[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

  1. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo van Brothers in arms gedownload en gespeeld. Wat een bagger game is dat zeg.. Graphics zuigen aars, en de gameplay is ook niet om naar huis van te schrijven. Het komt er op neer de je steeds ergens achter schuilt en wacht tot er weer zo'n moffenkop boven de hooiberg uitsteek en zodoende rijp is voor een headshot.

    Nee dit is niet iets voor mij, back to halo 3 online waar je wél lekker kan rushen en sproeien :D
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook enorm tegen. Zelfs in de filmpjes zijn de graphics flut (textures worden veel te laat geladen). Besturing vind ik ook helemaal niets, zal wel in te stellen zijn hoop ik.
    Nou ja keus genoeg komende maanden, dus geen stress. :b:
    Lang leve demo's...:)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, wat veelt BiA tegen zeg. Die graphics zijn om te huilen, waar zijn die prachtige sfeervolle grahpics die iedereen heeft gezien uit de eerste filmpjes. Voor de rest ook totaal niet boeiend. Jammer, BiA op de oude consoles waren echt zwaar sterk, grafisch prachtig, sterke sfeer en een hele sterke A.I.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, net ook gespeeld en hij is helemaal niet zoals ik had verwacht.:{

    Nu zoek je hem inmiddels niet meer, hè? :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag ik heb hem niet ook even gedownload en het is gewoon veel slechter dan de volledige game, ik heb echt met verbazing zitten kijken, het is gewoon lelijker dan het speelt minder fijn, wat een vage bedoeling.
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel domme zet zijn van Ubisoft, zo jaag je potentiele klanten weg. :x Naja, ik hoef het spel niet meer iig en ben niet de enige zie ik. Op naar Saints Row 2, GOW2, COD5, etc. :thumbs:
     
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iets bekend over een gh4 demo?
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo ook gespeeld en heb het spel vanochtend al gekocht. Maar de graphics vindt ik ook niet te best. Ik vindt het ook raar dat je niet helemaal op de grond kan gaan liggen. Nu wordt je altijd nog geraakt omdat je hoofd er altijd bovenuit steekt. Maar voor de rest vindt ik het wel leuk om te doen.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die zegt dat de demo+spel gaaf was? Of jullie bakken er gewoon niks van en gaan te vaak dood of jullie menen het en ik ben gewoon een buitenbeentje/triest iemand :'-(

    Ik vind spel tof...ziet er ook wel gaaf uit en de besturing werkt goed vind ik...en dat liggen gebruikte ik toch al nooit tenzij het echt moest...
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb vandaag in een ruk BIA:HH uitgespeeld en het was echt een super game zeg! Ik speelde ff op een HD beamer en de graphics waren echt genieten (op een paar stukjes waarbij de textures te sloom laadden na dan), echt lekker sfeertje en goed verhaal. Ik had de demo ook even gedownload maar daar zijn de graphics van veel mindere kwaliteit dan in de full game..
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Cover system...
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    kwam ik net achter toen ik het echte spel speelde met training erbij, toen stond het er.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo: Madagascar 2

    Content: Madagascar 2 Demo
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD SUGGESTIVE THEMES,SIMULATED GAMBLING] Your favorite characters are back in the Madagascar: Escape 2 Africa™ video game, based on the DreamWorks Animation movie! Join Alex, Marty, Melman, Gloria, those crafty penguins and their entire madcap Madagascar™ crew in an all-new action-packed journey to save the African savannah. With over 10 playable characters, 12 distinct levels, and 8 multiplayer mini-games, Madagascar: Escape 2 Africa is guaranteed to deliver a diverse, fun and wacky adventure like never before!
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geinig die Madagascar, niks voor mij maar voor de kleintjes ( Dulle :+ ) is het wel een leuk spelletje! :)
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Madagascar 2 ... Wist niet eens dat er een Deeltje 2 aankwam :emo:

    Maargoed, idd meer wat voor Dulle & Fiasco (:+ ) Want ja, jij hield toch zo van Adventures? :p
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo: Scene It? Box Office Smash!

    Content: Scene It? Box Office Smash! Demo
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,CRUDE HUMOR,MILD LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,USE OF TOBACCO,VIOLENCE] Another great movie trivia experience from the people who brought you Scene It? Lights, Camera, Action! Watch real movie clips and play tons of ingenious puzzles while battling for high scores. This version has ALL NEW movie clips and trivia and great new LIVE features like online multiplayer, more awesome trivia through downloadable content, and support of the New Xbox Experience avatars!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valt dat ook te bespelen zonder die ene controllers ervan ?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij Scene it 1 kan dat wel , dus ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. :)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat kan. Ik heb 3 potjes net kunnen spelen zonder dezelfde vragen te krijgen. Daarna kreeg ik wel dezelfde vragen dus toen heb ik de demo van mijn HDD afgegooid. Ik vind het echt een leuk spel, het is een stuk leuker dan Buzz. Deel 1 heb ik ook flink gespeeld, maar je bent zo snel door de vragen heen. En dan is het spel natuurlijk minder leuk. Daarom koop ik deel 2 niet meer, pas als die heel goedkoop is. Deel 1 had ik wel gekocht voor 60 euro. Dat vind ik het niet meer waard, enkel omdat je zo snel door de vragen heen bent. Maar de demo was weer leuk.
     
  20. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Wilde zojuist beautifull katamri downloaden. Maar ik krijg een foutmelding (code). andere spellen donwloaden wel gewoon goed. Is dit bij jullie ook zo?
     

Deel Deze Pagina