FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet niet wat er was, maar geen een pass van mij kwam aan en Torres liep mijn verdedigers er continu uit.... Heel maf.... Elk schot was bijna raak van jou man? Je speelde volgens mij ook met behoorlijke pressie, want wat ik al zei, niets lukte......

    Ik eis vanavond een rematch!!!!! ;)

    Jij ander team dan liverpool.... Of met drie sterren teams?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heeeey! Speel ik een tweede potje, kom ik alleen op de keeper, is opeens de verbinding weg..... Volgens mij viel jouw verbinding weg?

    Alleen snap ik jouw reactie nu niet dat ik niet sportief zou zijn, omdat ik jou een bal niet teruggeef? Er lag een speler van mij op de grond, maar ik zag nou niet dat jij hem expres uitschoot. En je was zeker niet in kansrijke positie toen, dus ik snap jouw reactie niet echt....

    Maargoed, vanavond nog maar een potje doen dan? Ik wil zeker een rematch tegen jou! ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik liep weg omdat ik je onsportief vond.
    Ik kwam na 10 minuten 1 op 1 met je keeper maar omdat jouw rechtsback geblesseerd op de grond was schoot ik de bal met X keihard over de zijlijn.
    Je kon zeker zien dat ik de bal express uitschoot, vervolgs schreeuwde ik door de headset; krijg ik de bal nog terug!! maar je probeerde terwijl ik niks deed te scoren wat mislukte, toen jij een minuut later met de bal op me keeper afliep verbrak ik de verbinding, want als je onsportief bent verdien je geen rematch;)
     
  4. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat EA nog een update uitbrengen dat het regent of sneeuwt in de game?
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf nu bijna klaar met een seizoen (direct begonnen bij Arsenal :+ beetje stom achteraf maar ook wel leuk) en vraag me af, of je club status reset bij een transfer? lijkt me wel toch? Zou wel klote zijn aangezien ik nu na 28 wedstrijden 5/7 heb bij me club (overigens ook nationaal)
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, Jows pwned}:]

    Ben benieuwd of je nog steeds vind dat snelle spelers als Ronaldo geen probleem zijn. Sommige spelers zijn gewoon heel erg moeilijk te verdedigen.
     
  7. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje, hoe werkt dat rank systeem kep paar potjes gespeeld en zie geen rank of punten of wat dan ook ik klik gewoon steeds quick ranked aan ofzoiets.

    grt
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Je status past zich aan. Ben je een vast waarde, dan is de kans groot dat je eenzelfde status krijgt als je bij een gelijkwaardig team aan de slag gaat. Alvorens je naar een andere club gaat krijg je dit te zien. Bij Man United moet ik wel van voren af aan beginnen, al blijf ik bij de reserveselectie van het Nederlands elftal.
     
  9. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je status verandert wel, ik kon van zaragoza naar chelsea; bij zaragoza was mijn status de 1 naar hoogste ik meen; publiekslieveling, en bij chelsea was ik weer gewoon "basis speler", als ik er voor koos naar blackpool te gaan veranderde er niks aan mijn status
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Publiekslieveling is de 2 na hoogste;) ik ben het nu in De Kuip:)

    Zit er trouwens een max aan je ontwikkeling? Ben nu 76
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  11. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    oke wist het even niet O-) denk dat 100 het maximale is,
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je in de Kuip speelt, dan zit je bijna aan je max :+, transferen geblazen dus :+

    Ben nu ook crowd favourite en is inderaad 2 na hoogste btw. Denk dat ik maar nog een seizoen bij Arsenal blijf :+ of misschien naar Atletico Madrid, die spelen ook attractief voetbal
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    viktortje ik vind jou wel echt een zeikwijf zeg jesus, wat loop jij altijd te zeuren bij alles en op iedereen aftegeven. Beetje sociaal doen kan geen kwaad, we zijn niet allemaal perfect ;)
     
  14. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen of er een edit mode in fifa 09 zit? zoals bij pes, en wat voor dingen kan je dan allemaal veranderen?
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ten eerste heb ik dat dus echt niet gezien. Ten tweede gebruik ik mijn headset niet en hoorde ik niet dat je zei "geef me de bal terug". En dan nog, je bent toch zo goed? Dan had je zelfs als ik 0-1 voor was gekomen (want ik ging ook 1 op 1 op je keeper af) alsnog geklopt met 7 of 8-1.

    Ik vind het een beetje een rare reactie om de verbinding te verbreken op het moment dat ik kan scoren. Dan stuur je gewoon even een berichtje van "heej... ik schoot hem expres uit ofzo, niet echt sportief...". En dan nog, sportief? De verbinding verbreken is al helemaal niet sportief... Dat zou ik bijv. nooit doen, zelfs niet als ik 7-0 achter sta.

    Nogmaals, ik zag de speler liggen en volgens mij ging jij dus echt niet 1 op 1 op mijn keeper af, want ik rende mee met je verdediger. Volgens mij pakte ik de bal af, speelde ik hem diep, steekballetje en toen verbrak je de verbinding.

    Maargoed... Als je hem wel echt hebt uitgeschoten: ik heb dat niet zo begrepen en ik heb je het dus ook niet horen zeggen. In dat geval is het gewoon een misverstandje geweest.

    Dus nogmaals, vanavond nog een potje? Dan doe ik mijn headset wel op om misverstanden te voorkomen. Deal?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    2e potje (ook al duurde die maar 20 minuten = 3 echte minuten ofzo) had hij veel minder grip op mij. Ik weet niet wat er was die eerste pot, maar alle passjes gingen verkeerd of kwamen niet aan. Overigens was IK Man Utd en hij Liverpool. Hij speelde dus met Liverpool en rende mij met Torres overal uit. Met Ronaldo kon ik zogezegd niet veel uitrichten. Hij speelde mij wat dat betreft helemaaaal weg. En na de 3-0, tjah... toen ging het hard. :p

    Tweede pot was hij Arsenal en ik Juventus en toen ging het een stuk beter. Als hij drie keer met die cijfers van mij wint, dan is hij gewoon goed. Als het hem slechts 1 keer tegen mij lukt noem ik het een incident. Daarom wil ik graag nog een rematch vanavond (liefst nog twee). :D

    TSquares, vanavond een potje? Mister Jows is mijn GT.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Om eerlijk te zijn had ik niet zoveel zin in de rematch en wou ik weer aan mijn career maar je stuurde hier en daar een message of ik please een rematch wou doen, ik vond het goed en wou ook gewoon spelen daarna.
    Toen dacht ik laat ik voor de grap sportief doen, ik had zeker wel een enorme kans maar ik draaide om, liep met geen enkele speler om me heen naar de zijlijn en schoot de bal met X keihard de tribune in.
    Je pakte de bal niet van me af, ik was dus een beetje pissig, ik denk leuk een oefenpotje laat ik de bal uitschieten en vervolgens ga je terwijl al mijn spelers stilstaan proberen te scoren.
    Ik was pissig dat ik jou de kans op een rematch had gegeven en dat daarna zo onsportief deed en daarom verbrak ik de verbinding omdat ik dan weer lekker career kon spelen.
    Maar het was dus een misverstand, kan gebeuren.
    Ik riep nog heel hard zodat je het door je TV kan horen maar ik denk dat het geluid bij jou te zacht stond..

    en dat de wedstrijd na 15 minuten gelijk opging zegt vrij weinig aangezien ik bij het eerste potje 6 van de 7 goals in de tweede helft maakte:+

    En je zegt hier boven dat IK Man Utd was, maar ik probeerde juist te zeggen dat ik Liverpool was, Liverpool is 4 1/2 ster en Man Utd 5sterren.
    Torres is 88, Keane is 82, Ronaldo is 94, Rooney is 90..
    maar dat doet er allemaal niet meer toe
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanmiddag wat zitten kloten met een maat, gingen uiteindelijk spelen met Zweeds commentaar! \o/ Is nog beter dan Nederlands! :thumbs:
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zei dat ik MAN Utd was en jij Liv, omdat ik zei dat ik niet zoveel moeite had met Ronaldo als de mensen hier schetsen.

    Ook al stond het nog 0-0, mijn passes kwamen nu aan en dat gebeurde niet in de eerste helft van het eerste potje. toen stond het 0-1 voor jou, maar had het al 0-3 kunnen staan. Tweede potje ging gewoon goed gelijk op, maarja... Na 20 nepminuten kun je weinig zeggen over de wedstrijd.

    Ik doe zogezegd nog steeds graag een rematch. Ik kom straks nog wel een keertje online.... Ik zie wel of je er bent en of je zin hebt... Weet je wat, stuur jij mij maar een berichtje als je nog een potje wilt doen.
     
  20. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je deze Achievement haalt?

    Jonzo's Lounge 60
    Score 2500 points and win 5 badges in a single Lounge Mode match
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina