Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks...ik hoop het wel, want ik speel liever op de 360 dan op de PS3

2. Rubinio

Rubinio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PES 2008 kon je jezelf al scannen, toen heb ik die camera ook gekocht, best leuk al kon dat best verbeterd worden. Het zou wel heel raar zijn als je dit bij PES 2009 ineens niet kon doen, toch?

3. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide demo's nu een tijdje gespeeld en ga gewoon weer voor PES. Fifa een kans gegeven, maar zie niet wat er zo goed aan is, het speelt gewoon niet lekker en geeft mij niet de voldoening die ik krijg bij het spelen van PES2009.

De PS3-versie besteld, mede door de betere controller en optionfiles.

4. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja mooi, ik heb Fifa 09 gekocht, en die begint me steeds vaker te irriteren. Dan speel ik de demo van PES 09 weer en wat een opluchting. Heerlijke gameplay. Laat het dan maar lekker wat meer arcade zijn, wat minder mooi zijn en wat minder licenties hebben, maar fifa gaat op marktplaats en pes koop ik op zeker :thumbs:

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114

Ik heb het nagevraagd en dit was het antwoord:
    Dat betekent dus dat die functie er wèl op zit :)

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb gisteren nog maar eens 2 potjes PES 2008 gespeeld online. Okee het lagged een beetje en spelers springen soms, maaaaaaaaaaar. De controls die ik indruk komen wel door en optijd. Ene kant zit er geen buttonlag in, andere kan springen de spelertjes op en neer.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dus is online van 2008 gewoon crap, maar dat wisten we al:9

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Over online gesproken; het gaat er voor PES 2009 op LIVE anders uitzien en wel zo:
    http://www.veoh.com/videos/v162002285TBtJ2D9

Hetzelfde dus als bij de PS3 versie met lobbies, iets wat ik een grote vooruitgang vindt!

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het kan nog zo'n grote vooruitgang zijn.
    Zodra het lag bevat haakt er een groot gedeelte af.

10. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hele verbetering idd, het lobby-systeem werkte altijd prima. Ze lijken het nu gelukkig wel voor elkaar te hebben, 2vs2 online ook terug, kan niet wachten op deze PES.

Lekkere gameplay a la PES5, CL (al is dat wat uitgekleed), Be a Legend, ML, online weer in orde, dit lijkt juist een van de betere PES games te worden.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha mooiste voetbal game vind ik nog altijd ISS64.. en geen licentie te bekennen daaro zover ik weet. (iig niet bij NL elftal :+)

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Vond het dus ENORM mee vallen. Speel niet vaak online, maar mensen maken het groter dan het is na mijn idee. Het was gewoon goed speelbaar.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, denk ik ook. Met name het lobby-systeem zal een verbetering zijn. Onderhoud is makkelijker zonder steeds maar tussenkomst van Microsoft.
    Ik ben er blij mee, temeer daar ik van een moderator van PESfan heb gehoord dat hij een probleemloze pot on-line heeft gespeeld tegen een andere PESFan-moderator.

14. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa online was leuk ! ik bakt er niet zoveel van en ook de camera stand was ruk.
    ...maarrrrrr zag er allemaal goed en verzorgd uit

Tuurlijk dit jaar gewoon weer Pes en dan 2 vs 2, zal me heus weer prima vermaken

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er allemaal goed uit, maar wat is een TrueSkill rank? :)

16. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Zal allemaal best, maar dat was toen en dit is nu..het is 2008..we zitten in de buurt van de next generation games etc. etc.
    Dan mag je toch wel verwachten dat in elk geval het merendeel van de gegevens kloppen etc.
    Kom op zeg, wees ff eerlijk, dat mag je op zijn minst verwachten

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De kracht van de edit mode:

Twijfel toch echt of ik niet een Playstation 3 moet halen hiervoor...

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de PS3 al, dit zijn vette beelden. Lekker scherp. Binnen een week is PES 2009 bij mij volledig gelicenseerd. Ga ik natuurlijk niet zelf doen haha. Daarvoor heb ik vrienden, die regelen dat voor mij, option file erin en ik kan gewoon met Arsenal en Chelsea voetballen. Toppie

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op de dag van release heeft WENB de option file klaar, met alles erin! Ook de bundesliga geloof ik :D

Als deze niet geport kan worden naar de xbox, haal ik misschien wel een ps3 erbij :)

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt me dat deze ook naar de 360 geport kan worden. Immers, er zullen veel meer versies van de 360 verkocht worden dan van de PS3. Er staan namelijk heel wat meer Xbox-en dan PS3 consoles in de huiskamer. Het zou logisch zijn als de option file ook voor de 360 te gebruiken is.

Ik heb iig wel heel veel zin gekregen in PES 2009. Van de week de demo een potje gespeeld tegen een vriend en dat was toch wel weer lekker voetballen. Daarvoor de hele avond Fifa 2009 gespeeld (valt me toch echt niet tegen trouwens, goede game) en daarna als afsluiter even een potje PES 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina