Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Psst, ook op XBW is er een negeerlijst. ;)

Ben trouwens erg benieuwd wat Konami af gaat leveren. FIFA 09 heeft mijn vertrouwen gewonnen. PES moet met een completer product komen om mijn vertrouwen te herwinnen. Maar met een paar competities die half/half een licentie hebben, wordt dat al lastig.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar als ècht iedereen dit doet, koopt niemand het spel en kom je dus ook niet te weten hoe het on-line is ;)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb het vanmiddag even gespeeld.
    Grafisch vind ik hem echt tegenvallen, zeker als je kort ervoor Fifa 09 hebt gespeeld.
    De spelers zelf vallen nog wel mee, maar er hangt zo een doodse, grauwe sfeer over het veld en het stadium met de bezoekers is nou ook niet je van het (vrijwel allemaal dezelfde characters met 3 kleuren shirtjes ofzo). Nou hoeft het niet per sé een grafische topper te zijn, maar de gebruikte, sobere stel en levensloze stadion komt enorm doods over.

Ben zelf geen PES-er, dus de controls snapte ik in het begin ook niet. Na 2 potjes had ik de controls nog niet helemaal door. Dan probeer je de bal weg te schieten, maar loopt ie hem zijn eigen goal in ofzo, of schiet ie ineens kroerdhard over de zijlijn, waarvan je denkt 'ok...'. Ander waarmee ik speelde wist de controls wel aardig en dat was te zien.

Fifa heb ik ook heel lang niet gespeeld, maar de controls daarvan, ook 2 potjes gespeeld, had ik sneller onder de knie en kwamen voor mij logischer over, evenals het gedrag van de spelers.

Wist wel dat leercurve van PES hoger was, maar toch, als leek zijnde zou ik voor Fifa gaan, of je moet PES echt een warm hartje toedragen, maar zelfs sommige PES fanboys stappen op Fifa over, omdat 09 opnieuw geen grote stap vooruit is, die Fifa wel maakt.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb zo juist ook weer even een paar of 10 X de demo gespeeld. echt het is toch wel onder maats allemaal. zeker het geluid ik vind allemaal wat matig poppetjes (want spelers kan ik ze niet noemen ) draaien houterig het voelt gewoon niet goed (t lijkt wel arcade? echt ik ben zeer teleurgesteld.

morgen gewoon weer fifa spelen helaas gemiste kans voor pes

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    OMG, ik word hier even geleveld ;)

Nouja, laten de diehards de game 2 weken na de release kopen en zo een signaal afgeven ;) Konami moet iig wakker geschud worden. En dan heb ik het niet alleen over online mogelijkheden natuurlijk ;)

Gameplay wise is de demo (en finald build denk ik daarom ook) wel goed. Maar het hele plaatje is zo mager.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    EDIT: Na wat tegenstrijdige berichten over de onlineplay heb ik de post die hier stond verwijderd.
    Er is in ieder geval wat lichte buttonlag ( 5-6 x per match van 10 minuten, wat niet zo veel is over een hele match gemeten).
    Ik wil echter volledig zijn en niet afhankelijk van de ene die zegt dat het lag free is en de andere dit over die button-lag zegt.

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind lag behoorlijk irritant in een voetbal game
    Dus ik lat deze game gewoon laggen ehh liggen

8. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Negeerlijst? Waar, kan ik eindelijk dan alle pesneukertjes muten.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en wij jou...

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wil Konami mijn bijdrage van € 60 weer hebben? Dan moeten ze volgend jaar:

- Op de proppen zijn gekomen met een nieuwe engine en een nieuw animatiesysteem
    - Mogen ze het komende jaar langs de velden gaan staan met opnameapparatuur voor de chants

Licenties boeien mij dan weinig, als het maar speelt zoals het hoort te spelen en de animaties niet meer zo verouderd zijn.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik helemaal met je eens Jows.
    Na jaren achter elkaar PES te hebben gekocht en gespeeld laat ik dit deel aan me voorbij gaan.
    Erg jammer dat er zo weinig vernieuwing is=(

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hem al in de winkels gespot?
    ;)

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Naar iemands openbaar profiel gaan. Daar kun je iemand op je negeerlijst zetten.

Kunnen we nu weer over PES ouwehoeren zonder al dat moddergooien.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zei iemand niet dat Media Markt hem al heeft, maar hem nog niet mag verkopen?
    Verder nog niks gezien.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het gister in MM Ede gevraagd, woensdag of donderdag gaan ze hem verkopen :D

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Heren, ik heb een reviewexemplaar binnengekregen. Eindelijk een keer op tijd...
    Als je vragen hebt, let me know... Moet nu helaas eerst even wat huishoudelijke hindernissen doorlopen, daarna zal ik kijken of ik jullie vragen kan beantwoorden....

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik las op WENB ( die ook een revieuwexemplaar hebben gehad ) dat de final build, ten opzichte van de demo, wat kleine grafische tweaks ( verbeteringen ) bevatte, is dit zo? zoja, wat precies?

2. mocht je online kunnen, hoe is dat? Xd

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    xbox of ps3?

in de demo zie je dat als je een vrije trap neemt de spelers in de muur heel weinig detail hebben. (ps3 versie) Wil wel weten of dit ook in de full versie zit.
    Want als dit al offline het geval is dat ze concessies in de graphics moeten nemen, wat zal er dan online gebeuren.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kun je ook online testen of kan het alleen offline?
    Zag ook al iemand in mijn Friend List PES '09 spelen.
    Ben benieuwd naar je / jullie oordeel. :)

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zo mijn huishuidelijke ergernis zit erop, zal even kijken of ik jullie vragen kan beantwoorden..... Tgaat om de 360 versie (Xboxworld.nl heh) ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina