 2 een assist en tegen Schalke 1-1, scoorde de 1-0 maar ze kwamen later terug. Overall score is 74 nu. Gaat lekker, merk echt veel verschil ben veel sneller geworden en schoten knallen er meestal ook in. :cool:
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja inderdaad.
    Vaak laat die ook doorspelen en echt 10 minuten later gaat hij nog een kaart geven van een overtreding die ik me niet meer kan herinneren:9

    Bedankt voor de tips, ik zal eens kijk of het lukt.
    Nu schiet ik bij een 1 op 1 met de keeper gewoon altijd met alleen B en duw ik met de stick een van de hoeken in.

    Wel vet, ben nu met Leeds United in 2e divisie ofzo, sta wel dik bovenaan. Probeer weer in Premier League te komen like old times:cool:
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie niet dat de spelers traag reageren? Kan ook aan mij liggen maar elke keer dan doen de spelers er zo lang over om te passen. Als ik heb gedrukt gaan ze eens nadenken om over te spelen. Vaak al veel te laat of dat de speler al buitenspel loopt. Kan je niet snel overspelen ofzo? Elke keer loopt die balk weer vol en als je dan te kort inhoudt, dan krijg je zo'n pisballetje.

    Ik wil gewoon een goede gemiddelde kracht pass en dat met 1 druk op de knop.

    Gebruiken jullie de ren knop trouwens vaak? Of alleen als je echt zeker weet dat je een open stuk hebt? Ik raak echt elke keer de bal kwijt als ik ga rennen :eek:
     
  16. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste seizoen met FC Twente afgemaakt in manager mode (titel en cup gewonnen op prof niveau), krijg ik het team van het seizoen te zien:
    A. Rendla (jong talent bij Twente) staat in de spits, is player of the season én young player of the season...terwijl ik hem maar 1 wedstrijd mee heb laten doen (waar hij dan wel 2 keer scoorde en een 9 kreeg) beetje jammer. En 4 spelers van ajax in de basis terwijl ze 7e zijn geworden :p
     
  17. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is Christiano Ronaldo echt te goed in deze game, online is deze speler bijna niet te stoppen :confused:
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist stond ik online met 0-1 achter in de 119e/120e minuut, net op dat moment onderschept Ronaldo de bal en loopt alleen op de keeper af.. waarna de scheidsrechter snel affluit..:mad:
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die een beetje chill wil spelen kan mij altijd toevoegen.. ik speel vooral met "mindere" teams... geen man u ofzo dus
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind dat de scheids echt irritant is soms met z'n voordeel, ik kreeg een tik maar een andere speler kon doorlopen met de bal en die scoorde al, maar nee de scheids vond dat ik daar geen voordeel uit haalde en gaf nog even een vrije trap...

    Zojuist wel 2 lekkere potjes online gespeeld, 1-0 gewonnen van Real met United. 2e potje was ik Boca Juniors, hij Schalke 04. Hij kwam al vrij snel op 1-0 maar even later ik de 1-1. Toen hij weer de 2-1 en gelijk daarna scoor ik de 2-2. Ik dacht he leuke wedstrijd dit, leaved die eikel 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina