hier nog een ik moet maandag gewoon weer aan de slag, maar zou wel graag weten waar ik aan toe ben waneer begint de challenge? en doen we dit nou in teams yes or no? ect ect ect ....
Ok ik heb de startpost ook ff aangepast, maar ik zal het hier ook nog even vermelden! De challenge wordt VANAVOND gelaunched en gaat dus maandagochtend van start!! En er worden twee teams samengesteld die tegen elkaar zullen strijden om de meeste punten! Deze teams worden samengesteld dmv de xboxworld verloter, en gebeurt dus willekeurig! Ik wil best een team leiden en het lijkt me leuk als Priest het andere team leidt, aangezien hij met het idee kwam! Ik neem aan dat iedereen het daar wel mee eens is? Bij deze wil ik dan ook ff aan Priest vragen of hij vanavond de teams kan maken mbv de verloter? Ik heb vanavond namelijk geen tijd, kan hooguit alleen ff snel de challenge launchen!
Ik doe ook mee, heb wel vakantie straks. Maar weet niet of ik veel ga halen, Halo en Fifa blijven te leuk!
Ik doe ook mee. Zal wel niet veel punten halen, aangezien ik alleen maar Guitar hero 3 speel Maar heb nog wel wat in huis\o/
Sjacco sorry maar heb amper tijd om te doen vanavond dus ik denk dat je het zelf zult moeten doen ook doe ik (nog) niet mee met de challenge puur omdat ik er niet op voorbereid ben Sorry maar toch bedankt
Owz....is er dan iemand anders die het tegen mij wilt opnemen ??? De teams stel ik dan wel morgenochtend/middag samen mbv de verloter!
Ik vind t prima! Dan maak ik morgenochtend/middag ff snel de teams! En bij deze: DE CHALLENGE IS GELAUNCHED!!! Morgen maak ik de teams bekend en dan zullen we zien welk team de meeste punten weet te halen de komende twee weken !!
Teams? Dat is ook nieuw, worden die random gegenereerd? Hopen maar voor jullie dat je niet bij mij komt word toch weer max rond de 500. Edit: Post 700
Sjacco heeft sowieso al 2000GS binnen Jammer dat ik nooit achievements meer haal en er niet meer voor speel. Daarnaast zijn die achievement spellen vaak tergend. X-men is echt een drama en daarvan heb ik alleen de 3 intro achievements en zelfs king kong heb ik niet op 1000 Maar ik heb hier nog steeds een aantal spellen liggen dus volgende keer doe ik wel mee denk ik. Hoewel ik dat vorige keer ook al zei volgens mij...