Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je 60 euro niet een beetje veel voor een game?
    Met een bijstands uitkering kun je dit soort dingen niet betalen..
    Waarom moet het eigenlijk zo duur?
    Heb je gezien wat voor omzet M$ en co draait?
    Neemt niet weg dat hun gewoon recht hebben op centjes voor hun werk, maar je kunt het ook overdrijven.
    Maar WeeGee, heb je nooit eens een mp3 of film gedownload?
    Hypocriet noemen ze dat toch?

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik condemned aanraden? :)

3. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel even gespeeld en als je Oblivion leuk vind dan zal je fallout 3 ook leuk vinden. Ik ben niet zo van de post Apocalypse sfeer.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Koop hem dan bij play-asia of gamehubs, ben je voor een dikke 30 euro klaar. En werklozen moeten opzoek naar werk en niet 24/7 computer spelletjes spelen, dan kunnen ze daarna wel weer gamen ;)

5. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je het niet kan betalen moet je het niet kopen, ik ga ook niet lopen mekkeren dat ik met me goedbetaalde baan geen Ferrari kan kopen.

Bijstand is voor primaire levensbehoeftes bedoeld, niet voor luxe!

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik betaal graag voor kwaliteit waarmee ik dus 60€ vaak peanuts vind (Ik lees altijd genoeg reviews etc voor ik een game koop, heb dus ook vrijwel nooit een miskoop).

En met een uitkering geen 60€ kunnen missen? Met een uitkering zou je dan geen eens een XBox kunnen hebben... Laat staan die LCD-tv die 9 van de 10 uitkerings-patienten hebben.

Nu ga ik trouwens even van de erge gevallen uit zoals er bij mij in het dorp talloze rond lopen. Van die mensen die niet willen werken en zich voor elk niesje ziek melden, om vervolgens de hele dag in de tuin te gaan werken en het huis te verbouwen. Als je dan met een collecte langs komt, kunnen ze het geld niet missen, waarna ze weer vrolijk voor hun LCD TV'tje met Sport1 voetbal gaan kijken. Dat gaat er bij mij niet in hoor.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Broer heeft em binnen gehaald en gespeeld...ik heb hem gelijk gezegd dat ik er niks van wil zien...ik wil verrast worden wanneer ik die game koop eind van deze maand. En niet dat ik al weet hoe de game begint...met deze game zal het de Oblivion kant opgaan....alles uitproberen, tegen iedereen praten, heel veel rondlopen en exploren....en dan waarschijnlijk (hangt ervanaf of het weekend is of niet tegen die tijd) gewoon tot 5 uur of nog langer doorspelen :p.

Ik heb de game tijdens een Fallout 3 pers event gespeeld en dat was gewoon voldoende...ik weet genoeg , hoef ook geen filmpjes meer te zien en ook geen videoreviews straks...nope!!!! :thumbs:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er eigenlijk iets van vervoer in, want als het zo groot is als Oblivion dan wil ik wel een geavanceerde versie van een paard? Ik heb op filmpjes nog niks gezien.

10. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon fast travel. Als je een plaats bezocht hebt kan je de volgende keer op de world map op die plaats klikken en dan ben je er

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus niet zoals Oblivion dat je er met je paard ook kan komen?

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, geen beesten of voertuigen nee. Opzich wel jammer..want een dune buggy ofzo had best gepast in deze gamewereld.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    MS en co?

Ieder spel kost 60 euro in NL in de standaard winkels. Deze spellen worden door allerlei ontwikkelaars ontwikkeld. Die 60 euro is om hun kosten te dekken, hun werknemers te betalen en winst.
    Dat sommige bedrijven het beter doen als anderen en meer winst maken komt omdat ze games maken die veel mensen willen kopen.

Ik weet niet of jij op school zit of werkt, maar stel dat je automonteur bent bijvoorbeeld.

Ik vind een auto reparatie erg duur, maar als jezelf monteur bent vindt je het toch fijn dat je geld krijgt voor je werk. En jouw baas moet ook zijn huur en onkosten betalen en er daarna van rondkomen.

Sowieso zoals eerder gezegd is gamen een luxe. Mensen in arme landen (oost europa, azie, afrika etc.) kunnen ook geen xbox games veroorloven.

Dat is het leven sommige mensen hebben veel geld, gaan 3 keer op vakantie, hebben 2 auto's en een groot huis.

Anderen moeten elk dubbeltje keren

En wat betreft de prijs van games:

Games zijn relatief goedkoper geworden dan alle andere producten. Vergelijk eens de prijs van een brood uit 1990 met nu. Of dat van een biertje in de kroeg.

Games kostten in 1990 voor de NEs en Sega ook al 129 gulden. Dat is omgerekend precies 60 euro.

Dus games zijn niet duurder geworden terwijl wij wel meer zijn gaan verdienen in die 18 jaar. Daarnaast kun je zoals ook eerder gezegd bij internet winkels vaak goedkoper je games kopen. Of je wacht even tot ze afgeprijst zijn of koopt ze via de x-bazar

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, jammer dat er geen vervoersmiddel in zit... Kijk van alle games die ik er komen wel het meeste uit naar deze! Nog 20 daagjes :)

15. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gast, ik durf die game niet eens in mijn 360 te stoppen, wat ? ik durf hem niet eens te kopen. :+

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geen voertuig? Bummer...had idd toch wel soort van vervoersmiddel gehoopt...

18. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Een gast uit mijn lijst die bij een gameszaak werkt, speelt deze game al een aantal dagen. Echt frustrerend om te zien 8)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Laten we dat maar niet doen. Mensen die hun games wel eerlijk kopen, die mogen impressies geven! Ongeacht bijstandsuitkering of wat voor excuus iemand ook maar kan verzinnen om wel te mogen downloaden.

20. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok sorry wist niet dat om een impressie vragen ook tegen de regels was :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina