Nou, mijn eerste indruk is... MWOAH...
Online kon ik overigens nog niet.
Ik vind het vooral bij regen ERG donker en bij replays ziet het er minder scherp uit (vooral het gras dat mij de normale camera juist netjes is).
De gameplay is verder wel goed hoor, al irriteer ik mij eraan dat ik niet meer de rechter stick kan gebruiken als ik de keeper ben. Ik kan hem dus niet de andere kant op passen als ik dat wil. Hij gaat dus altijd zijn eigen kant op. Manueel is het wel handiger, dan je hem gewoon een kant op kunt drukken om te passen. Dat werkt wel lekker....
De kleuren vind ik erg veel contrast hebben. Oranje ziet er bijv. meer uit als rood. Ik vind het er grafisch zogezegd niet heel erg goed uitzien. Het is iig niet beter dan de demo. Ik had veel meer verwacht van de weerseffecten. Tjah, je hoort bliksem als je speelt in de regen....
De Be A Legend modus vind ik ook tegenvallen. Er wordt totaal niet aangegeven waar je heen moet gaan, je kunt ook niet om de bal vragen. Alles gaat automatisch. De AI is daarentegen wel veel beter dan bij FIFA09, maar ik vind de Be a Pro modus bij FIFA09 veel beter uitgewerkt met punten als je iets goed doet e.d. Dat zie je hier niet (maargoed, ik heb alleen de scoutwedstrijd gespeeld). Ook de camera blijft jou volgen i.p.v. het spel. Ik wil juist meelopen met de camera.
Offline was de wedstrijd redelijk spannend en wel leuk om te spelen. De verbeterde stadionchants merk ik btw weinig van.....
Naja, ff heel kort, want ik moet mijn gtitje ff wassen, dus hier moeten jullie het even mee doen....
Klik om te vergroten...