Om eerlijk te zijn had ik niet zoveel zin in de rematch en wou ik weer aan mijn career maar je stuurde hier en daar een message of ik please een rematch wou doen, ik vond het goed en wou ook gewoon spelen daarna.
Toen dacht ik laat ik voor de grap sportief doen, ik had zeker wel een enorme kans maar ik draaide om, liep met geen enkele speler om me heen naar de zijlijn en schoot de bal met X keihard de tribune in.
Je pakte de bal niet van me af, ik was dus een beetje pissig, ik denk leuk een oefenpotje laat ik de bal uitschieten en vervolgens ga je terwijl al mijn spelers stilstaan proberen te scoren.
Ik was pissig dat ik jou de kans op een rematch had gegeven en dat daarna zo onsportief deed en daarom verbrak ik de verbinding omdat ik dan weer lekker career kon spelen.
Maar het was dus een misverstand, kan gebeuren.
Ik riep nog heel hard zodat je het door je TV kan horen maar ik denk dat het geluid bij jou te zacht stond..
en dat de wedstrijd na 15 minuten gelijk opging zegt vrij weinig aangezien ik bij het eerste potje 6 van de 7 goals in de tweede helft maakte
En je zegt hier boven dat IK Man Utd was, maar ik probeerde juist te zeggen dat ik Liverpool was, Liverpool is 4 1/2 ster en Man Utd 5sterren.
Torres is 88, Keane is 82, Ronaldo is 94, Rooney is 90..
maar dat doet er allemaal niet meer toe
Klik om te vergroten...