Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben geen star wars fan (heb wel de meeste films gezien), maar ik heb me er wel mee vermaakt. Ik moet zeggen dat ik meer van de force powers gebruik heb gemaakt dan van de lightsaber, maar het speelt wel lekker. Maar het locken op vijanden en objecten kan weleens frustrerend zijn, omdat je net het verkeerde oppakt of wegpusht. Daarnaast vond ik de game behoorlijk kort, ik heb het einde na zo'n 8 uur spelen gehaald op de 2e moeilijkheidsgraad (je kunt de game daarna nog een keer spelen op 2 moeilijkere niveaus). God of war 1 en 2 heb ik nooit gespeeld, dus ik kan geen vergelijking maken (er komen wel wat quicktime events in voor bij bazen en grotere vijanden). De lightsaber kan je van kleur veranderen en er zijn kristallen die je lightsaber extra kracht geven, maar die kleuren en krachten komen beschikbaar als je in de levels holocrons vind. Die holocrons kun je later nog opzoeken als je de game hebt uitgespeeld en je kunt de eerdere levels ook doorlopen met je geupgrade powers.

Daarnaast heeft mijn game een bug ofzoiets, want nadat ik de 2e keer op Felucia (die plantenplaneet) ben geweest, wordt niet meer bijgehouden hoeveel holocrons ik in een level heb gehaald, wat mijn score is en wat de zij-objective is.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    2de level de baas lukt niet echt :mad:

Overigens, waar kan je de objectives zien? want die staan niet bij start :confused:

3. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    op de back knop en dan view objectives.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze voor 35 euro de moeite waard?

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Xbox Freak: Zeker. Ik vond hem persoonlijk de zestig ook waard maar 35 zeker. Tis echt een coole game die je wel even zoet houdt

Rydan: Tweede baas is zeer irri ja maar wat tips. doe twee keer kort achter elkaar lightning op hem gooien als hij naar beneden komt springen(eerste keer blokt hij tweede niet) Na de tweede staat hij even bedusd. Doe force grip. En dan gelijk weer lighnting (terwijl je hem gript) Hierna pleur je hem een eind weg. Ren rond tot je force is opgeladen en doe hetzelfde trucje.

Volgen mij werkt dit alleen na de eerste junktitan. Daarvoor gewoon xxy combo's op hem knallen

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kazdan Paratus is heel makkelijk te verslaan. Je moet alleen uitkijken dat hij niet in z'n "block-stance" gaat staan. Als dit gebeurd heeft je Force-Lightning en Push geen enkel effect en word het alleen tegen je gebruikt.

Makkelijkste is om gewoon je lightning helemaal op hem los te gooien zodra hij op je afkomt om een combo te doen. Gebruik je block-functie ook veel, hierdoor word het gevecht een stuk makkelijker.

Lightning - Push en dan naar hem toe snellen om wat combo's op z'n reet uit te voeren. Continu herhalen en je hebt het voor elkaar :)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van de films houdt moet je deze ook gaan kopen .
    Als je niet een fan van de series bent is hij ook leuk.
    Vecht systeem is goed gedaan en de force powers werken goed:)
    En het heeft zeker replay value want door het level heen zjin lichtgevende vliegende kubussen te vinden waarmee je costumes, lightsaber en artwork mee kan unlocken.

+ je wilt natuurlijk het tweede einde nog even checken.

Als je hem koopt moet je het nu doen, of over een half jaar. want de komende twee maanden heb je er geen tijd meer voor.

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb hem vandaag binnengekregen, en moet zeggen dat ie echt heerlijk is :)

Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een game (en gefrustreerd 8)).

Maar die 2de baas 8) Heb focking 3 kwartier nodig gehad die gast te verslaan op de 2de moeilijkheidsgraad 8)

Maar voor de rest is de game echt erg cool :) En QTE rulezz!! ;)

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo moeilijk aan die 2 de baas?:D Ik had hem in een kwartiertje :):

10. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene dat het spel hebben uitgespeeld:
    Het einde waarbij je voor "the emperor" op het einde gaat is geweldig, en vond ik mooi aanvullen op de films. Wanneer ik dit had uitgespeeld was ik echt tevreden van de game
    Ik wilde dan nog eens het andere einde uitspelen, en wie toch wel van teleurgesteld. Dit klopte toch helemaal niet mee met het verhaal? Werd de starkiller nu darthvader of hoe zat dat nu? Nogal slapjes vond ik...
    Maar ja, uiteindelijk heb ik me er kostelijk mee vermaakt.

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat einde sluit inderdaad niet aan op de film. Dus dat is gewoon verzonnen. Dat andere eind klopt wel ongeveer.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Krijg hem morgen binnen, Zondag spelen. Ben benieuwd, demo vond ik erg leuk. Heb er zin in! :)

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Er zaten toch nog uitbreidingen aan te komen? Weet iemand de datum ongeveer?

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Uitgespeeld :D

Zeer vermakelijk, binnenkort maar even op de moeilijkste graad doen. Moet je dan trouwens weer opnieuw beginnen met het halen van die skills? en is die glitch er al uit? want ik wil graag even wat lauwe costumes kopen en nieuwe lightsaber etc. Durf het alleen niet te checken zonder te weten dat ik het niet glitch.

Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goddamnit, ik had hem van iemand gekocht maar hij is kwijtgeraakt bij de post. Ik krijg nou wel m'n geld terug, maar daar heb ik niks aan, ik wil dat spel spelen :mad:

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Je mag de mijne overkopen :+ Heb hem bijna uigespeeld ;)

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet een nieuwe savegame aanmaken, dus je kan niet levels herspelen met je uber l33t hexxor personage door de moeilijkheid even op sith master te zetten.

18. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou de hoogste moeilijkheids graad ga ik nog geen eens proberen. Dit is af en toe echt frustrerend moeilijk op normaal grrrrrr.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en als je dat gedaan hebt wat moet je dan doen?? (daarna vuurt ie weer en gaat ie weer draaien) :eek:

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maakt niet uit, je moet er gewoon doorheen komen. :+

Deel Deze Pagina