Sjacco's Herfstvakantie Challenge DOE MEE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 11 okt 2008.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Title: Sjacco's Herfstvakantie Challenge

Winner's Reward: Bragging rights!

Duration: 14 days

Start: Maandag 13/10/2008

Komende twee weken heeft iedereen (naja, de meesten) herfstvakantie! En dus waarschijnlijk ook meer dan genoeg tijd om flink wat te gamen! Dus bij deze gewoon voor de fun en de gezelligheid een challenge voor in de vakantie :thumbs:!

Uitleg en paar regels:
    1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

De challenge zal ZONDAG 12/10/08 's avonds gelaunched worden, zodat we maandagochtend kunnen beginnen, dus ben er op tijd bij!!

Let op: ook al heb je pas over een week vakantie, dan moet je wel NU al de challenge joinen!!

IEDEREEN KAN EN MAG MEEDOEN!! Er valt niks te winnen, het is enkel voor de fun en de bragging rights! Dus iedereen, doe gewoon mee, want meer dan inschrijven en gewoon gamen hoef je er niet voor te doen *)!!

DE CHALLENGE IS GELAUNCHED!!

ZIE HIER

UPDATE:

- De challenge wordt VANAVOND gelaunched en gaat dus maandagochtend van start!!

- Om het nog wat leuker en spannender te maken, zullen er twee teams samengesteld worden die tegen elkaar zullen strijden om de meeste punten!
    Deze teams worden samengesteld dmv de xboxworld verloter, en gebeurt dus willekeurig!

De teams!

Team Valentiney
    NL Appelmoes
    Melted Forest
    Atmaxar
    Rydan
    HybridTheory85
    Xboxgamernr1
    Ypuh
    DulleNL

Team SjaccoPopino
    Shad0w NL
    Spaulding ST
    Nathanael H4L
    Dazlindragon
    DeltaJ88
    No Limit NL
    jansen007
    MaJya

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    I'm in.
    Again :cool:

edit wtf zeg: ' Sjacco's Herfstvakantie Challenge DOE MEE! '
    Het is een XBOXWORLD challenge hoor! :eek:

Je bent niet de enige die mee doet. :+

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gaat dit een gewoonte worden, dat jij binnen vijf minuten gejoind bent :9?!
    Maar nee hoor, het is dit keer GEEN Xboxworld Challenge!!! Die zijn altijd de eerste vrijdag van de maand ;)! Dit is gewoon een challenge die ik voor in de herfstvakantie heb gemaakt voor de fun :)! Iedereen (NL) welkom dus!!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    5 minuten is mijn deadline. :eek:
    Geen XBW challenge dus.. Ga je dit dan ook nog op andere fora promoten?
    Eens kijken hoeveel deelnemers we kunnen krijgen. ;)

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ben niet echt van plan om m op andere fora te promoten, ook omdat xbw het enige Nederlandse xbox forum is waar ik kom! En ik vind t wel zo leuk als er alleen maar Nederlanders mee doen! Maar als jij bekend bent op andere Nederlandse xbox fora, mag je m van mij best promoten!

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou het op alleen XBW'ers houden. I'm in.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zal me zometeen ook weer aanmelden.
    Waar ik vorige week alleen nog FIFA09 speelde ga ik in deze 2 weken voor FIFA09, Dead Rising, Lego Indiana Jones en Saints Row 2! :cool:

8. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    miss leuk om eens een team challenge te houden en dan te kijken welk team de meeste score bij elkaar haalt?...

Mocht dat er komen doe ik wel mee is ook leuker ;)

Kwil dan ook wel teamleader zijn. en dan bijv 2 teams zodat je echte concurrentie krijgt ;)

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    me@mee doet mode

10. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    ikke doe mee :D dit keer wil ik minimaal een top 3 positie ;) (naja willen= hopen ;) )

@ een team challenge dan SjaccoPopino kom ik er bij jouw wel bij

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    :thumbs:

Had dit idee zelf ook al in mn hoofd! En dan zat ik dus te denken aan een Team XBW vs. Team GsA Challenge! Eens zien wat die opscheppers (Reptile dan, zie hier) presteren ;)!
    Maar van mij mogen er bij deze challenge ook teams gemaakt worden hoor! Dan wachten we gewoon tot vlak voordat ik m launch en maken we dan ff twee teams!

12. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hou het gewoon binnen XBW en inderdaad 2 teams maken van de spelers die zich aanmelden en dan gewoon een mix doormiddel van lootjes anders zit iedereen bij elkaar en de teams moeten wel in balans zijn ;)

13. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas.

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nou ik wil toch echt een keer een challenge tegen de GsA hoor! En ik denk xerofox en Ypuh ook wel (misschien andere ook nog)!
    Maar als iedereen het goed vind dan kunnen we voor deze challenge idd wel ff twee teams maken! Doen we dat gewoon met de xboxworld verloter!

Doe eens een keer mee dan ;)!

15. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe weer mee :D

16. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het goed ;) loten we dan ook voor het teamleaderschap ;)

17. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dat misschien wel willen,maar reptile zit niet bij de gsa en kan dus ook niet voor hun beslissen.
    Overigens is er geen van de gsa leden lid van xbw en weet dan ook niks van die gehele challenge af.

Verder waarom zou je het leadership loten als je gewoon de teams zelf kan laten beslissen.

strax is iemand de leader terwijl hij dat nieteens wilt zijn....

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom eindigen die challenges altijd net te vroeg (of beginnen ze te laat) 8)
    Net even 185 punten binnengehaald.

Maandag zou deze beginnen? Dan game ik morgen ff niet. Even wat punten proberen te bewaren. :cool:

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maandagavond launched hij hem, dus Dinsdag kan je pas gamen dan! :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan laat maar zitten.
    2 hele dagen niet gamen?! Ongehoord! :eek:

:+