Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, inderdaad, dan willen we van jou wel weten hoe on-line is :)

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar had ik al fifa erbij gekocht omdat pes niet goed was. Ben bang dat het dit jaar alleen maar fifa word want zit daar nu heel goed in. Ben echt jarenlang pesfan geweest maar als online weer kut is dan houd het op. Volgend jaar een volledig nieuwe deel maar dat zie ik niet gebeuren!

3. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Servers zijn nog niet werkzaam. Het online-gedeelte werkt helaas dus nog niet.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is niet waar, want PESfan heeft deze Xbox copy al een paar dagen en ze hebben al een aantal potjes on-line gespeeld. Wat wèl zo is, is dat ze dat vanmorgen niet konden omdat ze er een foutmelding op kregen ( servers unavailable ) toen ze on-line wilden. Dus gewoon even blijven proberen ;)

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  5. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
  6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, okay. Ik heb inderdaad alleen vanmorgen proberen online te spelen. Met een beetje geluk kan ik in de loop van de dag wat online gamen :).

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nou, mijn eerste indruk is... MWOAH...

Online kon ik overigens nog niet.

Ik vind het vooral bij regen ERG donker en bij replays ziet het er minder scherp uit (vooral het gras dat mij de normale camera juist netjes is).

De gameplay is verder wel goed hoor, al irriteer ik mij eraan dat ik niet meer de rechter stick kan gebruiken als ik de keeper ben. Ik kan hem dus niet de andere kant op passen als ik dat wil. Hij gaat dus altijd zijn eigen kant op. Manueel is het wel handiger, dan je hem gewoon een kant op kunt drukken om te passen. Dat werkt wel lekker....

De kleuren vind ik erg veel contrast hebben. Oranje ziet er bijv. meer uit als rood. Ik vind het er grafisch zogezegd niet heel erg goed uitzien. Het is iig niet beter dan de demo. Ik had veel meer verwacht van de weerseffecten. Tjah, je hoort bliksem als je speelt in de regen.... :p

De Be A Legend modus vind ik ook tegenvallen. Er wordt totaal niet aangegeven waar je heen moet gaan, je kunt ook niet om de bal vragen. Alles gaat automatisch. De AI is daarentegen wel veel beter dan bij FIFA09, maar ik vind de Be a Pro modus bij FIFA09 veel beter uitgewerkt met punten als je iets goed doet e.d. Dat zie je hier niet (maargoed, ik heb alleen de scoutwedstrijd gespeeld). Ook de camera blijft jou volgen i.p.v. het spel. Ik wil juist meelopen met de camera.

Offline was de wedstrijd redelijk spannend en wel leuk om te spelen. De verbeterde stadionchants merk ik btw weinig van.....

Naja, ff heel kort, want ik moet mijn gtitje ff wassen, dus hier moeten jullie het even mee doen....

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi verhaal JOWS, maar dat verhaal over contrast lijkt me toch echt een probleem met je eigen instellingen. Anyway ik ben zeer benieuwd geworden :D

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dus de kleuren zijn anders dan bij de demo?
    Verder, kan je bij BAP niet via de rechter schouderknop om de bal vragen?
    Ik hoop dat je later nog een paar keer probeert on-line te komen en dat het dan lukt :)
    Dat de camera je blijft volgen of niet is instelbaar volgens iemand van PESFan:
    Ik ben benieuwd naar meer info :)

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Contrast is ECHT geen probleem met mijn eigen instellingen.... Alle games zien er prima uit.... Ik vond het er gewoon niet goed uitzien, terwijl ik PES altijd wel neutraal vond kwa kleurgebruik.... Nogmaals, de wedstrijd in de regen in de Arena :p vond ik veel en veel te donker... Zal eens kijken hoe het eruit ziet in een ander stadion....

@Han, ik heb allerlei knoppen ingedrukt tijdens Be A Legend... Zal de handleiding ff checken....

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ziet er goed uit!:)

maar Jows fijn dat je een eerlijke eerste indruk gegeven hebt. Nu weet ik zeker dat ik deze game niet ga kopen. dank daar voor.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoi Appie,
    Ik heb me in de afgelopen weken positief opgesteld naar PES 2009, soms té positief.
    Toch hoop ik dat je met me eens bent dat veel nieuwtjes en geruchten die ik aandroeg later bijna altijd bleken te kloppen. Daarom hoop ik niet dat je met die opmerking over 'eerlijke indruk' naar Jows toe bedoeld dat mijn posts op jou een oneerlijke indruk maakte. Ik heb hier namelijk zo vaak mijn mening gegeven dat ik ergens het gevoel heb dat je onderbewust een beetje naar mij verwijst.
    Of zie ik nu spoken? :D

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54

Je ziet spoken. Je levert steeds fantastische en constructieve bijdragen aan dit foum (en evoweb), en dat je dan PES met een beetje roze bril bekijkt, so what?

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, sluit hem dan ook! Wie A zegt, moet B zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina