Ik heb wat research gedaan en de DLC is een jedi temple missie en skins voor de apprentice (nieuwe models) Geen Multiplayer dus
Ja, je kan spelen als Kit Fisto, Ki Adi Mundi (\o/), Obi Wan Kenobi en Luke Skywalker. De map komt trouwens later in het jaar pas, dus eerst de character skins.
ja maar steeds als ik het schip net een beetje naar me toe begin te trekken komen die fighters weer... en dan moet ik weer helemaalop nieuw het schip naar me toe trekken?? Of krijgt ie elke keer een beetje extra damage??
Je moet het gewoon blijven herhalen en dan bij de 3de keer iets lang volhouden dan gaat het schip neer. Dus als die fighters komen gewoon loslaten en met Y verslaan. Daarna pak je het schip weer en haal je het down. Zodra de fighters weer komen laat je hem los en haal je de fighters weer neer.
elke keer dat ik dat doe dan draait dat schip weer terug naar hoe die stond en dan kan ik weer van vooraf aan beginnen. ik hep totaal niet 't idee dat ik ook maar iets uithaal tegen dat ding
Nee dat had ik eerst ook maar je moet proberen zo veel mogelijk op naar beneden te halen. Gewoon dus blijven proberen en zo ver mogelijk dan dat schip naar beneden te halen en die fighters neer te halen.
omg na 2.5 uur proberen is het me eindelij kgelukt!!! wat een frustererd level!!!!!!!!!!!!! Maar nu het volgende level is ook niet makkelijk.. ik word bijna zodra als ik in het level kom gekilled omdat er van alle kanten een triljoen vijanden komen.. heeft iemand hier miss tipsvoor/ervaring dat dit een ontzettend moeilijk level is?
Alleen de missies achievements... De holocrons en kills tellen niet meer mee... Best niet dus, die costumes zijn toch niet zo speciaal
oke heb dat level eindelijk gehaald, is een kwestie van geduld eigenlijk. maar ik zit nu vast op de death star, als je bij die laser zit moet je door 2 van die draai dingen hoe kom je daar doorheen
je moet wanneer de laser niet afgaat proberen om de ringen tegen elkaar aan te doen. D.m.v. van je force. Wanneer deze tegen elkaar zitten kan je naar de overkant over dat bruggetje. Dat doe je bij de 2de ook en klaar.
Gisterenavond eindelijk de tijd gevonden deze game eens te gaan spelen en zojuist uitgespeeld. Ik ben op de makkelijkste moeilijkheidsgraad begonnen en dan vlieg je er toch wel snel doorheen. Ik weet zeker dat je langer met de game bezig bent op een hoger niveau, maar ik vraag me af of ik dat wel wil. De game is leuk, maar ook niet meer dan dat. De levels voelde redelijk saai aan en telkens kwam de gedachte bij mij op dat men zoveel meer met deze game had kunnen doen dan nu het geval is. De tussenfilmjes waren aardig, maar veel dingen vond ik toch ook wel redelijk afgezaagd (maar dat vind ik met de films ook ). Al met al een vermakelijke game, maar of ik hem nog veel zal herspelen? Ik denk het niet.
ik vond de game geweldig!! ik raad iedereen aan btw om hem op normal te spelen esasy is TE makkelijk, deze game owns op normal
klopt het dat als ik em uitgespeeld heb nog niet alle costumes heb en nog een filmpje mis?? vond het egt een meesterlijke game dit is eindelijk weer eens een game waarvan ik zeker weet dat ik er alles uit wil halen. heb me er erg mee vermaakt.
Ja, dat klopt. Er is namelijk een Light Side Ending met een eigen pakje en een Dark Side Ending met een eigen costume.
Is deze nou wel aan te raden? Lijkt het een beetje op God of War 1 en 2? Want die vindt ik heel erg cool. Heb je ook meerdere lightsabers? En heeft de game ook nog een beetje herspeelbaarheid? En het belangrijkste, is het leuk om te spelen?