[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ontwikkelaar: Gearbox
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Tactical Shooter
    Releasedatum: Reeds verschenen
    Demo: Beschikbaar op Marketplace

Info:

Met Brothers In Arms Hell's Highway betreedt de op teamwerk gebaseerde, veelgeprezen WOII-shooter de wereld van de next-gen games. De game bevat de kenmerkende graphics en het geluid van de gamereeks, geavanceerde gameplay-onderdelen en een vernieuwd online spelonderdeel. Met de meeslepende verhaallijn, ongeëvenaarde authenticiteit en intense teamactie van de gamereeks als basis, word je in Brothers In Arms Hell's Highway midden in Operation Market-Garden gedropt, de grootste luchtoperatie van de Tweede Wereldoorlog. Vecht met Matt Baker, Joe Hartsock en de rest van de 101st Airborne Division om "Hell's Highway" te openen, in een riskante poging om de oorlog snel te beëindigen.

Brothers In Arms Hell's Highway bevat echte next-gen graphics in een intense, op actie gebaseerde reconstructie van de waargebeurde geschiedenis, die je als soldaat beleeft. Je krijgt bevelen van het hoofdkwartier, gaat op patrouille, zoekt de vijand en zet een verwoestende aanval op poten. Voor het eerst is het vinden van de vijand voordat die jou in de gaten krijgt, ook deel van de opdracht.

Het nieuwe personage-ontwerp zorgt voor zeer realistische, pratende, bewegende en denkende personages. Als echte wapenbroeders gaan de personages interacties aan met jou en elkaar, tijdens onder meer het uitwisselen van munitie, het helpen van de gewonde bondgenoten en het bemannen van door teams bediende wapens. Als leider van de eenheid leer je je maten tijdens de operaties goed kennen. Elk personage heeft een eigen persoonlijkheid en achtergrond, en ontwikkelt zich gedurende het verhaal. Je kunt ook wapenteams gebruiken en aanvoeren. Machinegeweerteams creëren heftige kogelregens, bazooka-teams verwoesten gebouwen en tanks, en mortierteams bestoken de vijand van een afstand.

• In het compleet nieuwe multiplayer-onderdeel kun je grote multiplayergevechten aangaan met tientallen spelers aan elke kant. De intensiteit en toegankelijkheid van een Deathmatch wordt hier gecombineerd met de team-gameplay die Brothers in Arms so populair heeft gemaakt

Reviews

Filmpjes

[GT]40244[/GT]

[GT]40012[/GT]

[GT]39277[/GT]

[GT]38415[/GT]

[GT]35316[/GT]

Killroys en Recon Locaties

Achievements

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet wachten op deel 4.. Battle of the Bulge!

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um nu en vind het erg tof! maar ik snap dus dat squad kiezen niet :confused: Ik zit nu met assault team en mg team, maar ik druk dus op b en dan komt de hele tijd mijn mg team bij me staan...hou ik b ingedrukt terwijl ik naar assault kijk krijg ik hun eindelijks! verplaats ik hun waar ze heen moeten moet ik weer mg team hebben en dan lukt het weer niet...iemand enig idee hoe of wat? vind dat uit leg schermpje ook maar prut....

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet met je D-pad kiezen. Links is je 'Base of Fire squad', boven is je MG of Bazooka squad en rechts is je Assault squad.

5. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je 1 keer op b drukt wissel je van team, als je hem ingedrukt houdt komt het team dat je hebt geselecteerd bij je.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ah kijk! dat stond er dus niet bij...ik zat ook al te drukken op die knoppen..maargoed ben er nu dus uit! Dankjullie wel!

7. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem :)

8. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem vergeleken met de voorgaande delen ècht zwaar prut!
    Ai is om te huilen! Je squad neemt gewoon de kortste weg als je ze bij je roept, om vervolgens gewoon neergeknald te worden..
    Het ziet er ook niet mooi uit voor een 360 game.
    De gezichts animaties lijken nergens op, die waren jaren terug in half life 2 al van veel betere kwaliteit!
    Verder vind ik de omgevingen nou ook niet om te gillen en het "in de verte effect" van gebouwen buiten het level slaat helemaal nergens op..
    Het verhaal is knullig, de stemacteurs lijken op de voiceovers van een tell-sell reclame en de lange cut-scenes voegen niets toe en halen je compleet uit het spel.
    Ook het gevoel van oorlogs drama is er ook niet meer zoals in de vorige delen.

Zonde want met de vorige delen heb ik me echt goed vermaakt.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik verwacht 1 deze dagen BIA< ik vroeg me af...

hoelang ben je ongeveer bezig met het uitspelen van dit spel en hoe zijn de achievements is het een beetje makkelijk om 650gs+ te halen?

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er zeker bijna 15/20 uur over gedaan om hem uit te spelen. Hierna heb je ongeveer ook al 650GS gehaald.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @Andy01: Ik ben nog maar in het begin en ik vind het toch wel erg gaaf hoor! En dat met de ai heb ik nog niet gezien? of het moet mijn schuld zijn geweest omdat ik dus perongeluk ze vlak voor de vijand plaats....En ik vind het ook gewoon erg tof om nu in nederland te spelen, ik moet zeggen ik vind het er goed uit zien/speelt leuk even wennen dat met die units maargoed dat was ook bij de vorige delen en tja ik vind spel erg gaaf en dan moet ik de multi nog proberen!

12. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht er in het begin hetzelfde over als Andy01, kwa graphics dan.

De AI van je medestanders is schieten, dus moet je ze als zodanig gebruiken. Laat ze van dekking naar dekking rennen maar wel onder dekkingsvuur.

Nu ik er wat verder inzit vind ik hem toch weer erg vetjes hoor. Merk niet veel van de mindere graphics, naja of het maakt me niet veel uit :D

Baal alleen dat ik die Sniperrifle van die knakker in de kerk niet kon pakken :'-(

:b:

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok thx, en maakt het voor de achievements uit of je het op casual of veteran speeld?
    kan je alle achievements ook op casual scoren?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wie heeft die killroy code?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    4V35JZHQD6 invoeren in het hoofdmenu bij he code menu. :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mensen die nog aan het twijfelen zijn om de game te halen, de demo staat op Marketplace.

18. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Een heerlijke speelbare demo, vooral de bediening valt mij reuze mee... :thumbs:

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    heb net het spel binnen, vindt het een leuk spel om te doen. Vindt het wel jammer van de graphics 3 jaar over gedaan en dan nog dit laten zien. Maar voor de rest werkt alles goed

20. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is fantastisch, maar tegenover de vorige delen een hele teleurstelling. De vorige delen staan in men collectie en behoren tot een van men favoriete shooters. Maar toen ik gisteren begon met de demo zat ik helemaal te knoeien. Sprinten en draaien werkt blijkbaar niet. Je kan dus enkel voorwaards rennen. Op grafisch vlak is het een hele teleurstelling. Wat 2 à 3 jaar nog mooi leek, is het nu niet meer. Helaas, het vervolg gaat niet aan men gamecollection toebehoren desondanks ik me wel geamuseerd :)

Deel Deze Pagina