Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Yep deze wordt nog beter:

TEKKEN 6 - Bloodline Rebellion:

TEKKEN 6 Console Teaser HD:

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Tekken stond altijd gerand voor een lekker potje rammen, dus ik kijk ook naar deze titel uit. Omdat ik beide consoles heb maakt het niet zoveel uit waar ie op uitkomt... waarschijnlijk ga ik voor de versie met de beste MP opties.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Denk je dat daar inhoudelijk verschil in zit? Of doel je meer op een handige lobby en matchmaking opties?

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik weet het eigenlijk niet. Misschien zit er wel helemaal geen verschil tussen de twee versies. PS3 games vind ik op dit moment relaxter spelen, omdat die achievements (trophies) wat minder "in your face" gepresenteerd worden. Niks punten, je ziet gewoon af en toe een bronzen/silveren/gouden beker voorbij komen. :+

5. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tekken 3 ftw _O_ kan niet wachten, hopelijk wordt deze net zo goed!

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat ziet weer zwaar ruig uit allemaal,ben benieuwt aangezien het nog zo lang duurt verwacht ik wel iets speciaals.:)
    Tekken 3 was zeker een doorbraak,vooral het feit dat het voor zijn tijd erg complexe dingen liet zien voor een beperkte PSX console en dan ook nog op snelheid.
    Toen der tijd was dat een mijlpaal op games gebied,samen met Ridge racer type 4 die flink van de hardware nutigde.

@Kareem

Geen slecht woord over Virtua figter hoor,en zeker een mooie game.
    Maar ik ben iemand die zeker in deze tijd een aantal elementen van een game verwacht,maar ik vind de achtergrond design gewoon niet kunnen voor deze tijd gewoon.
    Je hebt gelijk het gaat om de gameplay maar een achtergrond is in die zin voor mij net zo belangrijk als een racebaan ontwerp in een racegame.
    Misschien is VF niet mijn game inderdaad,hoewel ik de opzet tof vind enzo.
    Maar ik weet nu dat ik in vechtspellen gewoon van overdreven toestanden hou,en daar hoort VF gewoon niet bij voor mij althans.
    Maar spektakel in een game vind ik extreem belangrijk,zoals Soulcaliber ook laat zien.:)

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deze tijd? Grafisch gezien doen ze niet onder aan andere fighters. Het gebrek aan 'spectakel' is een kwestie van level design, en niet van grafische kwaliteit.

Ik moet persoonlijk niks hebben van Namco's character en level design, vind het verschrikkelijk.

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt iemand die soul calibur IV speelt ;):+

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Juist dat is wat ik bedoel,maar nu we het over de Graphigs kwaliteit hebben even dit dan nog.:)
    Maar ik vind juist dat de animaties in VF5 nog wat stijfjes overkomen,ook sommige karakters zoals Sarah zweven een beetje boven de grond is me opgevallen.
    Okee dit zijn slechts kleinigheden die niet iedereen in het oog springt,maar details zijn het wel.
    Okee het draait meer om de vechtstijlen,geef ik je gelijk in maar zoals gezegd is dit bij mij een kwestie van smaak.

Bij Tekken bijvoorbeeld hebben de karakters allemaal een soort polyester plastic ogende huid,maar omdat Tekken ook meer vanuit het Manga perspectief is opgebouwd maak dat niet zoveel uit en de karakters mogen daarom wel overdreven zijn zoals Soulcaliber.:)
    Alleen die dierlijke vechters mogen weg.

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat merk ik de laatste tijd ook wel bij het spelen. Voor fighters vind ik de PS controller het beste/fijnste. Dit komt vooral door de D-pad van de PS controller. De D-pad van de 360 controller is wat dat betreft echt crap. Daarnaast is Tekken voor mij echt een Playstation game. Online multiplayer vind ik niet belangrijk bij een fighter, speel toch altijd de offline multiplayer.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als ik mij niet vergis heeft Microsoft zich ook al uitgelaten over hoe slecht de D-pad presteert, en dat er controllers op de markt (zullen/al) worden gebracht met een verbeterde D-pad.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    wat? ik speel geen soul calibur.

*edit* Ik zie dat 't op m'n gamercard staat. M'n memory card had ik meegenomen naar een VF tournooi in Amerika en ze speelden daar savonds een beetje casual SC4 terwijl mn memcard nog in de console zat.

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep,kan me herinneren dat je voor de eerste X Box ook die imitaties controllers hebt.
    En zelf heb ik er 2 van gehad van die draadloze,eentje was zwaar kl*te en de ander weer heel fijn.:)
    Weet alleen niet of je die nu ook al hebt voor de 360 enzo.

15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=162653

koop een van deze sticks of pads voor de 360. De premium sticks zullen kwaliteits japanse onderdelen hebben (sanwa, wat ook in hun arcade cabinetten zit) en de pads zullen van old school kwaliteit zijn.

(negeer de eerste paar pages van het topic, die replies waren gemaakt voordat bekend was welke directie het project nam (voordat er ook fotos waren). check de laatste paar pages voor reacties).

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tekken 6
    TGS 08: Developer Interview
    [gt]42385[/gt]

Het interview voegt weinig nieuws toe aan wat we al weten over de game, de interviewer bazelt voornamelijk door over het feit dat Tekken 6 nu ook op de 360 is en andere soortgelijke vragen. Dit alles word met wat Tekken 6 gameplay filmpjes getoond.

Zelf heb ik jaren geleden veel Tekken gespeeld op een vriend zijn ps1, ben dus ook erg enthousiast over deze titel.

Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  17. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook veel tekken gespeeld op de ps1/2 maar ik vind het nu opeens jammer dat het geen playstation titels is. Klinkt raar i now maar weet het niet gears of war hoort ook niet op de ps denk dat ik dat gevoel ook bij tekken heb het hoort gewoon niet op de xbox 360 =(

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als je een fan van Tekken bent, en je hebt alléén een 360, zou je het spel dan niet kopen omdat het gewoonweg niet op de 360 thuis hoort??

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    als iedereen zo dacht zou niemand nog Sega games spelen die uitkomen :p

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee inderdaad,en dus moet ik nu maar al mijn Sega savegames uitvegen omdat het niet hoort.:lol:

Deel Deze Pagina