Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je Daxter tegenvallen? Ik zat te denken om die te halen. Hoelang duurt het voordat he hem hebt uitgespeeld?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het nog steeds een geweldige game! Als het goed is is het rond de 8 tot 10 uur.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een paar dagen terug een PSP overgenomen van een vriend van me.

Leen nu het ene na het andere spel van me werk, en heb nog een stapel games van hem gehad.

O.A. Fifa Street 2 (wel leuk) GTA Liberty City Stories (sterk!) en nog wat oudere games, weet niet precies.

Heb nu Fifa 09 en Crash Bandicoot: Crash of the Titans geleend van me werk. Fifa speelt leuk, zit haast te twijfelen die te halen. Crash Bandicoot is voornamelijk jeugd sentiment, maar is een heerlijke platform game..

Mijn vraag nu, wat is een absolute musthave voor dat kreng?

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    God of War Chains of Olympus! _O_

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besloten om een PSP te kopen. Ik wil hem graag nieuw hebben en geen 2e hands. Nu zie ik bij Bol.com PSP lite + GOW en GTA voor 199,-. Wat denken jullie?

Wat raden jullie mij aan en af? Waar kan ik goedkoop geheugen halen? Zijn er andere sites met een mooie PSP bundel?

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Locoroco. :cool: En e.v.t. Burnout.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nog wat aanraders:

-Killzone Liberation
    -Tekken Dark Resurrection
    -Loco Roco
    -Everybody's Golf
    -GTA Vice City Stories
    -Secret Agent Clank
    -Ratchet and Clank Size Matters

Misschien zijn de volgende packs wat voor je:

Pack 1
    Pack 2
    Pack 3
    Pack 4

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die packs heb ik gezien op m'n werk. LocoRoco is me volgens mij te vrolijk, maar ga ik even proberen. M'n probleem met dat ding is dat spellen me snel te donker of onoverzichtelijk zijn op dat kleine beeldscherm :+ Ben sowieso veel meer een grote console gamer.. Kan ook zomaar zijn dat ik dat ding over 2 weken weer door ga verkopen om een X360 te kopen, die kosten tegenwoordig ook niks meer 8)

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij AUB helpen! Ook met het type PSP. Ik lees over verschillende types. Dus R en L versie ofzo... Waar moet ik opletten? _O__O_

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    op dit moment is alleen de slim&lite op de markt. De 2000 versie. Als je even een maand wacht dan komt de 3000 versie uit, met een sterk verbeterd scherm. De prijs zal ongeveer hetzelde zijn als de oude s&l.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    sterk vebeterd scherm, maar daarmee gaat de batterijduur weer achteruit.. kan maar niet begrijpen dat ze dat ook niet gelijk verbeteren zodat de speelduur hetzelfde blijft of zelfs langer

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ach, ik speel altijd met een grip waar ook een accu inzit, dus van de kortere speelduur merk ik weinig.

13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De 3000 versie komt toch morgen 15 oktober uit. :confused:

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Iemand hier die Fifa 09 al heeft? Er zijn nog bijna geen reviews van...

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja die 3000 versie is nu uit, wil eentje gaan kopen alleen dan zonder camera erbij, maar die kan ik niet vinden

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb hem al een tijd op mijn PSP staan. Ben al een tijdje bezig met het spel, en ik moet zeggen dat het een tof spelletje is, ook op de handheld. Speel de Engelse versie.

Graphics zijn voor een PSP game wel in orde. Verwacht geen HD graphics, of bijvoorbeeld een herkenbare speler van Volendam. Op gameplay gebied vind ik hem beter spelen dan FIFA 08 voor de PSP.

De manager mode is uitgebreid. Ben 1ste seizoen begonnen met Ajax en die heb ik vanochtend vroeg uitgespeeld. Ga nu 2e seizoen beginnen met een andere club.

De 'Be A Pro' mode zit ook in de PSP versie. Erg leuk uitgewerkt, jammer alleen dat je niet, zoals wel in de console en PC versie kan, je je eigen personage kan creëren. Verder wel leuk om te spelen.

De moeilijkheidsgraad vind ik ook niet helemaal in balans. Zo is beginner helemaal simpel, is amateur ook nog te doen maar semi-pro (geloof ik) is opeens heel veel moeilijker dan eerder genoemde, om nog maar te zwijgen over de moeilijkste moeilijkheidsgraad.

Hou je van voetbal, en speel je vaak op je PSP dan kan je deze game gerust halen. Zag hem trouwens bij Dixons staan voor 36 euro :)

17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    kan je bij de psp 3000 ook video chat doen met mensen gewoon op MSN?
    want anders haal ik de 2000

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
  19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben al een tijd in het bezit van een soort gelijke hoes. Degelijk ding voor die prijs, beschermt goed. Nadeel is alleen dat de PSP alleen wat dikker aanvoelt, wellicht dat dat te maken heeft met het feit dat ik nog steeds de PSP Fat gebruik. Verder nooit problemen ondervonden met het bewegen van de analoge stick.

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    klopt maar te dun is ook niet fijn, en weet niet of dat ding ook op de Slim psp kan.

(bol.com waar ik m wil bestellen)
    Dit geweldige pakket bestaat uit:

* PSP Slim & Lite 3000 in een zwarte uitvoering
    * Speciale Skin ter bescherming van de PSP
    * Go!Cam camera
    * Go!Edit en Go!Messenger gratis downloadbaar

wat wil die "skin" zeggen? is dat een hoesje voor de PsP of zon plakplaatje op het scherm

edit: zou iemand alsjeblief kunnen vertellen of er ook een Core pack van de PSP-3000 in europa verschijnt? ik wil namelijk het liefste die camera er niet bij

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina