Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ziet er goed uit!!! Ik snap dus niet dat Konami zelf zoiets regelt ;)

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Omdat ze dat niet MOGEN, maar met de edit optie kan je daar omheen natuurlijk, en verspreiden van die option file mag ook

Alleen MS/360 gaat dat niet (nou ja, hack/mod/export misschien wel) en Konami kan NOOIT die option file als DLC aanbieden, want tsja, dan had je dat ook direct in de game kunnen stoppen.

Dus ALS je die licenties enz echt belangrijk vind en niet zelf wil doen (maar zo'n option file wil downloaden) dan moet je idd voor de PS3 gaan.

Edit: maar het staat je vrij om het zelf allemaal te 'editten'. Heb dat nooit gedaan, geen flauw idee hoeveel werk dat is??

Edit2: Ziet er idd goed uit. PES2009 ga ik ook checken natuurlijk:)

Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat doen ze nu, ze geven WENB/PESfan als eerste review copies, zodat zij ermee aan de slag kunnen en zodat je op de release datum de option files kan downloaden. Maar Konami mag het zelf niet direct doen, omdat ze de rechten niet hebben.

Moet jij toch weten...

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, je hebt een Xport of Xsata nodig om een 360 optiefile op je Xbox te zetten. Dat is legaal; heb ik nagevraagd bij Xbox helpdesk.
    PESfan gaat optiefiles voor de 360 ( en de andere consoles ) maken.
    Ik heb zelf die Xport al besteld:
    http://uk.codejunkies.com/Products/XB360-Xport__EF000191.aspx

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel prijzig. Kunnen mensen die een elite hebben niet gewoon hun data migration kit sturen? Dat iedereen hem eventjes leent, option file erop en klaar ben je ;)

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^ en ^^ ... is er ook niet zoiets maar dan met een memorycard ipv via je hdd. Op mijn ouwe xbox had ik zo'n ACTION REPLAY memcard + usb lezer, daar kon je destijds ook mee klooien (game saves e.d.)

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES09 krijgt een 8.5 opIGN...vind ik knap\o/,zeker nadat ie door bijna de hele game wereld de grond in getrapt is!!!!!En dit is UK....hier krijgt hij dan vaak ietsjes hoger.

Alleen maak ik me ernstige zorgen over de volgende opmerking:

8.0 Lasting Appeal
    It’s a shame that online disappoints yet again, but Master League is present and correct plus Become a Legend definitely has legs.

Maar dit is weer top|:

9.0 Gameplay
    Restored to the glory days of PES’s gone by, it’s as gracious as ever and a constant delight to play.

8. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik wist het wel en maak me ook totaal geen zorgen, ook deze zal weer helemaal verrot gespeeld worden!

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!!!!!!

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Heb er ook zin in, zeker met die optionfile, ziet er echt goed uit die plaatjes van Chelsea en Arsenal.

Volgende week lekker de winkels afstruinen \o/

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    alleen online zijn ze nog niet over te spreken.. f*cking konami doe er wat aan anders pak ik ook het minder fijne fifa.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat het spel een 8.5 vind ik helemaal niet zo spannend. Want er staat dat het online gedeelte weer zuigt. En dat vind ik nou net het meest belangrijke.

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    IGN:
    With the on-pitch action restored to its former glory, it's a shame that PES 2009 stumbles somewhat at the final hurdle. Last year's online component of PES was simply unplayable, with lag sometimes teleporting the ball the length of the pitch, reducing games to a test of the player's psychic ability. This year things have improved dramatically and now it's playable, though thanks to some persistent if not excessive lag problems it's still not a patch on playing against someone sat next to you. Throw in the added rigmarole of Konami's arcane ID system and you've got an online mode that's a bit laughable when pitted against FIFA's sturdy servers.

Graphics
    PES never feels like it’s truly embraced the HD generation and this is no exception – at least the frame-rate remains solid when playing offline.

Neem hierbij in acht dat IGN altijd PRO KONAMI / PES IS: ONLINE IS RUK

GEEN PES voor mij dit jaar; weet je hoe erg dat is?

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    pffff nou zeg ........

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe kunnen ze in de testfase al oordelen over online?
    Dit is het meest recente nieuws van twee moderators van PESfan met de Xbox version:
    http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=207313&page=62
    Post #929

16. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    omdat ze wellicht online gespeeld hebben?

We kunnen kosten wat 't kost wel willen dat PES goed is, maar de feiten liegen niet vrees ik.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Natuurlijk hebben ze on-line gespeeld, maar iedereen weet dat in de testfase de zaken on-line nog helemaal moeten worden afgesteld. Ze hebben ondertussen ook al een nieuwe server geinstalleerd ( kan je zien aan de server-version en Caniggia heeft dat nageplozen ).
    Dus ja, als je in de testfase on-line gaat spelen krijg je natuurlijk waardeloze resultaten...

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Goed om te horen

19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Han ik herken jouw 'redden wat er te redden valt c.q. tegen beter weten in dingen willen c.q. wishfull thinking-gedrag' heel goed, alleen heb ik die fase net verlaten. Ik zit inmiddels al in de rouw-fase: heb fifa 09 gekocht en dat is fantastisch; ik rouw echter om de niet meer bestaande PES-heerschappij. Die mis ik wel...

Maar goed, wie weet wijst de praktijk de komende week uit dat PES online wel goed is (zal wellicht wel een patch beloofd worden) en schakel ik zo terug naar PES.

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee Hanterp...de Xboxlive vision werkt met de BAL mode toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina