Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dat valt wel mee, maar ik zie mensen afhaken om de verkeerde redenen en dan reageer ik even om met argumenten aan te geven waarom die redenen verkeerd zijn.
    Anderen die de Xbox-versie hebben getest geven toch ook aan dat het goed is? Kijk post #1015 maar na.... dat ben ik niet; dat zeiden moderators van een gerenommeerde site, dus niet zomaar weggooiers. Verder heeft dat IGN-interview het over Koanmi-ID's, wat betekent dat ze de PC of de PS3 versie getest hebben, en niet de Xbox versie die dus op dit moment in orde is.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die werkt!

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat ik leuk vind aan Fifa09 (naast dat het gewoon een goede game is) is dat ik 60E heb uitgegeven aan 'iets nieuws' ... bij PES09, hoe goed hij ook wordt, heb je toch het idee dat je 60E uitgeeft aan iets wat je ongeveer al had (lees PES08, PEs6, PES5 etc.)

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je fifa 08 had dan heb je dat gevoel ook...... :confused:

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je wilt niet begrijpen wat ik bedoel:)

Fifa08 was toen nog geen optie voor mij ... times have changed en Fifa09 was WEL een optie voor mij (voor mijn 60E)

Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=199117

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap je punt wel hoor :). Kijk fifa is nu heel erg vooruit gegaan kwa gameplay (de rest was al goed). Het voelt nu als een geheel nieuw product en pes blijft enigzins hangen kwa gameplay. Maar komt dit niet ook, omdat die al redelijk goed was?

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ja, maar veel gamers hebben het gevoel 60E te betalen voor een 'roster update' + dat een aantal zaken dan ook nog niet werken.

Strikt genomen is bv Vegas2 de betere game, maar ga dat niet tegen Vegas1 bezitters vertellen, die hebben van alles aan te merken op Vegas2. Van Vegas1 werd ik lyrisch, maar Vegas2, tsja, dat was meer van hetzelfde (maar wel voor 60E)

Wat dat betreft zou (ik zeg ZOU) Konami een aardige joker kunnen uitspelen door PES2009 voor midprice te verkopen. Zeg 40 Euro ... dan zou je zelfs Fifa09 fans weer lekker maken:)

Edit: Ooit had je op de oude Xbox de serie Ghost Recon. Daarvan werd het 2e deeltje, het juweeltje Ghost Recon:Island Thunder ook voor halfprice verkocht. 30E .... dat werd door iedereen toen heel erg gewaardeerd (volgens mij deden ze dat met GR2:confused:S nog eens zo??)

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    goed verwoord. ik denk er precies zo over. neemt niet weg dat ik PES wel ga halen als online goed is. Het immers veel te lang geleden dat ik Boomer NL vernederd heb. }:]

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat probleem houd je natuurlijk altijd bij dit soort type spellen.... Ik vind de gameplay van pes nog gewoon beter en daarom kies ik voor pes. Allebei zou ik ze nooit kopen, maar als jij vernederd wil worden vind ik dat prima meneer Lekkerbek :).

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hoe kunnen ze nu nou nog in de testfase zitten wat online betreft? De game komt over 2 weken uit. En bij konami weten ze ook dat pes de afgelopen 2 jaar de grond werd ingeboord vanwege online. Als ze alles op orde zouden hebben dan zouden ze voor al die reviewers wel een lagvrije server kunnen opzetten, om aan te geven dat online dit jaar wel werkt.
    maar als het nu al lagged met die paar reviewers die online zijn geweest, wat moet er dan gebeuren als er 10.000+ mensen online gaan bij de release?

12. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    daarom vrees ik ook het ergste

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    iemand trouwens gemerkt dat het veld en spelers oppeens in hele lage resolutie en met weinig detail worden weergegeven tijdens een vrije trap? Tijdens replays is het veld ook soms in low detail. Op de ps3 versie is dit iig wel het geval. Hopelijk zit dit niet in de final release.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hully, heb je mijn posts 1021 en 1026 nu gelezen?

Verder is het de normaalste zaak van de wereld om nu nog on-line tests uit te voeren. Ik ben zelf programmeur en ik kan je zeggen dat alle gamesoftware bedrijven dat doen. Ook bij FIFA was dat het geval.

15. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha HanTerp toch je maakt je alleen maar meer belachelijk. En max jij moet niet zeuren, je bent net zo een pes fanboy maar nog steeds wil je niet toegeven dat FIFA09 bij vlagen beter is. Een beetje omheen draaien met je "totaalproduct" praatjes, grapjas.

Wanhopiger dan dit kan het haast niet. 8)

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja ok maar dan testen ze alleen de servers. Ze kunnen niks meer aan de game veranderen. En lag kan aan ook aan slecht programmeer werk liggen. Dus laten we hopen dat de huidige lag aan de servers ligt en niet aan de game zelf, want dan kunnen we weer meteen wachten op een patch, als die uberhaupt komt.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    AC/DC jij bent gewoon dom. Daar kan je verder ook niet veel aan doen. Op Gamefaqs EN op XBL heb je zo'n leuk filter/mute ... was dat op XBW ook dan had ik jou maar dan ook direct geMUTE.

Zo, nu het duidelijk is hoe ik over jou denk, zal ik daar verder geen worden meer aan vuil maken en je vanaf nu negeren. De enige manier om een TROLL het zwijgen op te leggen.

Goodbye AC/DC _0/

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Precies, ik heb ACDC nog geen ene keer kunnen betrappen op een contructieve bijdrage.
    Dom en irritant, wat een combinatie :D

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    [sarcasme]
    Als het lagged dan komt er een patch. Die komt op dvd en kun je een jaar later in de winkel voor 60 euro kopen
    [/sarcasme]

Iedereen moet die game gewoon niet pre-orderen en wachten op final resultst van het online deel. Zuigt dat, koop dan de game niet! Als er maar vaste kopers de game niet kopen, dan gaat er misschien een keertje een belletje rinkelen bij Konami.
    Ik ben er 1tje van die de game niet pre-orderd en zie een hoop vaste pes-klanten overstappen naar Fifa 09. Hoop dat het ze bij Konami wakker schudt.

20. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Hey Han, ik heb ze gelezen! Overigens is het ook zo dat als PES online goed is, ik hem direct koop hoor. Ben PES-fanboy eerste uur, alleen vind ik fifa heel gaaf. Heb net weer fifa gespeeld en daarna pesdemo en het verschil dit jaar vind ik erg groot. Fifa zit gewoon meer in dit jaar. Maar nogmaals is PESonline goed, dan haal ik die erbij.

Over die ACDC: laten we gewoon niet meer op die onaardige meneer/mevrouw reageren joh.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina