FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Net als in het echt met de verdediger voor hem blijven en achteruit meerennen. Dan op het juiste moment instapt als hij de bal iets te ver voor hem uit speelt. Ik heb geen problemen met Ronaldo online.....
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ok goeie tip Jows :thumbs:
     
  3. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand misschien uitleggen hoe die skillpoints werken?
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je passt terwijl je rent duurt het inderdaad langer. Ik krijg em morgen binnen voor de PS3 dus als je een keer huis wil houden geef je maar een gil.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke Nice BFR, voeg me anders maar toe, kunnen we een keer knallen met normalere teams. Spurs tegen Valencia ofzo. Niet alleen Man Utd en Real

    Voordeel van de scheids begint nu wel triest te worden. 1 van de 10 keer doet hij het correct. Als iemand op mij een overtreding maakt en ik loop met Drogba verder richting de goal met de bal aan de voet, dan moet hij gewoon voordeel geven. Hij laat me 10 meter lopen en fluit dan af.

    Ook al een keer aan de noodrem getrokken, Ronaldo van achteren neergehaald, hij hinkt verder en scoort. Fluit de scheids af voor een vrije trap en een gele kaart :lol: Gaat echt nergens over.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben ook altijd in voor 1-4 ster teams online, dus ik kan ook toegevoegd worden.
     
  7. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Manchester moet je niet spelen.
     
  8. RJEEV

    RJEEV futjebol

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar/of op dit forum ergens een 2vs2 toernooi word gehouden?
    Kan het nergens vinden?
     
  9. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die gratis Live Season die je krijgt voor 1 competitie , voor altijd of een soort Trial ?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor altijd.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tot einde van dit voetbalseizoen
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin het spel eindelijk een beetje door te krijgen van 1 win - 7 losses, vandaag naar 4 - 7 :)

    Speel met Arsenal, geweldig team..
     
  13. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Die skillpoints hoe worden die verdeelt?

    AHC Wodka [Level 2] vs Zoepert [Level 1] 0 - 5 (final score) Skill Level Points = 47

    Hoe komen ze aan die 47? Iemand die mij dat kan vertellen?
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik dan ook eens het juiste systeempje:+
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waren leuke potjes! Ook leuk om eens met totaal andere teams te spelen. Als je nog eens tegen me wilt spelen, dan nodig je me maar uit :).

    Ik heb FIFA 09 nu overigens ook gerecenseerd.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het zal ongetwijfeld zo zijn, aangezien veel mensen erover praten, maar ik heb echt nog niks gemerkt van ''magnetische doelpalen''.
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe, ik wel. Net weer een wedstrijd in de Be a Pro-mode; ik won met 1-0, maar had wel al drie keer de paal geraakt. Best vervelend en allesbehalve realistisch. :+

    Edit: Ik heb net een wereldtransfer achter de rug! Ben een jaartje bezig in de Be a Pro Seasons-mode met Roda JC, blijken een aantal teams interesse in me te hebben. Vooral tweede divisie clubs uit Engeland en een degelijk team uit Duitsland. Maar wat schetst mijn verbazing, ook Manchester United had interesse. Natuurlijk heb ik bij deze topclub getekend, al zal dit seizoen een rol in het reserveteam voor me weggelegd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook gehaald, toch overgehaald omdat PES online niet lekker zou werken en ook de transfers niet zouden kloppen(begint onderhand vervelend te worden). Ben benieuwd of het echt zoveel beter is dan de demo!
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Zo geschiedde en zojuist speelde we dan ons oefenpotje.

    Manchester United - Liverpool...

    ik won met 7-0:+
    goh je had gelijk Jows van jou win ik echt niet met 8-08)
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik heb PES op de 360 geprobeerd maar vind de controller niks. Slecht d-pad om te lopen en de stick vind ik te groot en onhandig om snel te reageren.

    Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de bal vast te houden als ik bijvoorbeeld naast een verdediger ren ben ik 'm altijd kwijt. Als het andersom zo is loopt de aanvaller vaak verder en is mijn verdediger gewoon te langzaam en grijpt niet in terwijl ik wel op de 2 juiste "druk-zet" buttons druk.

    Moet natuurlijk nog veel leren maar ik kan het verder bijna nergens oefenen ofzo, offline wedstrijden zijn echt een hele andere "wereld" dan online.

    @ Viktortje007.
    Ik geloof graag dat je de game echt goed onder de knie hebt maar speel ook eens met een ander team dan als de ander ook geen man utd neemt :).
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina